Selam. Biliyorum Steve veya Peter ile bölüm bekliyordunuz ama çok üzün zamandır söz verdiğim birisi vardı ve artık uzatamazdım.
İyi okumalar...
Sen kanayan yaranın üzerine bir bez bastırarak zar zor geldiğin evin kapısını çaldın ve kapının yanında ki duvara yaslanarak derin derin nefes almaya devam ettin. Yaran baya derindi, tam karnının sağ yanından bıçaklanmıştın dövüşürken ve çok canın yanıyordu.
Bir kaç saniye daha bekledikten sonra kapı açıldı. Karşında bir kot pantolon ve siyah kolsuz bir tişört ile Tony'i gördün. Hemen içeri bir kaç adım attıktan sonra ona tutunarak bütün yükünü onun koluna verdin.
- Hey hey, bu ne hal? ( diye sordu ne kadar umursamaz davranmayı istese de başaramamıştı. Ses tonunda endişelilik vardı bunu saklamaya çalışıyordu) Sakın benim evimde ölmeyi düşünme. Suç üzerime kalır.
- Biraz sus lütfen. Zaten kötü bir durumdayım ( dişlerin sıkarak konuştun Tony sana koltuğa kadar gitmene yardım ederken)
- Yine göreve mi gittin? ( seni koltuklardan birine bırakarak sordu)
- Fury son bir görev dedi. ( Tony mutfağa giderken arkasından seslendin)
- Bunu son olmadığını sen de biliyorsun.( mutfak dolabından ilk yardım çantasını aldıktan sonra salona geri döndü) Göreve kimle gittin? ( bunu sorarken üzerinde ki artık tamamen kan olmuş tişörtünden tuttu çıkarmak için ama sen onun ellerini geri ittin)
- Hey hey
- Hadi ama sanki seni hiç kıyafetsiz görmedim ( bu sözleri senin yüzün de pis bir gülümseme yaratmıştı) Bakma öyle ve cevap ver ( tekrar tişörtünün altından tutarak yavaşça canını takmamaya çalışarak tişörtü çıkarttı)
- Steve ile. ( hiç hoşuna gitmeyeceğini bildiğin cevabı verdin)
- Neden benim yanıma geldin ki o zaman? Gitseydin sevgilin seni iyileştirirdi. ( yarana pamuğu bastırınca canın yandığı için dişlerin sıktın)
- O benim sevgilim değil. Kıskanmanın zamanı da değil ayrıca.
- Seni kıskandığım falan yok. Eski eskide kaldı. Sen artık umrumda değilsin. ( bu söylediklerini inanmamıştın )
- Öyle mi? Jarvis benden sonra bu eve kaç kadın geldi? ( yapay zekaya sormuştun)
- Bu eve bayan Potts dan başka hiç bir kadın girmedi son bir aydır. ( bu cevap yüzünde gülümseme yaratmıştı)
- Seni satışa çıkarıcam Jarvis. Ve ilk 10$ veren kişiye seni satıcam. ( Tony yapay zekasının onu sattığından hiç memnun olmamıştı)
- Bana hala aşıksın ( sırıtmam daha da büyümüştü)
- Bunun hiç bir önemi yok. Sen beni aldattın ( Bu sözlerden sonra yüzünde ki gülümseme yok olmuştu. Bir ay önce Tony seni Steve'in odasından çıktığını görmüştü. Üzerinde sadece Steve'e ayır olan bir tişörtten başka bir şey yoktu. Ama hiç bir şey göründüğü gibi değildi, sen daha açıklama yapamadan Tony gitmişti ve o günden sonra hiç görüşmediniz )
- Ben seni aldatmadım. Bana açıklama şansı bırakmadın ve gittin. Hiç bir şey saydığın gibi değildi. O gün Steve oda da bile değildi. ( açıklamaya çalışıyordun ama Tony dinlemek bile istemiyordu)
- Senin yalanların dinlemek istemiyorum.
- Çocuk gibi davranıyorsun.
- Neden buraya geldin? Binada onca insan vardı oraya gitseydin. Neden benim ev? ( pansumanı bitirerek ayağı kalktı senden biraz olsa da uzak durmak için)
- Bu görev gelmeden önce Fury'e istifamı vermiştim ve bavulumu hazırlıyordum. Ordan ayrılarak buraya gelecektim. Böyle yaralı falan değil. Sana Steve ile aramızda hiç bir şeyin olmadığını, o gece ben onun odasında baygın yatarken o ise Natasha ile uyuduğunu söylecektim. Sen bana inanıcaktın. Birbirimize ne kadar özlediğimizi söylecektik. Ve sonra da hiç ayrılmayacaktık.
- Ne kadar da güzel bir senaryo. Güzel bir dizi olur. ( o dalga geçerken sen onu duymazdan gelerek devam ettin)
- Ve bu sabah bu görev çıktı. Acildi. Evet hiç bir şey planladığım gibi gitmedi. Ama şimdi burdayım. Bavulum yok, yaralıyım ama başka değişen bir şey yok. Hala Steve ile aramızda bir şey yok. Hala seni çök özlüyorum ve hala sana çok aşığım. ( yerinden zor olsa da kalkarak ona yaklaştın ve o seni dikkatli bir şekilde dinlerken onu öptün. Tony karşı çıkmak istedi ama arzusu daha büyüktü ve bu arzuya yenik düşerek senin belini kavrayıp kendine bastırdı ve öpücüğü daha derinleştirdi. Sen hiç istemesen de yaranın acıması ile ondan ayrıldın. Tony sana yardım ederek koltuğa geri oturdun )
- Keşke yaralı olmasaydın ( senin yanına oturarak dedi Tony. Bu sırada sen kanlı olan tişörtünü eline almıştın ama Tony tişörtün senden alarak rasgele arkasına bir yere attı )
- Yaralı olmasaydım ne yapacaktın ki?
- Neler neler yapardım ( çapkın bir sırıtmayla yeni bir öpücük için sana yaklaştı ama sen geri çeldin )
- Benim uykum geldi. Odaya çıkarsana beni
- Tamam (senden geri çekilerek ayağı kalktı ve seni kucağına alırken kulakına "seni özledim" diye fısıldadı çok sessiz bir şekilde)
Ellerini onun boynuna sararken sen de ona fısıldadın "ben de"
Odaya girdiğinde seni yatağa yavaşça yatırarak kendisi de yatmadan önce üzerinde ki siyah kolsuz tişörtü çıkarttı ve yere attıktan sonra senin yanına uzandı. Tek kolu ile omuzlarından sarılarak kendine bastırdı. Uykuya dalmadan tam önce "seni seviyorum" diye fısıldadın.
Biraz fazla mı romantik bir bölüm oldu? Neyse bir kerede böyle olsun.
Hadi kendinize iyi bakın, seviyorum sizleri kuşlarım ❤️🔥💖
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Marvel ile hayal et
RandomHayal et: Peter ile aynı okulda okuyormuşsun, Pietro ile New York turuna çıkıyormuşsun, Steve ile görevlere gidiyormuşsun, Tony ile flörtleşiyormuşsun, Loki ile yaramazlıklar yapıyormuşsun, Clint ile bir sürü kavanoz turşu yiyormuşsunuz, Bucky ile s...