Kim Jongin
Sabah kalktığım gibi kai'nin yanına gitmiştim, kabına su ve mama koymuş sonra banyo'ya gidip yüzümü yıkamıştım. Güzel bir kahvaltı yaptıktan sonra junmyeon'u aramıştım. Nasıl olsa köpekler eğitilebiliyor ve junmyeon eğitme konusunda iyiydi. Benide kırmadı.
Kapı çaldığında koltuktan kalkıp kapıya gidip açtım. Beklediğim gibi junmyeon'du.
"selam"
"selam" kenara çekilip geçmesini beklediğimde içeri girmişti. Kapıyı kapatıp arkasından salona doğru geçtim.
"ee kai ile nasılsınız? Bakabiliyor musun?"
"benden beklenmeyecek kadar iyi bakıyorum ona"
Kaşlarını kaldırıp şaşkınca bakmıştı. Çok sorumluluk sahibi bir insan değildim. Kai'ye gösterdiğim sorumluluk benide şaşırtıyordu. Junmyeon, kai'ye yaklaşıp onu sevecekken durdurmuştum.
"ya! Junmyeon, dışardan geldin git ellerini yıka!" ani bağırmama oldukça şaşırmıştı.
"ya! Niye bağırıyorsun!?"
"sen niye bağırıyorsun!?"
"sen bağırıyorsun diye!"
"bağırıyormuyum ben!?"
"evet!"
"git yıka şu pis ellerini junmyeon!"
"tamam!"
Bizim ufak çatışmamızdan sonra banyo'ya gitmişti. Kai'ye baktığımda bağırdığımız için bize bakıyordu. Sustuğumuz için yatağına geri yatmıştı. Acaba genlerinin birazı ayıdan gelmiş olabilir mi? Bir köpek nasıl sürekli yatabilir? Bana çekmiş.
"al yıkadım oldu mu?"
"sabunladın mı?"
"asla"
Yalan söylediğini bildiğim için sadece dil çıkartmıştım. O da aynısını bana yapıp dil çıkartmıştı. Sonra kai'nin yanına gitti. Önünde çöküp biraz başını okşamıştı.
"çok sakin ve uslu bir köpek"
"evet, sürekli yatıyor genlerine biraz ayılık bile kaçtığını düşünüyorum"
Junmyeon bana 'ciddi misin?' bakışı attığında sadece omuzlarımı silkmekle yetinmiştim. Kai'yi de alıp bahçeye çıktığımızda kai'ye bazı şeyler öğretmeye başlamıştık. Kesinlikle benden öğretmen olunmazdı. Birşey öğretecek kadar azimli ve sabırlı değildim. Ama kuzenim tam tersimdi. O kadar zıt olmamıza rağmen nasıl harika anlaşıyorduk anlamıyordum.
Ben kenarda junmyeon'un azmine hayranlıkla seyrederken o ayı genli kai'yi eğitmeye çalışıyordu. Çünkü etrafa boşboş bakmak dışında çokta birşey yaptığı söylenemezdi. Junmyeon kai'ye birşeyler öğretmeye çalışırken bir yandan benle konuşmaya başlamıştı.
"kai sen bilerek mi bu köpeği aldın? Orda o kadar hareketli köpekler vardı sen niye bu ayıyı aldın? Tam sana göre bi köpek almışsın"
Dediklerine ufak bir kahkaha atmıştım "demek kim junmyeon'un sabrı buraya kadardı. Bu arada o köpek ayı değil"
"kusura bakma buna malesef köpek diyemiyorum. Sahibine çekmiş resmen"
Kahkaham bahçeyi doldururken junmyeon bana ters ters bakmış tekrar kai'ye dönmüştü. Bir süre sonra bende dahil olmuştum çünkü sevgili kuzenim 'senin köpeğin sen eğiteceksin gel buraya ayı' diyerek benide işe dahil etmişti. Gerçekten önceki sahibini çok merak ediyordum hiç mi birşey öğretmedi bu köpeğe?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Katil Aşk - JenKai
FanfictionSanatla ilgilenen ama seri katil Kim Jongin. Etkilendiği kadınlarla çıkıp onları öldürüyor. Gittiği bir müzikal'de sahnede keman çalan Kim Jennie'yi görünce onu elde etmeyi aklına koyuyor. ... *Kitabın şarkısı -> Alec Benjamin/If I Killed Someone Fo...