(10.11)
Ben: sabah sabah kapımda bunu bulmamın sebebi?
Romantik Tospik: küçükken babalar gününde babana papatya almıştın. papatya, baban demek. baban her şey demek. her şey, sen demek.
Romantik Tospik: umarım mutlu olmuşsundur.
Ben: Aden... ağlatma beni.
Romantik Tospik: sana olan sevgimin ne kadar nirvanada, sonsuzlukta olduğunu gör. sürekli seni mutlu etmek istiyorum.
Romantik Tospik: hayatımın merkezinde sen varsın.
Ben: seni seviyorum.
Romantik Tospik: sev beni. kır beni. senin elinden gelecek her şey razıyım. başkasıyla mutlu olmaktansa seninle kırılmak daha güzel be.
Romantik Tospik: sabah fotoğrafını öperken buldum kendimi. rüyam öyle bir etki bırakmış ki üzerimde sanki yoksun gibi.
Romantik Tospik: zihnimde kötü senaryolar kurarak ağlıyorum Denisa. manyak mı oldum lan ben?
Ben: Sen babamdan sonra hayatımda gördüğüm en mükemmel adamsın. o kadar büyük bir kalbin var ki...
Romantik Tospik: o kadar büyük bir sen var ki... beni övmeye çalışırken kendini övüyorsun :)
Romantik Tospik: benimsin ve bunu düşünmek bile zivanadan çıkmama sebep oluyor.
Ben: senin olmak... sen de benimsin o zaman.
Romantik Tospik: al lan beni. sonsuza kadar garanti belgesi veriyorum.
Ben:
Ben: saçımı kestirerek çok doğru bir karar vermişim ama babam yüzünden içim gidiyor.
Romantik Tospik: içini öperim. şu güzelliğe bak. insan olamaz.
Romantik Tospik: okula gitmeden sana bir şey soracağım.
Ben: sor.
Romantik Tospik: Uzay boşluğu seni rahatsız etmiyor değil mi?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
inci kolye
Teen FictionKır beni ama sonra sarıl bana, hiçbir şey yapmamış gibi. Ben yine affederim seni. ©2021 | İrem Aydın