Selam arkadaşlar. Biliyorum Steve ile bölüm yayınlayacağıma söz vermiştim ama gerçekten onu yazmak için zamanım yoktu, hem yazarınız üniversiteli oldu o yüzden sadece haftada bir günüm boş var elimden geldiği kadarıyla bölüm yazıp yayınlıcam.
İyi okumalar...
***
Sen sevgilin Peter ile sizin eve geldiniz, onu baban Tony Stark ile tanıştırmak istiyordun. Peter ile salona geçtiğinizde babanı mutfakta kendisine kahve koyarken buldunuz.
- Baba biz geldik. ( babanın dikkatini kendi üzerinize çektin ona seslenerek)
- Hoşgeldin. Bu kim? ( baban hemen bakışlarını Peter'a çevirerek sordu)
- Tanıştırım, bu Peter benim erkek arkadaşım.
- Daha iyi birini bulamadın mı? ( babanın bu sorusu seni şaşırtmıştı)
- Baba ne diyorsun Ya. Ben seviyorum Peter'ı, o iyi biri
- Y/N bi sus, ben onunla konuşuyorum. ( baban seni susturup Peter'a bakmaya devam etti)
- Çok komiksin baba ( göz devirip Peterin elinden tutup odana çıkarttın ardından babanın söylenmesini duymazdan gelerek)
***
- Siz çıkmaya başladınız mı? ( diye sordu Nat, sen ve Pietro bakarak)
- Henüz karar veremedik, düşünme aşamasındayız ( diye cevap verdin)
- Ama o yönde ilerliyoruz ( devam etti Pietro)
- Sadece bir kere öpüştük o kadar ( tamamladın sen)
- Siz öpüşüyor musunuz? ( şaşırdı Wanda)
- Anlaşıldı bu yüzden benimle yatmayı kabul etmedin ( diye konuştu Tony )
- Pardon, NE? ( Pietro önce Tony'e sonrada sana baktı, sen ise ölümcül bakışlarını Tony'e yönelttin)
***
Sen Steve ile herkesin olduğu salona döndün, ne kadar sinirli olduğun yüzünden okunuyordu.
- Şimdi herkes beni dinliyor! ( diye herkesin dikkatini kendi üzerine çektin) İçiceğize dün gece kim ilaç attı? ( ses tonun baya sinirliydi)
- Sizin yüzünüzden biz dün az kalsın birlikte oluyorduk. ( devam etti Steve)
- Ne demek "az kalsın" ? ( şaşkınlıkla kafasını kaldırdı Tony)
- Yatmadınız mı? ( diye sordu Nat )
- Neyseki hayır ( diye cevap verdin )
- Tüh ya bütün emeklerim boşuna gitti. ( diye isyan etti Nat)
***
*sen ve Nat Rusça konuşuyorsunuz *Y/N - Nat sence kim daha yakışıklı bizimkilerden?
Nat - galiba Steve. Kostümünün içinde hiç de fena gözükmüyor.
Y/N - bence Loki baya iyi. Onunla yalnız kalmaya hayır demezdim
Loki - Ben de hayır demezdim tatlım ( Loki geçerken sizin konuşmanızı duymuştu )
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Marvel ile hayal et
RandomHayal et: Peter ile aynı okulda okuyormuşsun, Pietro ile New York turuna çıkıyormuşsun, Steve ile görevlere gidiyormuşsun, Tony ile flörtleşiyormuşsun, Loki ile yaramazlıklar yapıyormuşsun, Clint ile bir sürü kavanoz turşu yiyormuşsunuz, Bucky ile s...