~ Farkli aileler ~

1.7K 75 148
                                    

Merhaba! Senden şimdi bir şey isticem. Ama kesinlikle yapmalısın. Yapmadan sakın okumaya başlama.

Şimdi 1-4 kadar bir sayı seçmeni isticem. Seçtiğin sayı senin hangi ailede olduğunu anlatacak.

Hadi başlayalım...













Sayıyı seçtin dimi?






Bak seçmeden asla okumaya başlama eğlencesi kaçar.













Seçtiğine emin misin? Hadi benimde emin olmam için burda yoruma seçtiğin sayıyı yaz. Bak kontrol edicem okuma kadar yorum olsun yoksa seninle bozuşuruz.














Tamam tamam hadi inandım sana başlayalım o zaman.

~ 1 aile ~

Annen Pepper akşam yemeği hazırlarken baban Tony kendi işleri ile uğraşıyordu. Sen odanda yatağına oturmuş yatağın başlığına sırtını dayayarak dizlerini karnına çekip sevgilin Peter ile mesajlaşıyordun. Senininle birlikte yatağında ayak kısmına karnı ile uzanmış tam karşıdaki televizyona bağlantılı olan PS5 oyun konsolu oynayan abin Pietro vardı.

Sen salak salak sırıtarak Peter ile mesajlaşırken açık olan pencerenden birden en yakın arkadaşın, kankan, Wade daldı.

- Selam gençler!

Bir anda odaya dalması ikinizi de korkutmuştu.

- Lan Wade senin yüzünden yenildim oyunda. ( diye söylendi abin Pietro)

- Uf Wade kaç kere dedim kapı denilen bir şey var ordan gir diye. ( diye sen de söylendin)

- Pardon. Bir daha olmayacak diyemem. ( diyerek yatağın etrafını dolaşarak senin tam karşında ki yumuşak kocaman bir yastığa attı kendini.) E ne yapıyorsunuz?

- Peter ile mesajlaşıyorum. Sizce bu akşam Peter'i bize yemeğe çağırım mi? Babamla tanışmaya? ( diye heyecanla soradın kankan ve kardeşinden)

- Kesinlikle ( diye hemen atladı Wade o da çok istiyordu onunla tanışmayı çünkü sen daha onları tanıştırmadın)

- Bence olmaz. Babam buna hazır değil. Zaten Wandanın erkek arkadaşını zor kabullendi bir de seninki üzerine çok kötü olur. ( diye kendi fikrini söyledi Pietro)

- Yok ya babam o kadar sorun çıkarmaz. Ben çağırayım yine de. ( diyerek telefonu geri eline aldın ve Peteri akşam yemeğe davet ettin).

Bir kaç dakika sonra odana ablan Wanda geldi ve yemeğin hazır olduğunu söyledi. Siz de babanı hiç bekletmeden aşağı indiniz.

- Bu akşam yemeğe bir misafirimiz daha var anne

- Öyle mi? Kim? ( diye sordu baban)

- Erkek arkadaşım. Sizinle tanışması için davet ettim. ( diyerek şirin gülümsemeni takındın yüzen)

- Ou. Hmmm. Güzel tanışalım bakalım delikanlıyla. (Derken baban birden kapı çaldı sen hızla gidip kapıyı açtın ve Peteri karşıladın. Peter eli boş gelmemişti elinde bir kutu pasta ve çok güzel bir buket vardı. Pastayı sana vererek içeri geçti Peter ve herkesle selamlaşacak çiçekleri annene taktim etti. Annen çiçekler için teşekkür etti ve baban da Petera masaya ğeçmesini söyledi. Peter tam senin yanında ki sandalyeye oturdu)

- E ne zaman tanıştınız? Anlatın ( diye başladı baban)

- Baba biz aynı sınıfta okuyoruz. ( dedin sanki babana hatırlatmaya çalışarak)

Marvel ile hayal et Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin