"Thor?"
"Buyrun tanışıyor muyuz?" Diye sordu Thor karşısında ki ona yabancı olan kişiye.
Loki dönmüştü. Çok şaşkındı ne yapacağını bilemiyordu.
"Loki iyi misin?" Diye sordun. Ne olduğunu anlamamıştın. Loki nerden tanıyordu bu iri sarışın adamı.
Loki hiç bir cevap vermeden toplantı odasından fırlayarak çıktı. Sen ve Tony hemen Lokinin peşinden çıktınız.
"Loki ne oluyor? Sen hiç iyi değilsin? Sorun ne? Kim o? Loki lütfen cevap ver" diye endişelenerek sorularını sıraladın. "Biraz susarsan cevap vericek adam" dedi Tony ama sen ona pis bir bakış atarak dediklerini duymazdan geldin.
"O benim..." Dedi ve bir kaç nefes alış veriş ten sonra konuşmaya devam etti. "O benim... Abim" dediğinde sen şoka girdin ve Tony ile aynı anda "Ne?" Diye bağırdıniz.
"Nasıl ya? Bir dakka sen de mi tanrisin?" Diye sordun şaşkınlıkla. "Evet" diye cevap verdi Loki.
"Peki neden abin seni tanımıyor muş gibi davranıyor?" Diye bu sefer Tony sordu.
"Odin... Odin yüzünden. Bunu o yaptı. Beni Asgard dan attıktan sonra da Thor ve annemin hafızasından beni sildi" diye açıkladı Loki. "Bu nasıl olabilir ya?" Diye şaşirirken Tony konuştu "Onlar Tanrı bunları sorgulamasak mi acaba?"
"Tamam hadi içeri dönelim ve her şeyi ona da anlat" dedi Tony. "Bana inanmicak" dedi Loki. "Bizde inandırıriz" dedi Tony ve Loki'yi toplantı odasına geri çekti ve sen de onların peşinden girdin.
İçeri girer girmez Thor çatık kaşlarla Lokiye yaklaştı. "Kimsin sen?" diye sordu sert bir şekilde. "Ben Loki" diye cevap verdi Loki.
"Beni nerden tanıyorsun?" diye bir soru daha yöneltti Thor. "Asgard dan" diyince Loki, Thor şaşkınlıkla gözlerini bellertti. "Asgard dan mi? Ben seni tanimiyorum ama"
"Thor ben senin kardeşinim" bu duyduğuna Thor çok şaşırmıştı. "Benim bir kardeşim yok yalan söyleme" diye bağırdı.
"Sakin ol Thor, Loki her şeyi anlatacak" dedi Tony sakinleştirmeye çalışarak.
"Thor Odin senin beynini yıkadı. Hafizandan beni sildi. Sadece senin değil bütün Asgardin ve annemin de" diye anlatmaya çalıştı ama Thor dinlemek istemiyordu.
"Yeter senin yalanların dinlemek istemiyordum. Benim babam asla öyle bir şey yapmaz" diye sözünü kesti Thor.
"Yalan söylemiyorum Thor inan bana. Ben sana hatırlatabilirim izin ver sadece" dedi Loki ama Thor kabul etmedi bunu.
Sen bunları izlerken birden telefonunun çaldığını fark ettin. Pantolonunun arka cebinden telefonunu çıkarıp erkanina baktın, şirketten Lokinin asistanı arıyordu. Telefonu çok bekletmeden açtın ve "alo" diyerek kadının konuşmasını bekledin. Telefonun değer tarafında ki kadın telaşla olan biteni anlatınca şoka girmiştin. Telefonu hemen kapatıp Lokinin yanına gittin.
"Loki..." Diye seslendin korkulu gözlerle ona bakarken Loki bir şey olduğunu anladı. "Ne oldu Y/N? Bir sorun mu var?" Diye sordu. "Laboratuvarda bir patlama olmuş ve işciler de oradaymış" diye anlattın. "Patlama mı?" Diye şaşırdı Loki ve hızla toplanma odasını terk ederek dışarı çıkıp arabasına koştu, sen de hiç vakit kaybetmeden onun peşinden gittin.
Patlamanın olduğu yere geldiğinizden bir sürü ambulans ve polis araçları vardı, gazeteciler de tabi eksik kalmadılar. Siz arabadan indiğinizde asistan kız hemen sizin yanınıza gelip bilgilendirdi. 19 ölü ve 25 de yaralı işçiler vardı. Loki ölen kişilerin ailelerini görünce kendini çok kötü hissetmişti o yüzden geri dönmeye karar verdiniz ama siz arabaya yönelirken gazeteciler birden etrafinizi sardı. Her taraftan sorularar soruluyordu. Siz bir türlü arabaya geçemiyordunuz.
Sen Lokinin mavileştigini fark edince hemen bir çözüm düşünmeye başladı. Kar yağmaya başladığında birazdan Lokinin bütün mavileşecegini anlamıştın o yüzden bütün gazetecilere soruları senin anitlayacagini söyleyip Loki'yi arabasına bindirip evine gönderdin.
