Ik ben net klaar met omkleden als Joost en Sander binnen komen "hey jongens" zegt Sander. Ik mompelen een 'hey' terug en probeer zo normaal mogelijk te doen tegen Joost. Hij mag natuurlijk niet weten dat ik weet wat hij gedaan heeft. Hij maakt oog contact met me "alles goed Max?" vraagt hij. Ik knik "ja hoor, hoezo?" "Zomaar gewoon interesse" zegt hij.
Ik sta op en loop met een aantal jongens van het team naar het veld "zullen we een beetje overpassen?" vraagt Luuk. Hij schopt de bal naar mij en ik schop hem door naar Koen en die schopt hem weer door naar Levi en zo gaat de bal het cirkeltje rond.
"Oke mannen, kom er even bij allemaal!" Iedereen komt dichterbij en luistert naar de coach. "Vanaf vanavond krijgen wij een nieuw teamlid. Hij zal zo wel komen" zegt coach. De basis blijft voorlopig hetzelfde dus er veranderd verder niks." Dat is een opluchting. Er is niks zo erg als van plek geruild worden met een nieuweling.
In de verte zie ik een jongen aan komen lopen hij heeft een glimlach op zijn gezicht. Wanneer zijn blik op Levi valt begint hij te grijnzen. Weird ik zet een stap dichter naar Levi. Hopelijk heeft hij het ook gezien. Maar als ik opzij kijk zie ik dat hij naar mij kijkt in plaats van de nieuwe.
"Hoi ik ben Daniele, maar iedereen noemt me Daan" zegt hij. Coach begint tegen hem te praten en zegt hem een warming up te doen. Hij rent rondjes rond het veld en elke keer als hij langs rent kijkt hij naar ons. Wij zijn inmiddels een partijtje aan het doen en mijn team is aan het winnen. Het gaat moeilijk maar we staan voor.
Uiteindelijk hebben we gewonnen als we terug lopen naar de kleedkamer. Ik kleed me uit en stap onder de douche. Er schiet een koude rilling door mijn lichaam waardoor ik met kippenvel onder de douche sta "gaat het Max?" vraagt Levi. Hij staat naast me. "ja gewoon een rilling" zeg ik. Ik wil niet dat hij zich zorgen maakt.
Ik probeer zo goed mogelijk mijn lichaam in te zepen met één hand. Die andere zit natuurlijk in het verband. "Wat heb je eigenlijk met je hand gedaan?" vraagt de nieuwe. "Mijn spiegel was gebroken en toen kwam er glas in mijn hand met het opruimen" zeg ik. De andere jongens knikken "dat is vervelend" zegt Sander. Ik knik "ja vooral met douchen."
Ik hoor iemand grinniken "ik wil anders wel iemand inzepen hoor." met een ruk draai ik mijn hoofd om naar die nieuwe "DUDE? WTF?" zeg ik. Hij schudt zijn hoofd "ik had het niet tegen jou, ik had het tegen hem" hij knikt naar Levi. Die met zijn rug naar iedereen toe staat. Hij zegt niks, maar spoelt zich af en loopt de douche uit om zich aan te kleden. "Klootzak" mompel ik.
Ik droog me af en ga me aankleden. Levi is nergens meer te bekennen. Ik besluit hem straks nog even te bellen. Wanneer ik mijn schoenen aan heb trek ik mijn jas aan en loop ik naar buiten. Luuk staat bij de fietsen te wachten "weet jij waar Levi is?" vraag ik hem. "Nee ik hoopte dat jij het zou weten." Ik haal mijn schouders op "ik bel hem zo wel even als ik thuis ben." Op dat moment komt er een app binnen
Levi: kun je nog even naar mijn huis komen?
Ik: ja ben onderweg. X.
Ik zeg Luuk gedag en fiets naar het huis van Levi. De deur staat op een kiertje "kom binnen Max!" hoor ik. Ik doe de deur verder open en loop de hal in. Mijn jas en schoenen gaan uit en in de woonkamer zit Levi met een biertje voor zijn neus. "Je was snel weg?" begin ik. hij knikt en klopt op het kussen naast hem "kom"
Hij geeft me een biertje aan. "Ik ken Daan al" zegt hij dan. "Hij was vroeger mijn beste vriend, maar pakte steeds mijn vriendinnetjes af. Dus heb ik hem aan de kant gezet toen ik dat beu was. Ik ben verhuisd en hij nu dus kennelijk ook" zegt hij. "Zodra hij weet wie ik leuk vind gaat hij er achter aan." Ik snap het niet "hij stond over jou heen te kwijlen hoor Levi" zeg ik. Hij knikt "dat is maar een spel, zo ziet hij of er iemand op reageert."
"Kut! Ik deed precies wat hij wilde?" vul ik voor hem in. Hij knikt "jup, je moet weten dat hij dit heel serieus neemt en je moet geen woord geloven van wat hij zegt." Ik schuif dichter naar hem toe "moet ik je dan met rust laten?" vraag ik. "Nee, nee, maar geen geflirt in het openbaar" zegt hij. "En hier?" vraag ik. "Hier kunnen we onszelf zijn."
Ik breng mijn mond dichter naar die van hem en laat mijn lippen er langs glijden. Hij drukt ze hard op de mijne hij heeft duidelijk geen geduld. Ook prima met een kleine grom verdiep ik onze kus naar een zoen met heel veel tong. Mijn handen gaan over zijn lichaam. Zijn handen doen hetzelfde bij mij "kom we gaan naar boven" zegt hij. Hij staat op van de bank trekt mij mee zonder onze lippen van elkaar te halen. Zo lopen we de trap af naar de kelder waar hij slaapt.
Het duurt even voor ik registreer waar ik ben "we gingen toch naar boven?" vraag ik duidelijk in de war. Hij lacht "sorry ik slaap sinds kort beneden." Ik duw hem zijn kamer in en druk met mijn voet de deur achter me dicht. Ik draai ons om zodat hij er met zijn rug tegen aan staat.
"Wat wil je van me Levi" vraag ik terwijl ik hem kusjes in zijn nek druk. "Ik wil een heleboel van je Max, maar ik weet niet of ik all the way wil gaan vanavond." Ik knik "dat snap ik, het is je eerste keer. Dus vertel me eens" zeg ik tussen de kusjes door "wat zou je met me doen als ik een meisje was?" vraag ik hem. Ik stop met kusjes geven en kijk hem aan, zijn ogen zijn zo donker dat je geen kleur meer ziet.
JE LEEST
Een aanbod met gevolgen. 18+ ✅
RomanceMax is een jongen die bi is. Hij heeft het moeilijk als hij een aanbod krijgt van een meisje, maar hij af en toe wat flikflooit met een goede vriend. Natuurlijk heeft het gevolgen wanneer hij na een avond toch met haar in bed duikt.. Dit verhaal b...