19

1K 14 0
                                    

Pov Luuk.

We zijn een partijtje aan het doen als ik ineens de coach hoor roepen "ga jij maar alvast douchen en omkleden Max aan jou hebben we vandaag niet veel." Ik zie dat Max zijn mond met heel veel moeite dicht houdt en met gespannen schouders richting de kleedkamer loopt. Hij heeft echt zijn dag niet. Ik probeer hem de hele dag al te laten lachen, maar die jongen is zo koppig. Hij doet en wilt niks. Alleen maar nukkig voor zich uit staren.

"Wat is er met hem aan de hand?" vraagt Levi. "Hij heeft een rotdag vandaag" antwoord ik. "Hij heeft wat persoonlijke problemen en die kan ik niet vertellen." Sander is erbij komen staan. "Misschien gaat het morgen beter" zegt Sander nog. "We zullen het zien" reageer ik. We maken ons partijtje af en mijn team verliest met 3-0. Maar goed dat het tegen mijn eigen team is.

Ik loop met Levi en Sander richting de kleedkamer. De rest blijft nog even wat ballen schoppen maar daar heb ik geen zin in. "Gaan we nog wat doen dit weekend?" vraagt Levi. "Ik ben altijd in voor een feestje dat weet je toch?" zeg ik lachend. Ik doe de deur van de kleedkamer open en loop richting mijn tas om mijn douche spullen te pakken. Als ik die heb kleed ik me uit en loop naar de douches. Wat ik daar zie is zowel verwarrend als frustrerend. Dit is verdomme al de tweede keer.

"Kuch.. kuch.. Euh, jongens." Ze schrikken allebei van mijn nep gekuch. "Misschien moeten jullie dit verplaatsen naar een andere plek" zeg ik. "Dit is nu al de tweede keer dat ik jullie betrap" grijns ik. "Ach de vorige keer had je er toch een stijve door Luuk, misschien was dat vandaag ook wel geweest." zegt Max met een knipoog. Ik voel mijn wangen rood worden als ik terug denk aan die dag. Ik ga dus echt nooit vertellen wat er gebeurd is

Ik ging na school naar Max zoals afgesproken. Ik wilde weleens weten wat hij allemaal had uitgespookt. Toen ik daar aan kwam zag ik niemand beneden zitten dus liep ik naar zijn kamer. Daar stond hij met zijn voorkant tegen de muur gedrukt door Joost. Joost hield hem vast terwijl hij hem nam. En ik heb in mijn leven nog nooit naar gay porno gekeken, maar wat die twee deden was echt geil. Ik keek toe hoe Joost zijn pik uit Max haalde en hem naar Max zijn bed verplaatsten. Hij vulde max opnieuw en nam hem steeds een beetje harder en sneller.

Ik dacht altijd dat het ranzig was om twee mannen samen te zien, maar dat is het niet. Ik kwam los van mijn gedachten toen ik ze allebei hoorde schreeuwen toen ze klaarkwamen. Ik merkte op dat ik er was. Max merkte mijn stijve op. En ik liep weg.
Beneden ben ik naar het toilet gegaan en heb ik me afgetrokken. Ik kwam hard klaar terwijl ik dacht aan wat ik boven had gezien.

"Ja van de week waren jullie echt wel heel geil bezig. Ik heb nooit geweten dat ik zo kon genieten van twee mannen die sex hebben wie weet word ik zelf wel homo ofzo." Ik zie het gezicht van Max rood kleuren en dat geeft me meer voldoening dan de rest van de dingen die gebeurt zijn vandaag. Hij steekt zijn middelvinger naar me op en vraagt of ik een handdoek aan wil geven. Ik kijk om me heen en zie zijn handdoek aan een haakje aan de muur hangen. Ik pak hem eraf en geef hem aan Max. Joost zijn shirt ligt op de natte grond. Gelukkig heeft hij wel een broek aan. "Dit is zo awkward" zegt Sander. Levi staat met een grijns toe te kijken "ik wist niet dat jullie wat hebben? Ik dacht het wel, maar ik wist het niet zeker" zegt hij. Max en Joost zeggen niks. Ik loop naar de douche en ga eronder staan. Ik ben van plan nu mijn eigen ding te doen en nergens aan te denken. Het zou wel heel erg zijn als ik nu weer een stijve krijg.

Ik was mijn lichaam en spoel me af. Als ik klaar ben droog ik me af en ga naar mijn spullen. Ik zie dat de jongens al aangekleed zijn als ik binnen kom. "Moeten jullie niet douchen?" vraag ik Sander en Levi. Ze schudden allebei hun hoofd "doe ik thuis wel" zegt Sander. "Ik heb behoefte aan een warm bad" zegt levi daarna. De rest van het team komt binnen wanneer ik mijn schoenen aan trek. "Tot later jongens." zeg ik als ik mijn jas aan trek en naar buiten loop. Buiten staat Max op me te wachten. Samen fietsen we naar huis. "Yo tot morgen Max!" Ik rij mijn oprit op en Max fiets alleen verder. "Hoi mam ik ben thuis." Ik loop de keuken in maar er is niemand er ligt wel een briefje.

Luuk,
Je vader en ik zijn uit eten. Verwacht ons maar niet te vroeg thuis.
Kus mama.

Ik pak wat drinken uit de koelkast en loop naar mijn kamer. Ik pak mijn telefoon erbij en open Google. In de zoekbalk vul ik in : 'porno'. Er komt een hele rij suggesties te staan en ik klik de bovenste aan. Op de voorpagina staat een filmpje van een jong meisje die haar stiefbroer betrapt terwijl hij zich aftrekt. Het meisje is knap maar dit is niet wat ik nu zoek. Ik typ in: 'gay' en klik de eerste aan die in beeld komt. Ik ga achter over zitten op mijn bed en kijk toe hoe een jongen van mijn leeftijd genomen word door een andere jongen. Na een paar filmpjes kijken trek ik mijn kleding uit en ga ik in bed liggen. Ik klik een nieuw filmpje aan. Dit is een trio met drie mannen. Mijn penis is hard en zonder nadenken leg ik mijn hand er omheen en laat mijn hand op en neer glijden. Er druppelt wat voorvocht uit en met mijn duim wrijf ik er overheen. Al snel voel ik het lekkere gevoel mijn lichaam overnemen. Ik trek nog 2 keer hard en met een harde kreun kom ik klaar. Sinds wanneer kom ik klaar van gay porno. Wat is er toch met me?

Een aanbod met gevolgen. 18+ ✅Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu