-Bir Önceki Bölümün Devam'ı-
Kim Jennie
Gözlerimi tekrar ona çevirdim. Bir kaç saniye sonrada arkasına dönüp bana doğru yaklaşmaya başladı. Sadece bana bakıyor oluşu, gözlerini üzerimden çekmiyor oluşu gülümsememe sebep olmuş. En ufak hareketi ile bile beni gülümsetiyordu.
Yanıma yaklaştığında bedenimi iyice ona çevirdim.
"ilk neye binmek istersin ruby jane?"
Yeni Zelanda'da kullandığım ve onun için tanıştığımız ilk zaman söylediği ismim ile dudaklarımdan kıkırtıların kaçmasını engelleyememiştim.
Kendime gelip etrafa göz gezdirirken bu olayı benim açımdan yararlı olarak kullanmaya karar verdim. Madem lunapark'a gelmeyi o teklif etmişti ve neye binmeyi istediğimi sormuştu o zaman o da sonuçlarına katlacaktı. Ve nedense içimde ufak bir intikam duygusu hissetmiştim. Niyeydi bilmiyorum ama aklıma öyle gelmişti.
Gözlerimi gözleri ile buluşturup gülümsedim.
"atlı karınca"
Yüz ifadesi anında değişirken bu gülmeme daha fazla sebep olmuştu. Gözleri ışık görmüş tavşan gibi büyürken birazdan kahkaha atmaya başlayacağımı düşündüm.
"atlı karınca mı? Neden o? Niye diğerleri değil? Diğerleri'nin suçu neydide atlı karıncayı seçtin?"
Ard arda sıraladığı sorular, korku ve endişe barındıran sesi, büyümüş gözleri ile daha fazla dayanamayıp kahkaha attım. Başımı eğerken yüzümü saklamaya çalıştım. Sanırım bunu arada yapıp jongin'i bu hale getirmeliydim. Tabii bu günden sonrada buluşmaya devam edersek.
"komik olan ne?"
Küçük çocuklar gibi mızmızlanınca daha fazla gülmek istedim ama dudaklarımı birbirine bastırıp başımı kaldırıp derin nefesler aldım sonra bana hala endişe ile bakan jongin'e baktım. Gülmek istedim ama dudaklarımı birbirine bastırdım.
"atlı karıncaya binmek istiyorum"
"ama neden?"
"çünkü canım onu istiyor. İsteğime itiraz edeceksen niye sordun ki?
Birşey demedi. Haklıydım çünkü. Gözlerini sağımda kalan atlı karıncaya çevirdiğinde dudak büzdü.
Şuan onu öpmek istemem doğru muydu?
Pes etmiş edası ile bana döndü
"tamam, binelim"
O isteksizce ilerlerken ben arkasından gülerek gidiyordum. Jongin görevliye bileti verdikten sonra atlı karıncalara ilerleyip yanyana olan ama biri diğerine göre biraz daha önde olan atlara bindik. Ben önde olandaydım.
Arkama dönüp jongine baktığımda iğrenir gibi ata baktığını gördüm. Bu gülme isteğimi fazlası ile arttırıyordu, gülümsemeden edemedim.
Bir kaç dakika sonra başka kişilerde gelince atlı karınca çalıştı ve hareket etmeye başladı. Bir aşağı bir yukarı kalkarak hareket ederken arkadan gıcık olunabilecek müzik çalıyordu. Omzumun üzerinden jongin'e baktığımda hala at'a bakıyordu. Elimdeki telefonun kamerasını açıp bir kaç defa fotoğrafını çektim.
Ellerini hareket ettirdiğinde video'ya alıp izlemeye başladım. Hala beni fark etmemesi büyük bir şansttı. Ellerini at'ın boynuna götürüp boğmaya başlığında yüz ifadesi yüzünden kahkaha attım. Bu nasıl bir nefretti bilmiyorum ama cansız at'ı boğmaya çalışıyordu. Kafamı önümdeki ata yaslayıp gülerken gözlerimden yaş gelmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Katil Aşk - JenKai
FanfictionSanatla ilgilenen ama seri katil Kim Jongin. Etkilendiği kadınlarla çıkıp onları öldürüyor. Gittiği bir müzikal'de sahnede keman çalan Kim Jennie'yi görünce onu elde etmeyi aklına koyuyor. ... *Kitabın şarkısı -> Alec Benjamin/If I Killed Someone Fo...