~ Wade Wilson ~

2.4K 87 52
                                    

"Evet arkadaşlar planı herkes anladıysa artık çıkalım" dedin elinde ki silahlara şarjörlerini takarak.

"Durun durun, bensiz gidemezsiniz" diye daldı odaya başının belası Deadpool.

"Wade? Senin ne işin var burada. Biz seni takımdan kovmamış mıydık?" Diye sordun tek kaşını kaldırıp elini göğsüne altında birleştirerek.

"Birincisi beni sen kovdun. Ikincisi de bak kollarım büyüdü artık geri dönebilirim" dedi kollarını kaldırıp sana göstererek.

"Hayır kabul etmiyorum, defol git" dedin sert bir şekilde.

"Ya tamam özür dilerim bir daha görevde sana sevişmeyi teklif etmicem" dedi sırıtarak,tabi sen siritmasini görmesin maskede olduğu için.

"Kapa çeneni geri zekalı yoksa tekrar kollarını keserim ve bu sefer büyümesi baya zaman alır" dedin bıçağını ona taraf tutarak.

"Tamam kraliçem, kızma hemen" diyince artık pes edim göz devirdin ve "S*ktir git Wade, s*ktir git" diyip toplantıyı yaptığınız garajdan çıktın.

"Ah beni ne kadar da seviyor, ballı lokmam ya" diyip takıma taraf döndü Wade ama onlar sadece boş boş baktılar ona.

"Bence onu bugün sinirlendirme, yoksa seni görevin ortasında bırakıp gider" diye sesizligini bozdu Domino

"Sen karışma. Girme benim çikolatalı pudingimle arama, sinsi kadın. Bunların hepsi senin yüzünden zaten oluyor" diye söylendi Wade ellerini beline koyup hafifçe öne eğilerek.

Bu dediklerine Domino sadece göz devirdi "Ben ne yaptım ki salak, bunların hepsi senin geri zekaligindam" diye cevap verdi Wade de.

"Uf ya sen geldin diye şimdi beni takımdan atacaklar(" dedi Dopinder oturduğu yerden kalkarak.

"Lan benim yerime seni mi aldilar?" Diye şaşırdı Wade. "Evet şimdi de aticaklar" diye söylendi Dopinder

"Arabayı zaten sen surmicek mısın lan?" Diye sordu. "Hayır, uçak ile gidiceksiniz. Sen daha plandan bile haberdar değilsin ya(" diye tekrar söylendi.

"Bana sesini yükseltme lan" diye bağırdı Wade. "Özür dilerim abi" dedi Dopinder yavru köpek gibi başını öne eğerek. "Aferin" dedi Wade doğrularak.

Sen artık bian önce göreve gitmek için garaja geri döndün. "Hadi oyalanmayin gidiyoruz" diyip geri çıktın garajdan.

Wade senin ardında hemen çıkıp hızlıca yanına gelip seninle yürümeye başladı. "Ballı lokmam acaba bir şey sorabilir miyim?" Diye sordu.

"Wade bana bir daha ballı lokmam deme beni sinirlendiriyorsun. Yeter ama" dedin sınırlı bir şekilde.

"Acaba nasıl bir göreve gidiyoruz?" Diye zordu az önce dediklerini duymazdan gelerek.

"Bir tırdan kaçırılan küçük mutant çocuklarını kurtaricaz" diye cevap verdin.

"Tamam anladım çikolatalı pudingim" dedi Wade ve sen ona bagirmadan o uçağa taraf koştu.

"Wade!" Diye sinirle bağırdın onun ardından.

~

"Arkadaşlar planı anladığınızı ümit ediyorum. Dikkatli olun ve teker teker bizim ardımızdan atlayın" diye bağırdın uçağın sesinden.

"Hadi Wade" dedin ilk once Wade'in atlamasini söyleyerek.

"Sen den sonra kraliçem" dedi Wade ama sen sinirlenip Wade'in arkasından ayağınla iterek uçaktan atlamasini sağladin. Onun ardından da sen atladin.

Marvel ile hayal et Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin