~ Tony Stark ~

3.7K 148 51
                                    

Sen Tony'nin yakın arkadaşisin ve Pepper Tony'ye ulaşamadığı için seni onun evine gönderdi.

Tony'nin evine geldin, sen sürekli gelip gittiğin için Jarvis seni tanıyordu ve hiç bir zorluk oluşturmadan hemen seni içeri aldı.

- Tonyyyyyy!? - diye seslendin salona girerek ama hiç bir cevap gelmedi. Sonra sen Tony'nin odasına çıktın.

Odaya girdiğinde Tony'yi takım elbise eli yatakta  uyuyan bir şekilde buldun. Ona yaklaşıp uyandırmaya çalıştın.

- Tony kalk hadi Pepper seni bekliyor şirkette. Tony kime diyorum, hadi kalk. - ne kadar çabalasan da uyanmiyordu. Sonra komidinin üzerindeki bir bardak ve sürahi gördün. Hemen bardağa su alıp  Tony'nin üzerine döktüm.

Tony hemen uyandı.

- Ne yapıyorsun sen ya? - dedi sinirle ama sonra senin olduğunu fark edince sınırı hemen dindi. - Y/N? Sen mıydın ya? - dedi yatağa geri yatarak.

- Başka kim olacaktı ki? Hem hadi ya kalk artık, Pepper çağırdı seni. - diye tekrarladın

- Uf ya ben daha bir kaç saat önce geldim eve, uyumak istiyorum. - diye söylendi Tony.

- Sabaha kadar kiminle eğlendiysen acaba - Dedin sessizce ama o bunu duymuştu.

- Roadie ile birlikteydim - dedi kapalı gözlerle.

- Seni bir kadınla bulacağımı düşünmüştüm ne yalan söyleyeyim beni şaşırttın - dedin  ve ona yaklaşarak koluna hafifçe durterek - neyse hadi gidelim - dedin.

Tony birden senin bileğini tuttu ve seni yatağa düşürdü. Tony ile çok yakindiniz bir birinize. Senin kalbin birazdan yerinden  çıkacak gibi atmaya başladı.

- Tony n-ne y-yapıyorsun ya - dedin biraz kekeliyerek.

- Sen beni kıskanıyor musun? - diye sordu

- Hayır - dedin netlikle

- Ne? Kiskanmiyor musun? Nasıl ya? Ben Tony Starkim beni herkes kıskanır - diyince ona göz devirdin

- Uf Tony bi git ya - dedin ve onu uzerinden itmeye çalıştın ama pek başarılı olamadin.

- Y/N, diyorum ki bugün ben şirkete gitmim sen de burda kal ve biraz eğlenelim - diye bir teklifte bulundu Tony

- Tony saçmalama lütfen, şirkete gitmen gerekiyor. - dedin ne kadar Tony'nin teklifini kabul etmek istesen  de. Ama Tony'nin  o barda tanışıp  bir kaç saat sonra Tony'nin evine gelip seviştiği ve sonrada sabaha unuttuğu kızlardan olmak istemiyordun. Senin ona olan aşkını bir geceliğine harcamasini istemiyordun. Ve şimdi de zaten her gece o kızlara yaptığı tekliflerden olduğunu düşündüğün için bu teklifi kabul etmemiştin.

Sen bunları düşünürken senin telefonun çaldı arayan Pepperdi.

- Al bak yine Pepper arıyor, hadi Tony lütfen kalk artık ve şirkete git. - dedin ama Tony seni dinlemedi ve elinde ki telefonu alıp açtı.

- Alo Pepper, şirketi sana devrediyorum artık şirket senin, tepe tepe kullan. Patron sensin. Ben bir kaç günlüğüne yokum beni rahatsız etmeyin. Ha Y/N yi da rahatsız etmeyin o da bir kaç gün olmayacak. - dedi ve telefonu kadının suratına kapatıp telefonu arkaya bir yere attı bakmadan.

- Sen az önce şirketi Peppera mı bıraktın yoksa ben mi yanlış duydum? Diye ordun şaşkınlıkla.

- Bak Y/N, Ben sadece seninle olmak istiyorum şirket miş, dünyayı kurtarmak miş, demir adam miş, bunların hiçbiri umrumda değil. Sen yanımda ol yeter. - dedi Tony gözlerini içene bakarak.

Sen bunları duyunca çok şaşırmıştın, sana bakişlarindan belliydi doğruyu söylediği.

- Sana inanmalı miyim? Beni sevdiğin doğru mu? Yoksa beni de o kızlar gidi eğlendikten sonra unutacak mısın? - diye sordun gözlerin doluk bir şekilde.

- Hayır Y/N, asla. Ben seni gerçekten çok seviyorum ve asla sana öyle bir şey yapmam. O kızlarla sadece senden uzam durmak için eğleniyorudum, ama olmadı işte senden uzak duramıyorum. Y/N, Ben seni çok seviyorum. - dedi ve dudaklarına yaklaşarak o çok beklediği şeyi yaptı  ve seni öptü. Sen ona inanmıştın aşkının gerçek olduğuna inanmıştım o yüzden sen de öpücüğüne karşılık verdin.

~
E gerisi sizin hayal gücünüze kalmış 😏😉

Oy verip yorum yapmayı unutmayın lütfen 💗 seviyorum sizi kuşlarım

Marvel ile hayal et Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin