De volgende morgen word ik wakker van de zon die op de tent staat. Ik hoor gerommel in de tenten naast me . Luuk is er ook al uit dus ik besluit er ook maar uit te gaan. "Hey goedemorgen handsome" is het eerste dat ik hoor. Ik draai me om en zie Joost daar staan "morgen" brom ik terug. Ik loop naar het midden waar iemand een tafel heeft weg gezet met klapstoeltjes erom heen. Waar komt dit nou weer vandaan? "Mogen we zolang van Tony lenen" zegt Koen naast me. Ik knik "dat is aardig! En die stoelen zitten vast beter dan de grond" zeg ik. Hij lacht naar me "ja zeker! Nu je er toch bent. We waren aan het discuseren wat we gaan doen vandaag. De ene helft wilt wandelen en de andere gaan kano's huren." Hij pakt een lijst en laat die aan me zien.
Het eerste dat ik zie is dat Luuk en Joost samen gaan. Na gister avond besluit ik dat het misschien beter is om hem uit de buurt te gaan. "Ik ga mee wandelen" zeg ik. Luuk kijkt me vragend aan en ik draai me hoofd weg. Het is te vroeg voor deze onzin. Ik pak 2 broodjes en ga bij de meisjes zitten die gaan wandelen. "Ik zie dat Tony ook op de lijst staat?" Nora knikt "hij was vrij vandaag en wilde met ons optrekken. Dat is geen probleem toch?" vraagt ze. "Nee hoor, ik vind het gezellig" stel ik haar gerust. Ik eet mijn broodjes op en ga naar de doucheruimtes op de camping. Ik zoek een hokje en zet de douche aan.
"Max?" aan de stem te horen is het Luuk. "Ja?" zeg ik. "Waar ben je?" Ik steek mijn voet onder het deurtje door zodat hij ziet waar ik sta. " Ik hoor het deurtje naast me open en dicht gaan. "Wat is er Max?" vraagt hij. Ik zucht ik was al bang dat hij dat zou gaan vragen. "Niks" ik hoor zijn deurtje open gaan. er klopt iemand op mijn deur "doe die deur open Max!" "Nee!" Hij klopt nog een keer "Max ik meen het, doe die deur open. Als jij het niet doet dan maak ik hem zelf open."
Ik besluit geen risico te nemen en de deur open te doen. Zodra het slot eraf schiet stapt Luuk poedelnaakt met zijn spullen mijn douche hokje binnen. "Dude, wat doe je?" Hij doet het hokje achter zich terug op slot en draait zich naar me toe. "Dus ga je nog vertellen wat er is? En waarom je tegen me liegt?" Hij klinkt boos en gekwetst. Ik laat mijn hoofd hangen "het spijt me Luuk. Het is alleen, gister avond toen jullie allemaal sliepen begon Joost tegen me te praten. Hij maakt me gek Luuk. En niet op een goede manier." Hij knikt "ik heb het gehoord" zegt hij. "Maar dat betekent niet dat het waar is wat hij zegt" gaat hij verder. "Joost begint in te zien wat hij gedaan heeft en daar heeft hij nu spijt van. Hij wilt je terug dat is vrij duidelijk." Hij legt een hand onder mijn kin en tilt mijn hoofd op "laat je niet gek maken oké?" Ik knik.
"Zo nu dat opgehelderd is word het tijd om andere dingen te bespreken" zegt hij. "Zoals wat?" Hij komt een stapje dichterbij "nou ja wat denk je van het Lucy dingetje?" Ik denk er over na "ik denk niet dat er een Lucy dingetje is" zeg ik. "Ach kom op, die meid is hartstikke mooi en ze kan haar ogen niet van je afhouden!" Ik knik "dat is ze ook, maar dat wilt toch niet zeggen dat ik één of andere jongen ben die dan iedere meid moet ontmaagden omdat ik ze goed behandel." Hij schudt zijn hoofd "nee dat klopt, misschien moet je er gewoon nog eens over nadenken."
