57

786 9 2
                                    

Ik wordt wakker met een slapende Levi in mijn armen. Hij ligt helemaal tegen me aan gekropen. Vandaag is de dag van onze date en ik weet zeker dat het de beste date ooit gaat worden. Ik kan niet wachten om zijn gezicht te zien.

Ik ga voorzichtig uit bed om een ontbijtje voor hem te maken. "Goedemorgen mam" zeg ik als ik de keuken in kom. "Goedemorgen schat." Ik schenk een kopje koffie voor haar in die ik voor haar neus plant "dank je wel" Ik pak wat eieren en bacon uit de koelkast, ik doe wat sneetjes brood in het broodrooster en pers wat sinaasappels.

"Lekker, is dat voor mij?" hoor ik achter me. Mijn vader lacht naar me "nee pap dit is voor Levi. Hij verdient wel wat lekkers." Mijn vader grinnikt "en je verteld me nu dat jij die jongen gister niks lekkers heb gegeven?" Mijn wangen springen in één klap op het roodste rood dat je je kunt bedenken "eeuuuww pap! We hebben gewoon geslapen."

Hij krijgt een mep tegen zijn hoofd aan "plaag die jongen toch niet zo!" zegt mijn moeder. "Bedankt mam" zeg ik. "Dan hadden we ze wel gehoord" zegt ze. "MAM! Serieus? Laat dat!" Nu lachen ze allebei. Stiekem vind ik het wel grappig hoor. En ik vind het fantastisch dat ze er zo openlijk mee omgaan dat ik bi ben. Het doet ze niks en ik ben ze er voor eeuwig dankbaar voor.

Ik pak twee borden en zet ze op een dienblad. Ik leg op allebei 2 sneetjes brood met een gebakken eitje erop. 2 glazen sinaasappel sap gaat ernaast. En zo loop ik met het dienblad terug naar mijn kamer. De deur had ik open laten staan omdat ik hem anders onmogelijk open zou kunnen krijgen.

Ik zet het dienblad op het nachtkastje en schuif terug in bed naast Levi. Meteen schuift hij zich dicht tegen me aan. "Goedemorgen" fluister ik. Zijn ogen gaan traag open en kijken in de mijne "goedemorgen, ik was je kwijt" zegt hij. Zijn stem klinkt ontzettend sexy zo. "Ik heb een ontbijtje voor je gemaakt," Hij gaat rechtop zitten en ik zet het dienblad op zijn schoot "wauw dat ziet er lekker uit." Ik begin te eten wanneer hij zijn telefoon pakt en een foto maakt. Ik voel de mijne trillen ik pak en kijk naar de melding:

Levi heeft je getagd in een bericht.

Ik klik de melding aan en zie op insta een foto Levi:

Ik klik de melding aan en zie op insta een foto Levi:

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Ontbijt op bed van de liefste! ❤️

Ik bloos en lach naar hem. "Nu eten lieveling anders word het koud" zeg ik hem. "Het smaakt heerlijk" complimenteert hij me. "Dank je wel" bloos ik. "Mijn ouders liepen me te plagen net" zeg ik. En als ik hem vertel wat me vader zei schiet hij kei hard in de lach. "Mijn ouders maken er ook grapjes over" zegt hij.

"Heb je de hele dag vrij gehouden?" vraag ik. Hij knikt "ja, ik heb geen plannen" "mooi, ik had gezegd om 14.00uur ,maar we vertrekken vanmorgen al" vertel ik hem. "Wat gaan we doen?" Ik lach "dat zeg ik niet, maar het word wel heel leuk." We eten ons ontbijt op en maken ons klaar.

Ik: is alles klaar?

Damon: yes dude, als je mij op komt halen dan ga ik mee.

Ik: ja leuk! Dank je wel, dat je dit voor me doet!

Damon: don't worry! Daar zijn we famile voor!

Ik leg mijn telefoon weg en loop naar Levi "ben je er klaar voor?" Hij knikt. "Kom" ik pak zijn hand en neem hem mee naar mijn auto. Als een echte 'gentleman' hou ik de deur voor hem open. Hij stapt in en doet zijn gordel om. Ik doe hetzelfde en rij weg naar onze bestemming. Het is ruim 2uur rijden, maar ik kon deze kans niet laten schieten.

Pov Levi

Ik vind het zo spannend, we zijn al 2 uur onderweg als hij ineens voor een huis stopt. Hij stapt uit en gebaard dat ik mee moet. We lopen de gigantische oprit op en ik hoor Max bellen "hey! We zijn er. We staan bij je voordeur." Ik ben benieuwd wie hij aan het bellen is. De voordeur gaat open en daar staat niemand minder dan Damon Verheggen.

"Hey!" Roept Max enthousiast en geeft Damon een knuffel. "Hoi, ik ben Damon" zegt hij dan tegen mij. Ik steek mijn hand uit "Levi" stel ik me voor. "Damon hier is mijn neef" zegt Max. Ik kijk hem aan "je meent het?" hij knikt "niemand weet dat, alleen Luuk en jij nu. En ik hoop dat je het stil houd" zegt hij. "Ja natuurlijk!"

"Willen jullie eerst iets drinken? Na die lange rit?" vraagt Damon. We knikken allebei "ja lekker" zegt Max, hij pakt mijn hand en neemt me mee het huis in van fucking Damon Verheggen. "Staat alles al klaar?" vraagt Max dan. Damon knikt "ja dat heb ik nog kunnen doen voor jullie er waren." Zijn blik gaat naar mij "heb jij ook een rijbewijs?" Ik knik "ja, die heb ik." "Mooi , kom dan gaan we" zegt Max.

We zitten nu alle drie in de auto en rijden naar wat ik kan zien het circuit van Assen. Max volgt de instructies van Damon op en rijd naar plek waar drie auto's op een rij staan. "Wauw!" roep ik uit.

"Kies er maar één" zegt Max

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

"Kies er maar één" zegt Max. Ik kijk naar hem "serieus?" Hij knikt. "Dit zijn drie auto's van Damon. We gaan er mee rijden op het circuit." Ik denk dat mijn gezicht door midden scheurt van de lach die er op staat. "Ik wil de rode" zeg ik dan. Ik trek hem in mijn armen "dit is echt de beste date ever!" zeg ik zacht. Ik geef hem een kleine kus.

Ik stap in de rode auto. Max gaat in de grijze, en Damon neemt de gele. Wat een super gave auto! We starten ze en rijden dan aantal rondjes over het circuit. Na een uur rijden is het tijd om te stoppen. We stappen allemaal uit en ik ren serieus naar Max "dit was echt geweldig!" roep ik.

Damon staat er bij te lachen "zo maak je pas indruk Max!" zegt hij. Max lacht "ik heb mijn geweldige charme ook nog" zegt hij. Ik knik "hij heeft een punt" zeg ik. Max loopt naar Damon en trekt hem in een knuffel. "Dank je wel dat we dit mochten doen" zegt Max. "geen probleem, alles voor de familie" zegt hij.

"Het was leuk je weer eens te zien Damon, maar wij moeten terug anders zijn we te laat." Damon geeft ons allebei nog een hand "het was leuk je te ontmoeten Levi" zegt hij. "Jou ook Damon." Zeg ik. Max pakt mijn hand en neemt me mee terug naar zijn auto.

Een aanbod met gevolgen. 18+ ✅Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu