(medya'yı yana kaydırıp koyduğum şarkıyı dinleye bilirsiniz)
-.-
-.-
-.-
-.-
-.-
-.-Kim Jennie
Gözlerimi açtığımda tavana bakmaya başladım, ruhsuz gibi, sadece yatmıştım.3...2...1
Çalan telefonumu alıp aramayı onaylayıp kulağıma götürmüştüm hala tavana bakarken, her gün duyduğum sesi dinlemiştim sadece "jennie prova için 20 dakka'ya burda ol" telefonu kapattığın'da nefes verip yerimde oturur hale gelmiştim. Hayatım sadece dejavu'dan ibaretti.
Elimi yüzümü yıkayıp havlu ile kuruladığımda gözüm kenardaki makasa kaymıştı, havluyu yerine koyup makası elime alıp önümde ki saçları düzgünce toplayıp hiç düşünmeden kesmiştim. Kestiğim saçımı düzelttim, kahkül yapmıştım.
Kestiğim saçlarımı çöpe attığımda bir kez daha baktım aynadan kendime, kahkülümü düzeltip banyo'dan çıktım ve üstümü değiştirip mutfağa gittim.
Ağzıma bir kaç parça birşeyler atıp odama geri çıkmıştım, keman çantamı ve kişisel çantamı aldım. Telefonumu alıp evden çıkıp yürümeye başladım.
10 dakka sonra geldiğim'de içeri girmiştim sahnede prova yapacak kişiler vardı bende onları yanına gittim.
Jisoo kahkülümü fark ettiğinde konuşmuştu "kahkül mü kestirdin" şapkamı çıkarıp saçlarımı düzeltirken cevap verdim "evet bu sabah kestim" beğendiğini söylediğin de içeri 3 kişi girmişti biri patronumuzdu ama diğer ikisini tanımıyordum.
Biri uzun boylu ve esmerdi diğeri daha kısa ve beyaz tenliydi, esmer olan daha şık giyinmişti diğeri spor tarzı.
En öne geldiklerinde patronumuz konuşmuştu "bu bay jongin bu da bay junmyeon, bizim için önemli kişiler bu gün provayı izleyecekler" konuşmasını bitirikten sonra ikisine oturmalarını söylemişti, o esmer olan yani jongin gözlerini benden çekmiyordu. Onu daha önce gördüğümü sanmıyorum.
Patron yanımıza gelip duyacağımız şekilde kısık konuşmuştu " burası için yüklü miktarda para ödediler ona göre davranın onlara" diyip yanımızdan ayrılmıştı jisoo da kısık sesle konuşmuştu " para gözlü adam, para için yapamayacağı birşey yok" jisoo'nun bu dediğine sırıtıp kemanı çantasından çıkarmıştım.
Herkes sırayla prova yapıyordu, sıcak olduğu için üstümdeki ceketi çıkarmış sandalye'nin üstüne koymuş, saçlarımı geriye attım. Chaeyoung'da piano'yu çaldıktan sonra sıra bana gelmişti bende sahne'nin ortasına geldiğimde lisa konuşmuştu "fairytale çalsana" önüme dönüp kemanı olması gerken yere koyup çubuğu'da tellerin üstüne koyup çalmaya başladım.
Kemanı çalmayı bitirdiğim de alkış sesi duymuştum, gözlerimi açtığım da karşımda oturan adam, jongin alkışlıyordu, gözlerimin içine bakarak. Ardından yanında ki adam ve diğerleri alkışlamaya başlamıştı, hafif saygıyla eğilip yerime geçmiştim.
"adın ne?" duyduğum sesle bakışlarımı ona çevirmiştim, bana bakıyordu. Bakışları... Çok farklıydı, masumum imajı veriyordu ama öyle değilmiş gibiydi, iyiyim gibi bakıyordu ama zarar verebilir gibi hissettiriyor. B
Bana yaptığı gibi bende gözlerimi ona dikip başka tarafa bakmadan sadece gözlerine bakıp cevap vermiştim.
"Ruby Jane"
-389-
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Katil Aşk - JenKai
FanfictionSanatla ilgilenen ama seri katil Kim Jongin. Etkilendiği kadınlarla çıkıp onları öldürüyor. Gittiği bir müzikal'de sahnede keman çalan Kim Jennie'yi görünce onu elde etmeyi aklına koyuyor. ... *Kitabın şarkısı -> Alec Benjamin/If I Killed Someone Fo...