Bugün Sam'in doğum günü ve sizde hazırlık yapıyorsunuz. Sen Sam ile çok iyi ardaşadsiniz. Sen süslemeler ile ilgileniyorsun, Wanda yemekler ile, pasta alma işi ise Bucky deydi.
Her şey hazırdı ve Sam'in gelmesine de az kalmıştı ki içeri elinde bir kutu pasta ile Bucky girdi. Sen ve Steve Bucky'nin yanına gidip pastayı aldınız.
Sen pastayı açınca şok oldun.
- 41'ci doğum günün kutlu olsun Jon? -pastanin üzerinde ki yazıyı sesli bir şekilde okuyup yüzünü buruşturarak Bucky'ye baktın.
-Ah doğru ya 42 yaşına doluyordu dimi? Diye sordu yanlış bir şey yaptığını anlayarak.
- Onun adı Sam! Diye bağırdı Steve pastada yazılan yanlış ismi göstererek.
- Acaba girer girmez pastayi suratına mı firlatsak? Diye bir öneride bulundun.
- Bucky senden, senden sadece bir isteğimiz vardı onu da yanlış yaptın. Dedi Steve.
- Sırada beklerken bir kadın ile pastalarimiz karışmış galiba. Diye açıkladı Bucky
- Acaba kadınla flört etmek yerine işine odaklansaydın karıştırmazdin. Dedin eline bir bıçak alıp ismi düzeltmeye çalışarak.
- Ne yapım kız güzeldi. Dedi Bucky. Bu sözlerine sadece göz devirdin.
- Düzelmiyor. Olmuyor. Dedin bıçağı bırakarak.
-Bay Wilson binaya giriş yaptı. Diye haber verdi Jarvis
-Artik çok geç düzeltmeye. Dedi Steve.
Sen eline pastayı aldın ve kapıya yöneldin.
- Ne yapıyorsun Y/N? Diye sesizce sordu Steve ama sen hiç bir şey demedin ve kapının yanında açılmasını bekledin.
Kapı açılıp Sam içeri adım attığı an sen pastayı Sam'in suratına çarptın ve "iyi ki doğdun ayicigim" dedin. Herkes alkişlayip "iyi ki doğdun Sam' diye bağırdılar.
Sam çok şaşırmıştı. Sam bu sürprize sevinmişti, hemen sana döndü ve "gel buraya ufaklık" diyerek krema içinde olan ellerini sana uzattı.
- Hayır. Diyerek koşmaya başladın.
- Bunun intikamını alicam. Diye bağırdı, sen Steve'vin arkasına saklanırken.
~
Merhaba arkadaşlar böyle saçma küçük bir şey yapmak istedim umarım beğenirsiniz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Marvel ile hayal et
RandomHayal et: Peter ile aynı okulda okuyormuşsun, Pietro ile New York turuna çıkıyormuşsun, Steve ile görevlere gidiyormuşsun, Tony ile flörtleşiyormuşsun, Loki ile yaramazlıklar yapıyormuşsun, Clint ile bir sürü kavanoz turşu yiyormuşsunuz, Bucky ile s...