Kim Jennie
"peki o zaman orda görüşürüz"
"görüşürüz"
Telefonu kapatıp cebime attım. Kaldırımda ilerlemeye devam ederken çok birşey düşünmüyordum. Kuzenim Park Chanyeol paraya ihtiyacı olduğu için benim çalıştığım yerde 'çalışabilir miyim' diye sormuştu. Bir kişi boşluğumuz olduğu için gelip patron ile görüşebileceğini söyledim. Patron, chanyeol'ün yeteğini öğrenince onu bırakmiyacağına adım gibi emindim, yani şimdiden işe alınmıştı bana göre.
Bugün boş günümüzdü aslında. Her pazar günü bina kapılı olurdu. Bazıları oraya gidip çalışırdı, aklımda olduğu için ve chanyeol'ün de işe ihtiyacı olduğunu ve bu gün gelebileceğini söylediğinde bu kesinleşmişti. Akrabalarım beni pek... Sevmezlerdi. Nedenini bilmezdim ama benden pek haz etmediklerini bilirdim. Akrabalarım arasında beni seven tek kişi chanyeol'dü.
Ailem vefat ettiğinde kendi istediği ile benimle kalmıştı. Aslında ona kalsa ve bende ondan istesem benimle bile yaşardı ama yanlız kalmam gerektiğini bildiği için biraz benle kalmış sonra ısrarım ile gitmişti. Bana onu her zaman arayabileceğimi ve birşeye ihtiyacım olursa çekinmeden ona söyleye bileceğimi söyledi.
Tek çocukdum ama chanyeol abim gibiydi. Gerçekten beni sevdiğini ve kardeşi gibi gördüğünü bana hissettirmişti. Ailem yaşıyorkende zamanı olduğunda yanımıza uğrar bizimle zaman geçirirdi. Yani beni sevdiğini ailem vefat etmeden öncede hissettiriyordu ama o dönem çok hassastım ve en çok ihtiyacım olan şeyi chanyeol bana göstermişti. İlgi, destek, sevgi.
O zamanlar sadece oturuyor ve bir noktaya kilitliyordum gözlerimi. Ama chanyeol hep yanımda olup yardım etmişti bana. Biraz daha iyi olduğumda biraz yalnız kalmaya ihtiyacım olduğunu söyleyip göndermiştim onu. Aslında bunu yapmamın sebebi bir gece susadığım için uyanmış ve su için mutfağa gittiğimde chanyeol'ün telefonda konuştuğunu duymuştum mutfakta.
Doğru olmasada durup dinlemiştim. Bu kararı almamı sağlayan şey chanyeol'ün söyledikleriydi.
"saçmala anne, görmedin mi kız ne durumdaydı... Ablan öldü ve sen yiğenine sahip çıkmadın. Ne kadar kötü bir halde olduğunu benim kadar sende gördün ve hala kendini tam anlamı ile toplamış değil ama sen bana 'ne zaman eve geleceksin, artık eve gel' soruları soruyorsun. Dedim sana jennie kendini topladığı zaman eve gelicem yabancı bir yerde değilim evdende kaçmadım..."
"Sen yiğenine sahip çıkmıyorsan bırakta ben kuzenime sahip çıkim... Neden mi? Neden mi ona yardım ediyorum?.. Çünkü o benim kuzenimdende öteye kardeşim gibi, yoora nasılsa jennie'de benim için öyle ikiside benim için aynılar yoorayı nasıl seviyor, nasıl görüyorsam jennie'yide öyle görünüyor ve seviyorum. Ona bu kadar değer verirken nasıl elim kolum bağlı şekilde evde otirim?..."
"Anne daha fazla konuşmayalım bence benim cevabım net, jennie kendine gelene kadar onun yanından ayrılmicam. Ancak o isterse gelirim.. Ha bi de sakın jennie'yi arayıpta benim gelmem için konuşma. Kapatıyorum artık"
Yoora chanyeol'ün kız kardeşiydi ve ona çok değer verirdi. Zaten ondan bir iki gün sonra chanyeol'e yalnız kalmaya ihtiyacım olduğunu söyleyip göndermiştim. Her gün bir kaç saatde olsa yanıma gelip beni kontrol ederdi ama üniversiteye gittiği için çok sık gelemez ve uzun süre yanımda kalamazdı. Zaten bir süre sonra kendimi topladığım ve buna şahit olduğu için, benimde artık beni kontrol etmesi için gelmesine gerek olmadığını söylediğim için derslerine daha çok odaklanmıştı. Müsait olduğundada arardı.
Çalıştığı yer iflas edip kapatmak zorunda kalmıştı, şimdide iş bulana kadar geçici süreliğine bir yere ihtiyacı vardı para için. Bende benim işi önerdim. Çalıştığı yer müzik kursuydu, arada müzik aleti çalmayıda öğretirdi ve benim iş yerimde müzik ile alakalı olduğu için mutlu oldu sayılırdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Katil Aşk - JenKai
FanfictionSanatla ilgilenen ama seri katil Kim Jongin. Etkilendiği kadınlarla çıkıp onları öldürüyor. Gittiği bir müzikal'de sahnede keman çalan Kim Jennie'yi görünce onu elde etmeyi aklına koyuyor. ... *Kitabın şarkısı -> Alec Benjamin/If I Killed Someone Fo...