~ Sebastian Stan ~

2.2K 85 52
                                    

Bugün sevgili kocanın doğum günü. Sabah erkenden kalkıp üzerini giydin ve kocanı uyandırmaya geri döndün.

"Sevgilim hadi uyan" diye seslendin ama uyanmadı, bu yüzden yanına yaklaşıp uyandırmaya çalıştın bu sefer.

"Hadi ama hayatım kalk bugün doğum gününün" dedin elini saçlarında gezdirerek. "Hediyemi almadım henüz ama" diye konuştu kapalı gözlerle. Sen neden bahsettiğini anladığın için güldün ve yaklaşarak dudağına küçük bir öpücük bıraktı.

"Hadi kalk" dedi geri çekilerek. "Ya bugün benim doğum günüm değil mi, e benim istediğimi yapmak zorundasın. Ben de bütün gün beraber yatakta geçirmek istiyorum. Bunu yapmak zorundasın" dedi.

"Hayır Seb bunu yapmak zorunda değilim ama sen artık çocuk gibi davranmayı bırakmak zorundasın. 38 yaşına girdin" dedin ve yataktan kalkarak bluzun düzeltin.

"Bence sen de kalk ve hazırlan akşam kutlama var sonuçta" dedin. "Fazla kişi çağırmadın dimi?" Diye sordu. "Hayır sadece biz Chris, Scarlett, Anthony ve bir kaç set den arkadaşın. Her yıl olduğu gibi yemek falan yiyip sonrada klüpe gidicez" diye cevap verdin.

"Sen nereye gidiyorsun böyle hazırlanmış sin?" Diye sordu kaşlarını hafifçe çatarak.

"Küçük bir işim var, Jenny ile buluşacam" dedi. ( Evet yazar kendini de kattı 😁).

"Bir kaç saate gelirim uslu dur, tamam mı?" Diye sordu.

"Of tamam. Jenny'e selam söyle. Ve lütfen çabuk dön" dedi çocuk gibi oflayarak. Sen yaklaşıp veda öpücüğü verdin ve kapıya yöneldin. "İşim biter bitmez gelirim".

~

Sen Seb'e yalan söylemiştin aslında Jenny ile buluşmayacaktin. Yani Jenny de olacaktı orda, tam da yalan sayılmazdı. Çok sevdiğiniz bir bar kafeyi kapatıp parti için hazırlıklamak için toplanmıştıniz.

"Merhaba arkadaşlar" dedin kafeye girerek. İçerde olan herkes de aynı cevapla karşıladılar seni.

"Nasıl gidiyor?" Diye sordun Chrisden. "Aslında herşey nerdeyse bitti. Sen hiç abartmayın diyince bizde sıradan bir şey yaptık. Neden böyle şey istedin ki? Sonuçta bir sürü insan gelicek" diye sordu Chris.

"Gel anlatım sana, bir sürpriz hazırlıyorum...."

~

"Resmen beni bırakıp gitti ya. Neyse ben anladım zaten kesin bu bir işler çeviriyor" diye söylenerek mutfağa indi Sebastian. "Ah kesin bu sürpriz parti yapicak kafede. Neyse o mutlu olsun gece zaten ben kendi hediyemi alırım ondan 😏"

Seb kendine kahve yapıp kanepeye oturdu ve Jenny ile oynadığı filminin ikinci film senaryosunu okumaya başladı.

~

"Burası zaten bitti biz Jenny ile çıkalım bir kaç şey alınacak" dedin Scarlette. "Tamam, biz de çıkalım artık" dedi karşısında ki kadın.

"Ben çıkıyorum Y/N, Seb'e gidicem" diyerek yanınıza Chris geldi. "Tamam sen o işi hallet, gerisi ben de" dedin ve Chris de onaylayınca kafeden ayrıldı.

~

Seb senaryoyu okumaya devam ederken birden kapı sesi onun dikkatini bozdu. Seb kapıyı açınca karşısında en yakın arkadaşı Chris'i gördü.

"Selam dostum" diyerek tokalaşip sarıldı Chris arkadaşına. "Iyi ki doğdun koca adam, nice senelere".

"Sağol Chris. Geç bende kahve içiyordum sana da bir bardak yapım mı?" Diye teklif etti.

Marvel ile hayal et Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin