Canın fena çikolata çekti ve odan dan çıkıp mutfağa indin çikolata yemek için. Buz dolabını açtığında dün aldığın daha kapağını açıp kaşık değdirmediğin Nutella kavanozunu bulamadığından kaşlarını çattın.
Mutfak dolapların falan da baktın ama hiç bir yerde yoktu. Sonra salona geçip "Benim Nutellami kim yedi? Hemen teslim olsun" diye bağırdın.
"Ben Pietro dan şüpheleniyorum" dedi koltukta ağzı burnu çikolata içinde önünde ki sehpa da da boş Nutella kavanozu duran Bucky.
"Hadi ya?! Pietro yemiş ama neden de senin ağzı burnun çikolata olmuş" dedin kaşlarını daha da çatarak. Onun o tatlı haline biraz yumuşamış din ama bunu çaktirmiyordun.
"Bucky Barnes, bana 3 kavanoz Nutella borçlusunuz" dedin kafanı dik bir şekilde kaldırıp ıslak mendil ile dudaklarının kenarında kalan çikolataları silen Bucky'ye bakarak.
"Senin olduğunu bilmiyordum" dedi Bucky
"Ya bu binada benden başka çikolataya aşık biri var mı?" Diye sorunca televizyon izleyen Pietro, Peter, Natasha ve Clint el kaldırdılar. Sende onlara pis bir bakış atıp geri Bucky'ye döndün "Sorman gerekiyordu" diye bağırdın ona.
"Ya ne çikolataymiş, tamam özür dilerim bir daha ki sefere sorarım" dedi Bucky koltuktan kalkip sana bakarak.
Bir süre sessizlik oluştu siz ise Bucky ile bir birinize bakiyordunuz. Hani şu kovboy filmlerinde ki düello sahnelrinde üzün üzün bir birlerine kısık gözlerle bakarlar ya kovboylar, işte tam da öyle bakıyordunuz. Sanki birazdan bir birlerine saldırmaya hazırlanan iki kedi gibi.
"Birazdan bir birlerine koşup sonrada öpüşeceklerie sol böbreğimle bahse girerim" dedi koltuga yayılmış sizi izleyen Tony
"Ben de sağ böbreğimi veriyorum" dedi Nat. "Y/N başlatacak" diye ekledi
"Dalagimla bahse katılıyorum ve Bucky başlatacak diyorum" diye bu saçma iddiaya Clint de katıldı.
"Hey sevişecekseniz lütfen odanıza çıkın, midemi bulandirmayin burda" diye bu sesiz ortamı bozdu Pietro.
"Ne?" Diye döndünüz aynı anda ikiniz de
"Lütfen organlarımız gitmesin diye öpüşebilir mısınız?" diye rica etti Clint.
Sen hemen "Hayır" diye bağırırken Bucky senin aksine "Tamam" dedi. Sen şaşkın bakışlarını Bucky çevirdin.
"Ben bununla asla öpüşmem. O benim çikolatami yedi" dedin kaşlarını çatarak.
"Peki ya 3 kavanoz alırsam?" Diyerek çapkın bir bakış attı. "Düşüne bilirim" dedin şakacı bir tavırla. "Hadi ama Y/N naz yapma kabul et yoksa organlarımız gidicek" dedi Tony.
"Uf ya bı gidin" dedin ve arkanı dönüp odana yoneldin.
"Ben o işi hallederim" dedi Bucky orda oturan yenilmezlere göz kirpip senin peşinden odana çıktı.
"Oh organları kurtardık" dedi rahat nefes alarak Clint.
~ Umarım sen de benim gibi çikolataya bayiliyorsundur 😊
Ah Bucky o çikolatayı yiyerek çok yanlış bir şey yaptın. Ben olsaydım onu öldürürdüm, hatta ölmekten beter yapardım.
Ay yok yok ya şu an düşündüm de ben ona kıyamazdım 😊
Peki ya siz?
Oy verip yorum yapmayı unutmayın lütfen 💗 seviyorum sizi kuşlarım
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Marvel ile hayal et
RandomHayal et: Peter ile aynı okulda okuyormuşsun, Pietro ile New York turuna çıkıyormuşsun, Steve ile görevlere gidiyormuşsun, Tony ile flörtleşiyormuşsun, Loki ile yaramazlıklar yapıyormuşsun, Clint ile bir sürü kavanoz turşu yiyormuşsunuz, Bucky ile s...