Kim Jennie
Gözlerimi açtığımda kai'yi görememiştim. Yerimde oturur hale gelip kısık gözlerimle etrafa bakınmıştım. Etrafta bir yerleri koklayıp ilerleyen kai'yi görünce rahatlamıştım. Ellerimle yüzümü ovuşturmaya başlamıştım. Tabi tişörtün kolu uyurken açılıp elimi kapatmıştı. Yataktan kalktığımda etrafa ilk başta boşboş bakmıştım eşofmanın belini sıktığım için düşmemişti ama aynısını paçaları için söylemezdim. Ama şuan umursayacak durumda değildim.
Odadan çıkıp merdivenlere doğru yürüdüm. Gözlerim yeni kalktığım için tam açamıyordum. Korkuluklara tutunup sapa sağlam inmiştim merdivenleri. Salona giriş yaptığımda güzel kokular burnuma gelmişti. Kısık olan gözlerimle mutfağa gidip masaya oturmuştum. Jongin beni fark etmiş olacakki doğradığı salatalıklardan bakışlarını bir süreliğine alıp bana bakmıştı. Gülüp önüne dönüp doğramaya devam etmişti.
"Günaydın dicem ama sana tam gün aymamış gibi"
"hıhım" gözlerim kapalı şekilde mırıldanmıştım. İşittiğim tek şey jongin'nin kıkırdamasıydı.
"tuvalete gidip elini yüzünü yıka kendine gelirsin'
" tamam" yerimden kalkıp odaya geri dönmüştüm. Banyoya girip yüzümü yıkadıktan sonra kendime gelebilmiştim en sonunda. Saçım dağılmış, karışmıştı ve ben bu halimde jongin'nin karşısına çıkmıştım. Rezil oldum. Elimle saçlarımı düzeltip kendime çeki düzen vermiştim. Odaya dönüp kendi kıyafetlerimi giymiştim. Yatağıda düzelttikten sonra kai'yi kucağıma alıp salona geri dönmüştüm.
Kai ile mutfağa girip mamasını alıp salona geri girmiştim. Paketteki yemeği kabına koyup ağzını kapatmıştım. Kai yemeğini yerken mutfağa geri gidip paketi eski yerine koydum. Jonginde masayı kuruyordu. Ona yardım edip tezgahtaki diğer tabakaları masaya koymuştum.
Sessiz geçen kahvaltımızdan sonra masayı birlikte toplamıştık. Bulaşıkları halledeceğini söylediğinde onu onaylayıp kai ile bahçede olacağımı söyledim. O da onaylayınca salona geçip kai'yi kucağıma almıştım. Mama kabındakilerin hepsini bitirmediği için bir avuç mama almıştım. Bahçeye çıktığımda kai'yi yere bırakmıştım. Biraz başını okşadıktan sonra ayağa kalktım.
Yeni yemek yediği için aç değildi büyük ihtimalle. Bu yüzden ben ne zaman koşsam peşimden geldiği için bahçede koşmaya başlamıştım. Dediğim gibide olmuştu. Biraz peşimde koşturduktan sonra durdum. Öğrettiklerimi hatırlıyormu diye kontrol edecektim. Ona önceden öğrettiğim hareketleri tekrarlatıp ağzına manasında veriyordum. Benim zeki köpeğim hiçbirini unutmamıştı.
Elimdeki mamalar bittiğinde yere oturmuş kai'nin kafasını sevmiştim. Kaide üstüme çıkınca sırt üstü yere yatmıştım. Yüzümü yalarken kendimi tutamayıp gülüyordum. Birbirimizi çok özlemiştik.
O sırada ayak seslerini duyunca başımı sol tarafıma çevirmiştim. Jongin bize doğru geliyordu. Kai'yi kucağıma alıp bağdaş kurarak oturmuştum. Jonginde yanıma çömelip kai'nin başını okşamıştı.
"kai'nin böyle şeyler yapabildiğini bilmiyordum"
"benden alışık olduğu için göstermemiştir. Ayrıca böyle şeyler sen ona yaparsan gösterir kendi kendine yapmaz"
"junmyeon ile birşey öğretmek istemiştik ama sadece bir kaç adım atıp geri yatmıştı"
Dediği şeye ufak çaplı bir kahkaha atmıştım
"size yabancı olduğu içindir büyük ihtimalle"
Sadece başını sallamıştı. İkimizde kai'yi severken aklıma akşamki gösteri gelince durmuştum. Jongine baktığımda o da bakışlarını bana çevirmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Katil Aşk - JenKai
FanfictionSanatla ilgilenen ama seri katil Kim Jongin. Etkilendiği kadınlarla çıkıp onları öldürüyor. Gittiği bir müzikal'de sahnede keman çalan Kim Jennie'yi görünce onu elde etmeyi aklına koyuyor. ... *Kitabın şarkısı -> Alec Benjamin/If I Killed Someone Fo...