41

872 10 2
                                    

"Ik heb geen condoom Nic" zeg ik haar. "Dan doe je het zonder" zegt ze. Normaal zou ik dat nooit doen, maar ik weet dat ik de enige ben die haar gehad heeft. "Slik je de pil?" vraag ik. Ze knikt. "Wil je het hier of daar op het droge" ik wijs nogmaals achter me. "Hier" zegt ze. Ik duw mijn lippen op die van haar. En zoen haar. Ik ben niet in de stemming om het rustig aan te doen. Ik doe haar bikini broekje opzij en voel dat ze nat is. Ondanks dat we in het water staan is ze nat omdat ze geil is. Mijn vinger gaat over haar clit. Ze krimpt een beetje in elkaar door mijn aanraking. Ik doe mijn zwembroek een stukje omlaag en til haar op. In één beweging zit ik in haar "sorry Nic maar dit word een vluggertje" zeg ik haar.

Terwijl ik in en uit haar glij doe ik haar bovenkantje naar beneden zodat haar borsten bloot liggen. Ik lik aan haar tepel en zuig hem naar binnen. Ze gooit haar hoofd achterover en kreunt. Ik probeer haar hard te nemen maar dat gaat niet zo goed door het water. Ik trek haar billen uit elkaar en laat een vinger over haar sterretje glijden. Ze verstrakt "Rustig maar" stel ik haar gerust "ik ga dit nog lekkerder voor je maken." ze knikt "oké." Ik Laat mijn vinger een klein stukje naar binnen glijden en trek hem weer terug. Dat herhaal ik een paar keer en ga steeds een stukje dieper. Mijn heupen kletsen tegen haar aan terwijl ik met mijn vinger haar kont neuk.

Het water kletst om ons heen. Ze trekt me aan mijn haar naar haar gezicht toe en duwt haar gezicht in mijn nek "ik ga komen Max!" Ik haal mijn vinger uit haar kont en leg hem op haar clit. Zodra ik er overheen wrijf komt ze klaar. Om niet te gillen bijt ze me hard in mijn nek. Het doet zeer maar ik probeer er niet op te letten. Ik ben nu gefocust op mijn eigen orgasme. "Godver je had gelijk" fluistert ze in mijn oor. Ze likt eraan en ademt er hard in. "Volgende keer mag je me in mijn kont nemen" Dat is voor mij de druppel. Ik stoot nog twee keer voor ik me uit haar terug trek en met een harde kreun klaar kom in het water.

Ik heb even een momentje nodig om bij te komen. Mijn benen trillen en even weet ik niet of ik er op kan blijven staan. Ik geef haar een zachte kus op haar lippen en lik er een keer over heen wat haar aan het lachen maakt. "Je bent geweldig Nic" zeg ik haar. Ik doe haar broekje goed. En ook haar borsten bedek ik weer.

"Laten we naar de handdoek gaan ik heb dorst" zeg ik. Ze lacht en knikt. Ik laat haar los en samen lopen we terug. Ik pak wat drinken voor ons uit een tas en geef haar een blikje aan. Ik laat me naast haar neer ploffen op mijn handdoek. Iedereen kijkt naar ons. "Wat?" zeg ik. Luuk is de eerste die wat zegt "je ging lekker of niet?" grijnst hij. Ik vertrek geen spier "tja het gaat alleen een  beetje lastig in dat water." Nicole zegt niks die lacht alleen maar. Ik neem een slok van mijn blikje.

"Max?" Levi zit schijnbaar aan de andere kant naast me. "Mmm" ik kijk naar hem. Zijn ogen zijn gefixeerd op mijn nek "je bloed" hij wijst naar mijn nek waardoor ik automatisch mijn hand omhoog breng en er over heen wrijf. Ik voel tand afdrukken "Oh shit sorry Max! Het spijt me zo!" Ze blijft maar sorry zeggen. "Nic!" Ze is gelijk stil "het geeft niet oké?" Ik trek haar tegen me aan en sla mijn armen om haar heen.

De rest van de middag maken we plezier met z'n alle. Zelfs Joost doet normaal. Het begint al de schemeren als we besluiten dat het tijd word om terug te gaan. Ik merk af en toe wel dat Levi steeds naar me kijkt. En dan vooral naar mijn nek. Ik vraag me af waarom. Hij is de hele dag al een beetje afwezig. Als we terug naar de camping lopen besluit ik het hem te vragen. Ik blijf expres even staan zodat iedereen me voorbij loopt.

"Levi?" vraag ik als hij me langs me loopt. Ik leg een hand op zijn arm "kom je bij me lopen?" vraag ik hem. Hij lijkt even te denken maar knikt dan "ja hoor." Ik weet niet zo goed waar ik moet beginnen dus vraag ik het eerste dat in me op komt "wat is er? Je lijkt zo afwezig." Hij kijkt naar me maar kijkt net naar een punt achter mijn hoofd. "Valt het zo erg op?" vraagt hij. "Nee alleen als je er op let" zeg ik. We lopen achter de andere aan.

"Max? Mag ik iets vragen?" Ik knik en kijk naar hem. Hij stopt met lopen en friemelt wat aan het randje van zijn shirt. "Vond je het niet erg dat iedereen jullie kon zien vanmiddag?" vraagt hij. Nu kijkt hij me wel aan. Zijn ogen onderzoeken de mijne "nee op dat moment niet. Op dat moment was het wat Nicole wilde en ik wilde het ook. En we waren ver genoeg in het water dus veel konden jullie niet zien." geef ik als antwoord. "Ik zag haar borsten" zegt hij zacht. Ik knik "oké als je dat vervelend vond dan spijt me dat." Hij begint verder te lopen en mompelt iets. Ik versta het als 'ik wou dat ik het was,. Maar dat zal ik wel niet goed gehoord hebben.

Als snel halen we de rest in en gaan we voor de verandering weer eens friet halen bij het frietkotje. Zo'n weekend is niet goed voor de lijn. Als je er überhaupt al op zou letten.

Een aanbod met gevolgen. 18+ ✅Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu