Kim jongin
Sabah erken kalktığımda ilk banyo'ya gidip elimi yüzümü yıkadım. Sonra spor kıyafetlerimi giyip dışarı çıktım ve koşmaya başladım.
Bir süre durup getirdiğim su'dan içip soluklanmıştım, sonra koşu'ya devam ettim. Koşum bitince eşyalarımı alıp eve doğru gittim.
Eve varınca üstümdekilerden kurtulup banyo'ya girdim. Güzel sıcak bi suyla duş almıştım. Havluyu belime dolayıp saçlarım için küçük bir havlu alıp saçlarımın arasında karıştırmaya başladım.
Salona inip koltukdan telefonumu elime alıp ekranına bakınca kuzenimin aramış olduğunu gördüm. Ona geri dönüş yapıp telefonun açılmasını bekledim, çok geçmeden açmıştı.
"koşu da mıydın?"
"evet, şimdi duş aldım. Bi şey mi oldu?"
"dün geceki kameraları devre dışı bıraktığımı ve kayıtları sildiğimi söylim dedim"
"iyi yapmışsın, polisler?"
"barın ordalar hala. Başka bi bara gitmen gerekecek"
Koltuğa oturdum.
"akşam bara gitmicem"
"gitmicek misin? Ne yapmayı düşünüyorsun ev'de?"
"evde olacağımı kim söyledi?"
"söyle artık jongin"
"akşam müzikal'e gidicem. Ve senin içinde bir bilet aldım junmyeon"
"müzikallerden nefret ediyorum jongin"
"çok geç, akşam takım elbise giymeyi unutma kuzen"
"seni boğmak istiyorum"
"akşam görüşürüz, sana konum atarım"
Bi şey demeden telefonu kapattığın'da telefonu kenara koyup saçlarımı kurutmaya devam ettim. Sonra odama çıkıp rahat kıyafetler giyip, mutfağa gittim.
Güzel bi kahvaltı hazırlayıp onları yemeye başladım. Babamın bir restorantı vardı, ordan babam'a iyi para gidiyordu.
Öldü
Şimdi ben işletiyorum orayı, pek bi şey yaptığım söylenemez, her gün bir defa ya da hafta'da 1-2 defa kontrol ediyordum.
Kahvaltım bitince evden çıkıp arabaya bindim ve restorant'a gittim.
(giydiği kıyafet)
Bakmam gereken şeylere bakıp arabaya geri dönmüştüm, nereye gitsem diye düşünürken sanat galerisine gitmeye karar verdim ve arabayı her zaman gittiğim galeriye sürdüm.
Arabayı uygun bir yere park edip, önemli şeyleri alıp galerinin içine girdim. Bi kaç çirft vardı, tabloların önünde durmuş konuşuyorlardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Katil Aşk - JenKai
FanfictionSanatla ilgilenen ama seri katil Kim Jongin. Etkilendiği kadınlarla çıkıp onları öldürüyor. Gittiği bir müzikal'de sahnede keman çalan Kim Jennie'yi görünce onu elde etmeyi aklına koyuyor. ... *Kitabın şarkısı -> Alec Benjamin/If I Killed Someone Fo...