(23.44)
Ben: Aden, anonimin sen olduğunu biliyorum. Bugün bana kitap vererek kim olduğunu fazlasıyla belli ettin. Salak değilim.Ben: beni bu kadar sık takip ediyorsan, anonim sensin.
Ben: saatlerdir bunu düşünüyorum. artık eminim.
Ben: sen ve Aden çok benziyorsunuz. konuşma tarzlarınızdan tut, her şeyiniz aynı.
Ben: daha fazla saklamaya çalışma.
(00.01)
Ben: bir şey söylemeyecek misin?Ben: daha fazla inkar etme şansın yok çünkü eminim.
Ben: Aden.
(00.05)
Duygusal Serseri:Duygusal Serseri: diyecek bir şey bulamadım... böylece ekrana bakıyorum.
Ben: neden bana yalan söyledin?
Yalancı Tospik: yalan söylemedim... sadece, bekledim.
Ben: neyi bekledin Aden?
Yalancı Tospik: birini sevemezsin Denisa. söylemiştim.
Ben: beni yıllarca nasıl takip ettin?
Ben: yıllardır bana takmışsın Aden. bu korkunç. çok sevsen de, korkunç. kendini benim yerime koy.
Yalancı Tospik: ben sana takıntılı değilim, seni seviyorum Denisa.
Ben: bana olan sevgine saygım sonsuz. beni çok mutlu edecek şeyler yaptın.
Ben: yalnız hissetmeyeyim diye bana kedi aldın. zor zamanlarımda destek oldun, yıllarca yardım eli uzattın. en önemlisi... İnci Kolyemin aynısını buldun.
Ben: sana ne kadar teşekkür etsem azdır.
Ben: ama fazlası takıntı oluyor Aden. ürkütücü. her an izleniyormuşum gibi geliyor.
Yalancı Tospik: ben sana hiçbir zaman korku duygusu vermedim Denisa. korkabileceğin kadar ileri gitmedim.
Yalancı Tospik: sen çok yalnızdın. ben de görünmez olarak yanında oldum.
Yalancı Tospik: sana zarar gelmesin diye her şeyimi ortaya koydum.
Yalancı Tospik: buna takıntı deme. beni yıkarsın.
Yalancı Tospik: ve sanırım
Yalancı Tospik: yıktın Denisa.
Yalancı Tospik: ve bu enkazı üstümden atmam mümkün olmayacak.
Yalancı Tospik: ben seni çok sevdim.
Yalancı Tospik: her şeyimi ortaya koydum. görmüyor musun?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
inci kolye
Teen FictionKır beni ama sonra sarıl bana, hiçbir şey yapmamış gibi. Ben yine affederim seni. ©2021 | İrem Aydın