~ Loki Laufeyson ~

3.8K 145 85
                                    

Şu an bir ormandasin, evine çok yakın olan bir orman vardı ve sen çok seviyordun herkesten uzaklaşip o ormana gidip kafa dinlemeyi. Her zaman ormana gittiğinde yanına ya kitap alırdın okumak için yada sadece müzik dinlerdin ama bu sefer yanına çizim yapmak için kalem ve resim kağıdı aldın.

Sen bir ağacın dibinde oturup resim çizerken senin köpeğin Çakır da etrafta koşup oynuyordu.

Birden hiç beklenmedik bir şekilde bir gürültü duydun ve köpeğin havlamaya başladı. Sen biraz korkmuştun, hemen elinde ki şeyleri yere bırakıp oturduğun yerden kalktın. Yavaş adımlarla köpeğin Çakır'in havladigi tarafa yaklaştın.

Yerde yatan bir insan görünce korkun daha da büyüdü. Çakır yerde yatan adamın yanına gidip koklamaya başladı. Sen korkunu bir tarafa bırakarak adama yaklaştın. Biraz tuhaf birisine benziyordu kıyafeti hiç normal insanların kıyafetine benzemiyordu. Uzun siyah saçlı ve bembeyaz bir teni vardı.

Adama yaklaşıp dizlerini üstüne çöktün ve adamın yaşayıp yaşamadığını öğrenmek için nabzını kontrol ettin. İki parmağını adamin boynuna koyar koymaz adam birden gözlerini açtı. Sen korkudan arkaya düştün. Kopegin seni korumak için adama havlamaya başladı. Adam kafasini kaldirip dirseklerine durup etrafa bakmaya başladı.

Sen düştüğün yerden doğruldun ve onun etrafa anlamsızca bakinmasini izlemeye basladin. Adam etrafa bakinmayi kesip çatık kaşlarla sana döndü. Onunla göz göze geldin. Onun o zehir yeşil gözleri seni derinden etkilemişti.

Uzun bir bakışı köpeğin Çakır'ın havlamasiyla bölündü. Sen donup köpeğine susması icin komut verdin ve sonrada adama yaklaştın.

''Bayim iyimisiniz?'' diye sordun adama yardımcı olmaya çalışarak.

''Nerdeyim ben?'' diye sordu adam. ''New Yorkdasiniz'' diye cevap verdin, adam birden şaşkınlıktan kaşlarını kaldırdı.

''New York mu? Midgarda mi düştüm?" diye şaşkınlıktan etrafa bakinmaya başladı.

''Midgard?" diye sordun anlamazlikla. Adam senin sorunu takmadan ayağı kalkti.

''Sen beni nasil buldun'' diye sordu adam. ''Ben sizi bulmadim. Ben sadece burda çizim yapıyordum, siz gökten düştünüz" diye cevap verdin.

Adam bir şey demeden tekrar etrafa bakındı. ''Bu arad ben y/n '' dedin ama adam sadece sana bakıp kafasını hafifçe salladı.

"Siz?'' diye sordun.

''Loki. Loki Odins-... Laufeyson'' diye cevap verdi. ''Memnun oldum Loki'' dedin gülümseyerek. Çok samimi ve şirin gözüküyordun, bu onu biraz da olsa etkilemişti ama hala soğuk gözüküyordu.

Loki hiç bir şey demeden kendisinin bile bilmediği yöne doğru yürümeye başladı, sen de peşinden. ''Siz uçaktan falan mi düştünüz?" diye sordun.

''Hayir ben Asgard dan geliyorum'' diye cevap verdi Loki. Anlamazlikla baktin ona. Loki birden durdu ve sana taraf dönerek ''Başka bir gezegenden'' diyince önce çok şaşırmıştın ama aklına geçen yıl haberlerde bahs edilen ve kendi gözlerinle de gördüğün yeşil bir deve dönüşen adamı hatırlayınca başka gezegenlerde de hayatın olması sana mantıklı geldi, hem zaten sen uzaylıların var olduğuna inanan insanlardan din.

''Hmmm çok güzel hayatımda bir tek uzaylı bir arkadaş eksikti, sıkıcı hayatim bir anda reklenicek. Ne güzel" dedin alayci bir ses tonuyla.

