Sen ve Avengersler yılbaşı için hazırlıklar yapıyordunuz. Her şey yolunda gibiydi. Tatlı telaşlar, ufak heyecanlıklar ve tabi ki de sevgi dolu hediyeler.
Sen, Wanda ve Clint masayı hazırlarken Pietro, Peter, Sam ve Bucky de çam ağacını süslüyordular. Natasha o meşhur kokteyllerinden hazırlarken Bruce de ona yardım ediyordu. Steve süslemeler ile uğraşırken yardımına Tony yetişti tabi bu senin zorlamanla olmuştu.
- Yeni yıl hepimize yeni heyecanlar ve güzel anılar getireceğine inanıyorum. ( diye konuştu Wanda)
- Ah. Şey... bence de ( uzun süredir dalıp izlediğin Bucky den gözlerini alarak, Wandaya cevap verdin)
- Acaba o anıları yazmaya bugünden mi başlasan ( diye imalı bir bakışla Bucky'i işaret ederek söyledi Wanda)
- Ah hayır, bu çok zor. ( diyerek kafanı öne eğip masayı kurmaya devam ettin)
- Neden miş? Siz arkadaş değil misiniz? ( diye sordu kaşlarını çatarak)
- Yani, arada konuşuyoruz o kadar. Pek arkadaşız sayılmaz ( diye cevap verdin birden durup gözlerini yine Bucky'e kaldırarak)
- Sen yine iyisin. Keşke Steve de birini bulabilseydi yeni yıla birlikte girebileceği birini. ( dedi Wanda bu sefer pencereleri süsleyen Steve ve Tony'e bakarak)
- Bence o Tony ile iyiler. ( diye sen de dikkatını o ikiliye verdin )
- Ah hayır Steve bunu asla itiraf etmez ( diyerek güldü Wanda)
- O zaman ilk adım Tony den gelsin. Bu şansı kaçırmamaları gerekiyor. Mutlulukları yanı başındalar. Sadece kafalarını kaldırıp birbirlerine bakmaları lazım . (Gerçi Steve'in kafasını kaldırmaya değil kafasını aşağı eğmesi lazım Tony'i görmek için😅)
- Sen de kendi şansın kaçırma. Baksana o insanlarla pek konuşmuyor zaten. Yani konuştuğu nadir insanlardan birisin sen. Ona kalırsa aşkin ne olduğunu bile bilmiyordur o yüzden ilk adımı sen atacaksın. Aşkı ona sen öğreteceksin. Çünkü senden başka hiç kimse onun o sert görünümünün içinde ki yumuşak kalbı görmüyor, görmeyecek de. Ona kalbının yerini göster, belli ki unutmuş. ( diye uzun ama güzel bir konuşma yaptıktan sonra seni yalnız bırakarak mutfağa gitti Wanda)
Sen öylece kaldın. Hala onu izliyordun, nasıl Sam'in onun kafasına taktığı kırmızı yılbaşı şapkasına sinir olduğunu, nasıl Peter'in verdiği süs topunu ağacın ne tarafına asacağını karar veremediğini, bunlar sana o kadar tatlı geliyordu ki. Onda başkalarının göremediği şeyi görüyordun. Masumluğu.
Seni bu dalgınlığın içinden çıkaran şey birden pencereden içeri, kırmızı kostümlü, kafasında kırmızı Noel baba şapkası ve takma sakalı ile dalan Wade idi.
- Merhaba ahali. Yeni yıla girmeye hazır mıyız? ( diye kollarını havaya kaldırarak bağırdı Wade neşeli bir şekilde ama hiç kimse takmamıştı bile, herkes yaptıkları işlerine geri döndüler) Selam bebeğim ( diyerek masanın yanına yani senin yanına geldi Wade)
- Ne işin var burda Wade? Seni çağırdığımızı hatırlamıyorum. ( diyerek tek kaşın kaldırarak sordun Wade den)
- Evet siz çağırmayı unutunca ben de sürpriz yapayım dedim. ( pişkin pişkin dedi maskede olsa bile onun o saçma sırıtmasını hayal edebiliyordun)
- Bi git Wade ( diyerek başından saldın ve masaya kalan çatal ve bıçakları da yerleştirdirmeye devam ettin)
Wade bir den hiç beklenmedik bir hamle ile senin bileğinden yakalayıp kendine döndürdü ve diğer eli ile belini kavrayarak bir dans figürü gibi seni arkana yatırarak hala maskede olan dudaklarını dudaklaran yaklaştırdı. Sen masaya koymaya yetişemediğin için elinde kalan bıçağı sert bir şekilde Wade'in omuzuna saplayarak hiç bir şey hissetmeyeceğini bilerek de olsa iki bacağını ortasına dizini geçirerek onu üzerinden ittin.