"Dan komen we bij het volgende punt" ik wacht tot hij verder gaat "en dat is gisteravond en dat gekreun van jou" zegt hij. "Sta je nou met me te flirten?" vraag ik met een grijns. Hij glimlacht en knikt brengt zijn hoofd dichterbij en fluistert dan in mijn oor "ik wil je nog meer laten kreunen." SHIT! Ik doe mijn ogen dicht. Ik sta onder een hete douche en de kippenvel staat op mijn lichaam.
Hij kijkt me aan en drukt zacht zijn lippen op de mijne. De gedachte aan gister avond komt in mijn hoofd en dat maakt dat ik het dit keer niet rustig aan wil doen. Ik grom en kus hem vurig terug. Mijn handen glijden over zijn natte lichaam langs zijn schouders over zijn rug naar beneden en via zijn heupen weer terug omhoog. Ik streel zijn platte buik die hij automatisch aanspant. Ook zijn borst moet er aan geloven. Nu hij naakt voor me staat wil ik alles voelen. Op dat moment verstijf ik.
"Wat is er?" Hij kijkt gealarmeerd. "We zijn allebei naakt" zeg ik. "Je bent mijn beste vriend wat zijn we toch aan het doen?" Hij legt een duim op mijn tepel en wrijft erover wat mij laat kreunen. Zijn blik word donker "dat weet ik Max. Je bent mijn beste vriend en eerlijk gezegd weet ik ook niet wat dit is, maar ik wil dit. Dus ik ga je nu weer kussen en je gaat er van genieten ook" zegt hij voor hij me weer kust.
En dat is precies wat ik doe. Ik geniet van zijn mond, zijn handen, zijn lichaam. Onze kus word steeds ruwer en ik weet dat ik nu geen sex ga hebben, maar ik kan hem wel andere dingen geven. Ik maak mijn mond los en druk een klein zacht kusje achter zijn oor "hou je vast" zeg ik met een knipoog. Hij gaat wat steviger op zijn benen staan en laat me mijn gang gaan.
Mijn handen glijden langs zijn lichaam naar beneden, mijn mond gaat er achteraan. Ik kus hem overal waar ik bij kan tot ik bij zijn onderbuik aan kom. Ik lik hem recht over de lengte van zijn penis die tegen zijn buik aan ligt en neem één van zijn ballen in mijn mond. Ik zuig hem zover ik kan mijn mond in. Hij verzet zijn been nog eens. Ik grijns. Ik laat zijn bal los en lik nog eens over zijn pik. Ik masseer zijn ballen in één hand en met de andere hand glij ik naar zijn kont. Zodra mijn hand op de goede plek ligt trek ik hem naar me toe.
Er gebeurt precies wat ik wilde. Zijn pik schiet mijn mond in tot achter in me keel. Hij kreunt hard. "Shit Max" komt er achter aan. Ik zuig aan zijn pik of het een ijsje is. Er lekt voorvocht uit zijn eikel. Ik lik het op en slik het door. Duw zijn pik diep mijn mond in en beweeg mijn hoofd van voor naar achter. Mijn hand laat zijn ballen los en ik leg hem rond de basis heen. Ik trek hem af in hetzelfde ritme als dat ik hem pijp. "Ik kom Max!" Ik haal hem eruit en trek nog een paar keer. Hij komt klaar over mijn borst. Hij staat tegen de muur naar adem te happen.
Mijn hand glijd naar mijn eigen pik die behoorlijk pijn doet en begin mezelf af te trekken terwijl ik naar hem kijk. Hij kijkt naar me likt zijn lippen en laat zijn handen over mijn lichaam gaan. Hij neemt mijn hand over en begint me in het zelfde ritme af te trekken. Het duurt niet lang voor ook ik klaar kom in zijn hand.
JE LEEST
Een aanbod met gevolgen. 18+ ✅
RomanceMax is een jongen die bi is. Hij heeft het moeilijk als hij een aanbod krijgt van een meisje, maar hij af en toe wat flikflooit met een goede vriend. Natuurlijk heeft het gevolgen wanneer hij na een avond toch met haar in bed duikt.. Dit verhaal b...