"Ben uzayli değilim ve biz arkadaş falan değiliz" dedi. Bu dediğine biraz uzulmustun ama çok da takmadin.

Hiç beklenmedik bir şekilde yağmur yağmaya başladı. Çok sert ve hızlıydı. ''Benim evim buraya çok yakın, bana gidersek iyi olur'' diye bir teklifte bulundun.

Loki cevap olarak sadece kafasını onaylarcasina salladı. Hemen koşarak evine vardınız. Eve girince hemen banyodan üç tane havlu alıp solana döndün. Koltukta oturan Loki'ye arkadan yaklaşıp saçlarına havluyu bıraktın ve ''Kurulan'' dedin ve diğer havlu ile köpeğin Çakır'ı kurulamaya başladın. Loki sana teşekkür etti ve verdiğin havlu ile saçını kurulamaya başladı.

Sen kurulandiktan sonra odana gittin ve üzerini degistirdin. Salona geri dönüp Loki'ye temiz bir tişört ve kot pantalon verdin. Loki anlamsizda verdiğin kıyafetlere baktı. ''Eski sevgilimin, korkma temizdirler'' dedin ve mutfaga girip kahve hazirlamaya başladın. Loki banyoya girip senin verdiğin kiyafetleri giyindi.

''Bunlar çok dar ve hiç rahat değiller" diye soylenerek salona geri döndü Loki. Sen ona bakarak güldün ve kahveleri alıp yanına geçtin.

''Yani senin o tuhaf kiyafetlerinden daha iyi ve daha hafifler'' dedin.

''Bu ne?'' diye sordu Loki verdiğin bardakta ki kahveye bakarak.

"Bu kahve, insanlar buna bayilir, tadi biraz acidir ama insani dinc tutar'' diye acikladin ona. Loki kahveden küçük bir yudum aldi ve yüzünü buruşturarak ''Biraz aci evet, ama zehirden degil. Begendim'' dedi son sözünde gülümseyerek. Bu tanıştığınız bir kaç saat içinde ilk defa gülümsedi, çok güzeldi gülümsemesi.

Aksam olduğunda Loki'ye salondaki kanepede yatak yaptın ama gece uyandığında su içmek için Loki uyumuyordu, sadece pencereden gökyüzüne bakıyordu. Mutfaga gitmekten vazgeçerek Lokinin yanına gittin.

''Uyku tutmadi mi?'' diye sordun karşısına oturarak. ''Hayir, ben pek uyumam'' diye cevap verdi.

''Loki, eğer istersen ne olduğunu bana anlatabilirsin, iyi bir dinleyiciyim ve sir tutmayi bilirim'' dedin onu eline dokunarak bu ona biraz da olsa güven vermişti.

''Ben kötü biriyim y/n. Ben abimi kandirdim ve ona çok kötülükler yaptım. Babam, yani babam sandığım insan, bana ceza olsun diye buraya, Midgarda, yolladi'' diye anlatti Loki. Onun bu haline üzülmüştün ve destek olmak için sarıldın ona. Once şaşirsada sonradan onun da ellerinin senin belini sardigini hissettin.

''Loki, herşeyi geride bırakıp burda dünyada, yani Midgard da yeni bir hayata başlaya bilirsin'' dedin ondan ayrılarak.

''Ben... Ben bilmiyorum. Burada nasil yaşanır bilmiyorum. Nasil iyi biri olunur bilmiyorum'' dide tedirginlikle.

''Hayir Loki, belki geçmişte kötülükler yapmış olabilirsin ama herşeyi değiştirebilirsin iyi bir insan olabilirsin'' dedin.

''Peki sen her zaman benim yanimda olacak misin? Buna söz verebilir misin?'' diye sordu ellerini tutup gözlerinin ta icine bakarak.

''Tabi ki de Loki. Sana söz veriyorum, ben her zaman senin yaninda olacam, ne olursa olsun'' dedin onun o zehir yeşil gözlerine bakarak ve sonra da tekrar ama bu sefer daha sıkı bir şekilde sarıldın.

Devam edecek, beklemede kalin...

Marvel ile hayal et Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin