!!Arkadaşlar hazır olun en saçma bölümlerimden biri bu!! Neyse bu istek bir bölüm o yüzden hiç bir okuyucumu kırmak istemediğim için bu bölümü de yazdım. Aslında pek emin değilim olup olmadığından ama idare edin işte fikirler Lokinin son bölümü ile birlikte beni terk edip gittiler. Bu arada isim nasıl?😂 Aslında önce Stark yazacaktım ama onu Ultron yarattığı içim Ultronson olsun dedim. Neyse uzattım yine, @HarleyQeen2088 bu senin için
İyi okumalar...
- Ne hissediyorsun ( diye sordu Vision laboratuvarda yatarken)
- Tehlike, güç, çok fazla güç. Ama aynı zamanda da korku ve huzur. Çok karışık onu çözemiyorum ( diye anlattın elinden çıkan mor duman ile Visionun kafasında olan taşa dokunarak. )
- Onu kontrol etmek bazen çok zor oluyor. ( diye konuştu Vision )
- Onu çözmek için bazı araştırmalar yapıcam. Be kadar güçlü olduğunu biliyorum bunun üstesinden gelirsin. ( onu motive ettikten sonra yanından kalktın o da yattığı yerden doğrularak oturma pozisyonuna geçti)
- Nerden bilgi toplayacaksın? Yine şu büyücüler kitaplarından falan mı? ( diye sordu Stark elinde bir ekran ile sizin yanınıza gelerek )
- Evet. Senin bu bilgisayarlarından daha iyiler. Hem Asgard da fazlasıyla taşlarla ilgili kitaplar var. ( evet sen bir asgari prensesiydin ve aynı zamanda da iyilik tanrıçasıydın. Frigganın kızı olman sana çok şey verdi. Mesela annenin sana öğrettiği büyüler sayesinde sihir kullanabiliyorsun. Bazen Strange'in evinde toplanarak büyücü kitaplarından okuyordun ve ondan bazı tavsiyeler alıyordun. Sen abin Loki'nin aksine buyuyu iyi şeyler için kullanıyordun)
- Evet Vision, gayet iyisin. Taşı bilmem ama senin bütün makinelerin çalışıyor. ( bunu duyma biraz garip gelmişti sana, "makineler" kelimesi. O insan gibi göründüğünde tamamen unutuyordun onun bir robot olduğunu çünkü senin gayet iyi zaman geçiriyordu bir insandan farkı yoktu)
- Teşekkür ederim Stark, ve sana da teşekkür ederim Y/N ( bu sözlerden sonra Vision laboratuvarı terk etti. Sen ve Tony yalnız kalmıştınız )
Sen masanın üzerinde artık beklemeden soğuyan kahvenden bir yüdüm alırken üzerinde bir çift göz hissettin
- Ne? ( diye sordun Stark'ın bakışlarının ne anlama geldiğini anlamayarak)
- Sen ona karşı bir şeyler hissediyorsun ( birden bodoslama dedi )
- Ne? Hayır ( bunu söylerken istemeden de olsa gözlerini kaçırdın )
- Evet. O iyi biri ama o bir robot Y/N ( Stark'ın bu dedikleri seni baya sinirlendirmişti)
- Robot? O sizden daha insan be. Daha iyi, daha dürüst, daha güvenilir. Ben onun kadar mükemmel birini daha önce hiç bir diyarda görmedim. Onunlayken korkmam gerekmiyor, tedirgin olmam veya gergin olmam gerekmiyor. Onun yanında kendini huzurlu ve güvende hissediyorum. O bir robot diye sevgiye layık değil anlamına gelmiyor. O hepinizden daha çok sevgiye layık. ( bu dediklerinden sonra Tony'nin açıklamasını dinlemeden laboratuvarı terk ettin).
Bahçeye çıkmak için koridorda ilerlerken Thor ile karşılaştın.
- Çok sinirli gözüküyorsun. Kim bu canına susamış kişi? ( diye sordu abin seninle aynı hizada yürümeye çalışarak. Sinirden hızla yürürken Thor'un gelmesi ile adımlarını biraz daha yavaşlattın)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Marvel ile hayal et
RastgeleHayal et: Peter ile aynı okulda okuyormuşsun, Pietro ile New York turuna çıkıyormuşsun, Steve ile görevlere gidiyormuşsun, Tony ile flörtleşiyormuşsun, Loki ile yaramazlıklar yapıyormuşsun, Clint ile bir sürü kavanoz turşu yiyormuşsunuz, Bucky ile s...