- Hey! Ne yapıyorsun hayatım, çocuğumuz olmayacak. ( diyerek hala seni sinir etmeye devam ediyordu)
- Wade bizim zaten çocuğumuz falan olma ihtimali bile yok. Sevmiyorum seni anla be adam. ( diyerek sinirlendin ve daha fazla duramayıp Wade den en uzak köşe nerdeyse oraya gittin )
- Ah atarlı kadınım be. Hayatımın kadını, evimin hanımı, çocuklarımın anası bu kadın işte. ( diyerek söylenmeye devam etti Wade)
Hazırlıklar nerdeyse tamamdı. Wade hariç her şey mükemmel gözüküyordu. Sen son kontrolleri ettikten sonra çam ağacının yanına gittin.
- Nasıl gidiyor süsleme işi? ( diye sorarak Sam ve Bucky'nin arasına girdin)
- Her şey yolunda, bitirdik bile ( diye cevap verdi Sam)
- Güzel. ( diye gülümsedim )
- Pietro nereye kayboldu ya? Ben bir ona bakayım ( diyerek Peter yanınızdan ayrıldı )
- Ben de Steve'e yardım edeyim yoksa Tony ile flörtleşirken işi bitiremedi. ( diyerek Sam de bir bahaneyle sızı yalnız bırakarak gitti)
Bir süreliğini aranızda oluşan garip sesizliği bozan sen oldun.
- Şu Nat'in meşhur kokteyllerinden denemeye ne dersin? ( diye bir teklif sundun)
- Ah evet ben ikimize getirim ( diyerek mutfağa gitti Bucky sen de bara giderek yüksek sandalyelerden birine oturarak Bucky'i bekledin)
Hiç bir şeyin farkında değilken " Senin için yakarım kendimi Y/N!" Diye bağıran Wade'in sesi ile kafanı çevirdiğin an Wade'in elinde bir çakmak yaktığını gördün. Bir kaç saniye geçmeden Wade'in önünden geçen sert bir rüzgar elinde ki çakmağı tam da Wade'in arkasında olan çam ağacıma fırlattı.
Çam ağacı bir den alevler içinde yanmaya başlayınca tam da bu sırada Jarvis 10 dan geriye saymaya başladı. Herkes gibi şoka giren Clint elinde ki iki kokteyl ile dolu olan bardakları yere düşürdü. Kırılan camlarla birlikte yerler de ıslanmıştı.
Mutfaktan ikiniz için kokteyller alan Bucky tam senin yanan gelirken bastığı ıslak zeminde ayağı kayarak yere düştü. Sen ani bir refleks olarak ayağı kalkarken aynı şekilde kayarak Bucky'nin üzerine düştün
Onunla göz göze gelince kalbin yerinden fırlayacak gibi hızla çarpmaya başladı. Kafanda Wanda'nin söyledikleri dönerken bu son fırsat olduğunu hissettin ve hiç düşünmeden birden Bucky'nin dudaklarına yapıştın. Önce şaşırsa da sonradan senin belinde olan kollarının nasıl daha da sıkıca sardığını hissedince içini bir mutluluk kaplamıştı. Tam bu anda Jarvisin "1" dediğini duydun ve dışardan gelen havai fişek sesleri ile evin içinde ki çığlıkların birbirine karıştığı sesler gelirken külahına sen sadece bu gece olan şeylere rağmen bu yılın çok güzel olacağını düşünüyordun.
Merhaba arkadaşlar Yeni yılınız kutlu olsun. Bu yıl size mutluluk, sağlık, neşe ve aşk getirsin. 2021 de asla üzülmeyin, bütün yıl mutlulukla ve heyecanla geçsin. Gözlerinizden asla yaş akmasın, akan yaşlar bile mutluluktan olsun. Bu yıl bolca gülelim bolca eğlenelim, hiç hastalanmayalım hep birlikte olalım birbirimize sarılalım artık aramızda ki mesafeler kalksın, karantina 2020 de kalsın.
Hepinizi çok seviyorum❤️. Mutlu yıllar 🎁 🤗
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Marvel ile hayal et
DiversosHayal et: Peter ile aynı okulda okuyormuşsun, Pietro ile New York turuna çıkıyormuşsun, Steve ile görevlere gidiyormuşsun, Tony ile flörtleşiyormuşsun, Loki ile yaramazlıklar yapıyormuşsun, Clint ile bir sürü kavanoz turşu yiyormuşsunuz, Bucky ile s...