~ İyi ki doğdun ~

1.1K 67 142
                                    

Vay be tam bir yıl oldu ha? Koskoca bir yıl. Ve evet bugünde bir yol önce olduğu gibi bu bölümü çok sevdiğim kuzenim luvbarnes için yazdım. İyi ki doğdun kuziş iyi ki varsın. Ve bugün doğum günü olan bütün okuyucularım sizlerinde doğum günü kutlu olsun, sizleri çok seviyorum kuşlarım❤️.

Bu bir yıl boyunda benimle birlikte olduğunuz için çok teşekkür ederim sizlere sevgili okuyucularım. Oy verdiğiniz ve yorum yaptığınız için de ayrıca teşekkürler. Siz benim kocaman ailemsiniz, hepinizi çok seviyorum, iyi ki varsınız ❤️💜💙💚💕🤧🤗.

Neyse yine duygusala bağlamadan bölüme başlayalım.  İyi okumalar...

~ Bucky Barnes senin doğum gününü kutlarsa 🤍~

- Beni koruyun! ( diye bağırarak saklandığın yerden çıkarak elinde ki iki silah ile aynı anda ateş edip Bucky'nin yanına koşarak onun saklandığı yere saklandın) Bunlar bir türlü tükenmiyorlar ya! ( diye söylendin ve bir anlığına saklandığın yerden kalkarak bir kaç kez adamlara taraf sıktıktan sonra geri saklandın. Bir kaç adamı yaralamayı başarmıştın)

- Haklısın, vurdukça çoğalıyorlar. ( diyerek sana katıldı Bucky)

- Steve, nerde kaldınız ya? Biraz daha gelmezseniz artık geliceğiniz yer cenazemiz olacak. ( diye telsizden takımın geri kalanına seslendin)

- Bir kaç dakikaya oradayız ( diye cevap verdi Steve)

- Bir şey söylecem Bucky. Bu senin sürprizin falan değil dimi? Çünkü evden 2 saat önce doğum günüm için bana sürprizin var diye çıkmıştık ve şimdi de bir çatışmanın içindeyiz. ( diye sordun sevgilinden, bunun gerçekten bir oyun olduğunu düşünmeye başlamıştın)

- Hayır tabi ki de. Bu tamamen kontrol dişi olan bir şey. Bizi takip etmişler muhtemelen. ( diye cevap verdi, galiba doğruyu söylüyordu)

- A ama yettiler bunlarda ( diye sinirle bağırdın ve ayağı kalkarak bir kaç el ateş ettin ve tekrara saklandın)

- Bencede yeter artık ( diye sana katılarak birden ayağı kalkıp ortaya çıktı ve ard arda adamlara sıkmaya başladı, bu sırada da Steve'ler gelmiştiler. Sen Bucky'nin böyle birden ortaya çıkmasına söylenirken o sana aldırmadan ateş etmeye devam etti ama çok geçmeden vurularak yere yığıldı. Sen hemen korkarak Bucky'nin yanına çıktın)

- Bucky!!! Bucky iyi misin? Lütfen cevap ver. ( diye seslendin yerde yatan sevgiline bu arada da kan olup olmadığını kontrol ediyordun ama hiç bir kan izini fark etmedin )

- İyim korkma sadece bir sıyrık ( diye yavaşça gözlerini açarak konuştu Bucky. Sen hemen Bucky'nin tişörtünü kaldırdın ve karnının sağ tarafında kurşunun sıyırıp geçtiği yarayı gördün)

- Lan oğlum biz Türk dizisinde miyiz ne diye kahramanlık yapıp atıyorsun kendini ortalığa? ( diye söylendin)

- Ben zaten kahramanım

- He he öylesin (diyerek güldün )

- Y/N!

- Efendim Bucky?( diyerek geri döndün hala yerde yatan sevgiline)

- Doğum günün kutlu kelebek ( diyerek ceketinin iç cebinden bir kutu çıkararak sana uzattı) iyi ki doğdun.

Sen hemen kutuyu açarak hediyene baktın. İçinde bir kolye vardı mavi bir kelebek ile.

- Yaaa çok teşekkür ederim hayatım ( diyerek sevgiline yaklaşarak küçük bir öpücük bıraktın ) Valla hayatımın en güzel ve acayip doğum gününü geçirdin çok sağolun ya ( diyerek güldün ve Steve ile Bucky'nin ayağa kalkmasına yardım ettiniz)

Marvel ile hayal et Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin