Fuuuuckkk.... "Ik kom!" Ik voel mijn ruggengraat in brand staan als ik mijn zaad diep in de keel van Joost spuit. Ik kijk toe hoe hij alles doorslikt en terwijl hij de laatste restjes zaad van me af likt leg ik mijn arm over mijn hoofd om bij te komen.
"Dat deed je lekker, je bent hier zo goed in" vertel ik hem. Joost krijgt een klein kleurtje op zijn wangen en zijn mondhoek trekt een beetje omhoog aan één kant waardoor hij een kuiltje in zijn wang krijgt. Ik leg mijn vinger erop en geef hem een klein kusje. "Ik ben gek op je kuiltje." Hij knikt "dat weet ik Max" zegt hij.
We liggen op zijn bed verstrengeld in elkaar. We kletsen over van alles. Als je je nu afvraagt of we een stelletje zijn Joost en ik? Dan is het antwoord nee. We hebben meer een 'friends with benefiets' relatie met elkaar. Ondanks dat we al een paar weken met elkaar rommelen is het niet officieel.
"Het spijt me maar ik moet gaan, ik moet naar voetbal". We hebben ons ondertussen terug aan gekleed en Joost brengt me naar de voordeur. Als ik de deur open wil doen houdt hij me tegen. Hij duwt me tegen de muur en komt dicht tegen me aan staan. Ik kijk toe hoe hij zijn gezicht naar het mijne brengt.
Ik doe mijn ogen dicht en wacht op een zoen die ik denk te krijgen. "zie ik je snel weer handsome?" hoor ik zachtjes in mijn oor. Er ontsnapt me een kleine lach als ik mijn ogen open doe zie ik dat zijn lippen op een paar centimeter van de mijne zijn. "Ja, ik kom zo snel mogelijk bij je terug sunshine." Hij drukt gelijk zijn lippen tegen de mijne. Ik ga erin mee en lik over zijn onderlip om de zoen te verdiepen. Mijn handen gaan langs zijn nek over zijn rug richting zijn kont. Ik knijp er zacht in wat hem laat zuchten. Ik grijns tegen zijn lippen door zijn reactie. De zoen veranderd in kleinere kusjes tot we helemaal stoppen.
"Ik moet nu echt gaan Joost, anders loop ik straks weer met een stijve. Je weet hoe het vorige keer ging bij de voetbal en hoe de jongens me genadeloos gepest hebben". we lachen allebei om de herinnering. Ze bleven me maar plagen. Uiteindelijk was het Luuk die de rest zei te kappen. "Stop jongens! Nu is het genoeg geweest!" riep hij door de kleedkamer. Ik was opgelucht "bedankt man." Maar ik was te vroeg met juichen "Joost helpt hem wel even van die mega dick!" Waardoor iedereen opnieuw begon te lachen. Ik ben uiteindelijk met Joost mee naar huis gegaan.
Ik stap de deur uit richting mijn fiets. Ik ben al 10 minuten te laat dus ik hoop dat alles mee zit onderweg. Ik heb een auto en een rijbewijs. Alleen met de fiets ben ik overal sneller, omdat ik overal tussendoor kan fietsen. Dat gaat met de auto niet. En omdat ik overal dichtbij woon gebruik ik mijn auto niet zo vaak.
Ik pak snel mijn voetbal tas thuis. Die ik gelukkig al in de gang had gezet en fiets gelijk door naar de training.
JE LEEST
Een aanbod met gevolgen. 18+ ✅
RomanceMax is een jongen die bi is. Hij heeft het moeilijk als hij een aanbod krijgt van een meisje, maar hij af en toe wat flikflooit met een goede vriend. Natuurlijk heeft het gevolgen wanneer hij na een avond toch met haar in bed duikt.. Dit verhaal b...