~
Gazetecilere bir aciklama yapıp bütün sorulara da cevap verdikten sonra asistan kızın yanına gittin.
"Bütün bu patlamadan zarar gören ailelere hasarlarını karşıla ve maddi manevi ne destek varsa bulun. Anladın mı?" Diye yapması gereken şeyleri açıkladın. "Anladım. Peki ya bay Laufeyson nasıl?" Diye sordu patronu için endişelenen asistan."Kötü ama iyi olacak" dedin ve sen de arabana binip Lokinin yanina gittin.
~
Lokinin evine geldiğinde anahtarların olduğu için rahatlıkla girebilmiştin. Eve girince ışıkların kapalı olduğunu gördün. Dışarıda akşam olmasına rağmen ışıklar kapalıydı.
Bütün New York'u avucunun içinde gibi gösteren kocaman pencereler ile kaplı ona duvarın karşısında yerde elinde bir bardak içki ile oturan Lokinin yanına geçip sende yere oturdun.
"Bu senin suçun değil" dedin sesiz bir şekilde. Bu dediğine Loki hiç bir cevap vermedi sadece pencereden dışarı da yağan karı izlemeye devam etti. "Loki 5 yıldır nelerin üstesinden geldi. Kos koca şirket kurdun, dünyaca ünlü bir silah şirketi oldu. Sen bunları sıfırdan başardın. Şimdi bir olay yüzünden vazgeçemez sin" dedin Loki'ye dönerek dizlerinin üzerine oturdun.
"İlk defa hayatımda iyi bir şey yaptım ve bu senin sayende oldu. Ama bugün olan şeyler çok fazla. Yine benim yüzümden insanlar öldü. Abimin beni hatırlamadığını öğrendim, hatta galiba benden nefret ediyor" dedi Loki ve içkisindenbir yudum aldı.
"Sen bana bi baksana" diye Lokinin sana dönmesini sağladın. Loki dönünce ona sert bir tokat attın. "Hey bu ne için di?" Diye sordu tokat attığın yanağını tutarak. "Kendine gel oğlum. Sen fesatlık tanrısı değil mısın? Ne bu mıymıylık? Hiç yakışıyor mu?" Diye onu kendine getirmeye çalıştın.
"Haklısın aslında" diye düşündü Loki. "Haklıyım tabi. Ve bir de..."
"Bir de ne?" Diye sorduğunda ellerini kaldırıp iki defa bir birine vurunca bir den ışıklar açıldı ve Loki'nin mavilenmiş olan teni ortaya çıktı."Kendini saklama saklama. Sen böyle mükemmelsin" dedin ve Loki'ye yaklaşarak dudaklarını dudakları ile buluşturdun. Geri çekildiğinde teninin renginin normale döndüğünü fark edince gülümsedin.
"Önce şirketi hallediceksin sonra da abinin hafızasını yerine getireceksin ve ben de her zaman senin yanında olacağım"
"Iyi ki varsın Y/N. Sen olmasaydın hiç bir şey başaramazdım. Teşekkür ederim" dedi Loki ve bu sefer o seni öptü.
Öpücük uzayınca biraz geriledin ama Loki seni bırakmıyordu "Loki nefes alamıyorum ama" dedin öpücüklerin arasından. "Ben sana nefes olurum. Beni sen yükselttin artık kurtulamazsin benden" diye cevapladı Loki öpmeye devam ederek.
Sen arkaya çekildikce birden oturduğun yerden sırt üstü yere düştün. Loki ise sini bırakmadan üzerine çıkarak öpmeye devam etti ama bu pek uzun sürmedi çünkü dün akşam Lokinin evinde bıraktığın köpeğin Çakır koşarak sizin yanınıza gelip Loki'yi yalamaya başladı.
Sen kahkaha atarken Loki de geri kalkarak köpekten kurtulmaya çalışıyordu.
"Y/N al şu köpeğini benden" diye bağırdı Loki ama sen hala kahkahalar atıyordun. "O da seni öpmek istiyor işte" diye dalga geçtin. "Iyi o zaman biz de odaya çıkarız" dedi Loki ve seni kucağına aldı. 'Hey, hayır Loki dur" diye bağırmaya başladın ama artık çok geçti.
Sonunda 152726179339 yıl sonra Loki ile hikayenin son bölümünü attım. Galiba en uzun ve en saçma hayal et oldu ama neyse çok da şeyyapmayin
Oy verip yorum yaparsanız çok sevinirim, şimdiden teşekkürler 💗 seviyorum sizi kuşlarım
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Marvel ile hayal et
RandomHayal et: Peter ile aynı okulda okuyormuşsun, Pietro ile New York turuna çıkıyormuşsun, Steve ile görevlere gidiyormuşsun, Tony ile flörtleşiyormuşsun, Loki ile yaramazlıklar yapıyormuşsun, Clint ile bir sürü kavanoz turşu yiyormuşsunuz, Bucky ile s...