~ Görev meselesi ~
Sen sakince salonda yalnız başına kitap okuyarak kahve içerken içeri Natasha ve Steve girdi.
- Y/N göreve gidiyoruz ve sen de bizimle geliyorsun. ( diye emretti Steve, sen kitabın en heyecanlı yerindeyken bırakıp gitmek istemiyordun )
- Hayır. Kendiniz hallelersiniz beni bulaştırmayın bu işlere ( diye söylendin ve kitaba devam ettin)
- Loki de orda olacak ( dedi Natasha)
Hemen kitabını arkaya atarak ayağı kalktın
- Bana 2 dakka verin hemen hazırlanıp geliyorum. ( dedikten sonra hemen odaya koştun)
~ Eşek şakası ~
*salonda Natasha, Thor ve Tony oturuyorlardır*
- Hey benim bir planım var ( diye birden eline telefonunu aldı Natasha)
- Acaba yine ne geçiyor o aklından Rus ajanı ( Tony yattığı yerden kalkmayarak bardağında ki viskiden bir yudum aldı )
- Y/N bugün evde olacağını söyledi, onu arayıp bir şaka falan mı yapsak ( diye teklifte bulundu Nat)
- Nat kaç yaşında kadınsın ne şakası ya ( Tony bu çocukça şeylerle uğraşmanın yerine uyumak daha mantıklı olduğunu düşünerek gözlerini kapatarak uyumaya çalıştı)
- Ne şakası yapıcaz? ( Thor'un ilgisini çekmişti bile )
- Eşek şakası ( diyerek gülümsedi Nat ve telefonundan senin numaranı bularak aradı)
*bu sırada sen daha yeni uyanmıştın*
- Efendim Nat, bugün benim tatil günüm ama ( sen telefonu açar açmaz söylenmeye başladın)- Y/N çok kötü bir şey oldu ( endişeli sesi ile konuştu Nat)
- Ne oldu Nat? Yoksa birine mi bir şey oldu? ( sen de telaşlanmaya başlamıştın)
- Evet. Loki... Loki öldü, çok üzgünüm
- Yine mi? ( diye sordun)
- Bu sefer cidden
- Şey, tamam ( ne diyeceğini bilmediğin için telefonu kapattın)
- Kimdi hayatım?
- Nat. ( seninle birlikte yatakta yarı çıplak bir şekilde uzanan Loki'ye döndün) Senin öldüğünü söyledi
- Ne? ( birbirinize bir kaç saniye baktıktan sonra kahkaha atmaya başladınız)
~ Stark'ın partisi ~
*Sen bir tık sarhoş olmuştun*
Sen kanepede iki tanrının ortasında otururken kafanı kaldırıp Loki'ye döndün
- Şiiiit bak buraya ( parmağın ile yaklaşması için işaret yaptın. Loki pek emin olmasa da yaklaştı sana ) Ben çok pis kardeşinden hoşlanıyorum ( diye fısıldadın)
- Kardeşim mi? Thor dan mı? ( kardeş kelimesini pek anlamamıştı sonuçta abisiydi)
- Hayır, Loki den ( diye düzelttin)
- Loki benim ama ( diye açıkladı)
- Haaaa ( sen Loki den geri çekilerek diğer tarafa Thor'a döndün ) Şiit yaklaş ( aynı hareketi Thor'a da yaparak yaklaştırdın onu ) Ben senin kardeşinden çok pis hoşlanıyorum. Ama hiç kimse bilmesin bunu, özellikle de Loki.
- Tabi ki de
~ Aile meselesi ~
Sen Tony ve Pepper'in kızısın
- Loki neden bu kadar üzgün gözüküyorsun? Bir sorun mu var ( diye karşısına geçtin Loki'nin )
- Babam ve annemi kaybettim, üzgün olmam normal ( diye cevap verdi aynı üzgün tonla )
- Ya kıyamam sana. Gel buraya ( kollarını açarak ona sarılmaya hazırdın ki o geri çekildi )
- Benim Sylvie'em var ( dediğinde sen de geri çekildin )
- Benim de annem ve babam ( orta parmağın göstererek salonu terk ettin)
~ Oyun ~
Masa oyununa ne dersin? ( diye sordu Loki, binada yalnız kalmıştınız, avengers göreve gitmiştiler, Loki ise senin gözetimindeydi)
- Güzel bir fikir. Hayır demem ( diye kabul ettin ayağı kalkarak)
- O zaman uzan masaya ( piç gülümsemesiyle masanın yanına geldi)
- Ou bu fikir daha iyimiş
~ Evlilik konusu ~
- Loki evlenmeyi düşünüyor musun? ( diye sordun Loki den )
- Ne?
- Evlilik planlıyor musun? Eş falan. Ha?
- Hayır. Yani şimdilik hayır
- Şimdilik? Peki yarın? Yarın uygun mu? ( Sen Loki'nin üstüne o kadar gitmiştin ki Loki hiç bir şey söylemeden korkulu gözlerle arkasına bakmadan koşarak gitti) Hey nereye, cevap vermedin. Yarın okey mi?
~ Kedicik ~
- Y/N boynunda ki morluklar ve kızamıklar ne? ( diye sordu Tony )
- Ha, şey... Onları kedi yaptı ( hızla boynundaki morlukları kapatmaya çalıştın)
- Kedi demek, tamam.
- Selam küçük ve acınası insanlar. Sen hariç Y/N ( son cümleyi fısıldayarak söylemişti sadece sen duy diye )
- Merhaba kedicik. ( diye selamladı Tony)
- Anlamadım? ( Loki ne demek istediğini anlamamıştı sen ise kahkahanı tutmaya çalışmıştın )
Selam gençler, ben döndüm. Steve ile bölümü pek yazamadım o yüzden böyle bir bölüm yaptım. Bu bölümü beğendiniz mi? Böyle bir minyatür bölümü başka kiminle yapmamı istersiniz?
Kendinize iyi bakın, sakın hastalanmayın çünkü yazarınız biraz hastalandı ama siz olmayın. Hadi öpüldünüz kuşlarım ❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Marvel ile hayal et
RandomHayal et: Peter ile aynı okulda okuyormuşsun, Pietro ile New York turuna çıkıyormuşsun, Steve ile görevlere gidiyormuşsun, Tony ile flörtleşiyormuşsun, Loki ile yaramazlıklar yapıyormuşsun, Clint ile bir sürü kavanoz turşu yiyormuşsunuz, Bucky ile s...