2.7

483 20 74
                                    

Kim Jennie

"kendimi yabancı hissediyorum. Beyaz koyunların arasındaki tek siyah koyun gibiyim"

Gülüp göz devirdim ve onu cevapsız bıraktım. 3 gün geçmişti ve bizde nikah salonunda chanyeol'la chaeyoung'un içeri girmesini bekliyorduk. Tanımadığım kişilerin chaeyoung'un tarafından olduğunu düşünüyordum. Bazılarının yüzlerinden hatırladığım için onların chanyeol'ün tanıdıkları olduklarını biliyordum. Onlar dışında biz vardık. Jisoo, junmyeon, jongin ve ben. Chanyeol jisoo ile tanışıyordu zaten. Junmyeon'da sevgilisi ve jongin'de geldiği için o da geldi. Jongin zaten sevgilim.

"ben bir bakıp geliyorum"

Çantamı omzuma atıp yerimden kalktım ve chaeyoung'ün üstünü değiştirmek için girdiği odanın kapısını tıklattım. Onay aldığımda kapıyı açıp içeri girdim. Düz, sadece beyaz bir elbise ile aynanın karşısında kendine bakıyordu. Benim geldiğimi görünce bana döndü. Arkamdan kapıyı kapatıp onu inceledim. Zarif, elbiseye yakışacak detayları vardı.

"nasıl olmuşum jennie?"

"melek gibi olmuşsun chae. Cidden çok güzel duruyorsun"

"teşekkür ederim"

Aynaya geri dönüp baktı kendine. Gergin gibi duruyordu. Zorla evleniyorlarmış gibiydi. Ama yinede mutlu olduğunu biliyordum. En azından sevdiği kişi ile evleniyordu.

"üzülme chae. Eminim mutlu olacaksınız"

Aynadan bana bakıp gülümsedi. Bana dönüp yanıma geldi ve sarıldı. Bende ona sarılıp güldüm. "ağlamak yok ama. Makyajın bozulursa chanyeol naptında ağlattın der, çekemem o deveyi" akmak için bekleyen göz yaşlarımı geriye itmeye çalışırken gülüşmüştük.

Bende ayrıldı ve göz altlarını sildi. "tamam ağlamak yok"

"chanyeol'ün yanına gidiyorum ben"

"tamam"

Odadan çıkıp yan odadaki chanyeol'ün kapısını çaldım. Ondan da onay aldığımda kapıyı açıp içeri girdim. Onunda sade ama şık bir takımı vardı. Gülümsedim. Biraz duygulanmıştım. Hiç onu takım elbise ile görmeyi düşünmemiştim. Evleneceğinide düşünmemiştim ama şimdi karşımda takım elbisesi ile duruyordu. Gözlerimi kapatıp elim ile yüzümü kapattım.

"ya jennie, ağlıyor musun?... Ben askere giderken bile ağlamadın"

Burnumu çekip gözümün altını sildim ve chanyeol'a geri döndüm. Erken askere gitmişti ve evet ağlamamıştım. Ama şimdi evlenmek için takım elbise giyişi istek dışı duygulandırmıştı beni. Ona yaklaşıp sarıldım, tabi o da eğilmişti çünkü parmak uçlarımda kalkmıştım.

"evleniyorsun chanyeol, duygulandırdı bu beni"

"gelinlik giydiğinde ağlamicam jennie, şimdiden söylüyorum haberin olsun"

Gülüp geri çekildim "chae'nın elbisesini giymeyi düşünüyorum"

Gülüştük. Sonra odaya arkaşları girdi, zaman gelmişti. Odadan çıkıp eski yerime jongin'nin yanına geçtim. Bana gülümseyince bende ona gülümsedim, parmaklarını parmaklarıma geçirince huzurla dolmuştum. Önümüze dönüp chae ve chanyeol'ün girişini izledik. Yerlerine oturup nikah memurunun sorularını cevaplayıp imzalarını attılar. Chae cüzdanını alırken hepimiz ayağa kalkıp alkışlamıştık onları.

Herkes onları tebrik için yanlarına giderken biz gitmemiş kalabalığın dinmesini beklemiştik. Çok kişi olmadığımızdan dolayı kısa sürede bir çok kişi dağılmıştı. Bizde yerimizden kalkıp chanyeol'ün yanına gittik. Junmyeon ve jongin tanımadıkları için gelmemişlerdi.

Katil Aşk - JenKaiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin