Pov Joost.
"Joost jongen je moet echt even stoppen met bier drinken" zegt Levi. "Waarom? Je hebt toch geen last van me?" "Serieus dude? We zitten met 3 man om je heen omdat je anders van je kruk pleurt" hoor ik Koen aan de andere kant zeggen. Met moeite draai ik mijn hoofd om. "Gaat dit om Max?" Vraagt Koen me zachtjes. Ik knik en denk aan wat ik heb gedaan. Ik heb hem zo in de armen van Nicole gedreven. Goede vriend ben ik he! Alleen jammer dat het zo verrekte veel pijn doet als ik er aan denk. Ik pak mijn telefoon en probeer een bericht te typen maar de spatiebalk lijkt steeds te verhuizen dus typ ik alles maar aan elkaar.
Ik: jebentzohandsomebabe
Handsome is aan het typen....
Handsome: Joost? Ben je al thuis?
Ik: neeeeeeikbenbier
Ik: HIK!
Ik: kijkmaxie *hik* mijntelefoon *hik* heeftdehik *hik*
Ik: ndjeiebrbjsieuebd dkspHandsome: waar ben je Joost?
Ik: sunshinehandsomemijnnaamissunshine
Handsome: waar ben je sunshine?
Ik laat mijn telefoon uit mijn hand vallen "shit..kut.. Godver de tiefus.." ik probeer op te staan van mijn kruk maar 3 lichamen houden me tegen. "Ik pak hem wel" zegt Koen. Ik kijk toe hoe hij bukt en mijn telefoon terug op de bar legt. Ik zie hem naar Levi kijken en mompelen "hulp is onderweg." Maar het kan makkelijk zijn dat ik dat niet goed verstond. Het boeit me niet echt zoveel.
Ik krijg een glas cola voor me neus geschoven. Ik wil hem pakken maar de hand die er aan vast zit laat hem niet los. "Wtf dude laat los, ik heb dorst!" De hand blijft het glas vast houden "en hoe zeggen we dat netjes sunshine?" hoor ik naast me. Mijn hoofd schiet omhoog in de richting van zijn stem "alsjeblieft handsome?" Hij glimlacht en laat het glas los "dus ga je me nog vertellen waarom je hier zo met je hoofd gebogen zit en dronken als hel" vraagt hij als hij naast me gaat zitten met een glas cola voor zijn neus. Hij kijkt me aan en wacht op een antwoord, maar ik kan het niet. Ik kan hem nu niet zeggen wat er aan de hand is. "Ik app je wel." Max grinnikt "dat gaat niet Joost, je telefoon heeft de hik" en voor ik er op kan reageren staat hij op en tilt mij van me kruk af "kom op jij gaat met mij mee."
Koen loopt ook mee naar Max zijn huis, gelukkig is het niet zo ver. "Slaap jij maar in de logeerkamer Koen. Joost kan bij mij in bed" hoor ik mijn handsome zeggen. Ik laat me op zijn bed vallen en doe mijn ogen dicht. "Nog even wachten Joost, kom je moet je nog uitkleden." Mmmm "momentje" dat is alles dat ik nog uit mijn mond krijg voor het zwart word en ik compleet van de wereld ben voor vandaag.
Ik word wakker met de meest dodelijke kater die ik ooit heb gehad. Ik probeer mijn ogen open te doen, maar doe ze gelijk weer dicht als het licht te fel is. Langzaam probeer ik het nog een keer, nu lukt het wel. Het gordijn hangt open en er komt zonlicht naar binnen. Ik probeer me te herinneren waar ik ben en wat er is gebeurd.
Ik weet nog dat we de wedstrijd hebben gewonnen. Dat ik Max sprak in de kleedkamer en hoe hij naar me keek, ik zag zijn ogen langzaam langs mijn lichaam naar beneden glijden. Net voor hij kon zien dat mijn dick hard werd door de blik in zijn ogen maakte ik hem bewust van die van hem. Zijn pik stond overeind en als er verder niemand was geweest had ik hem tegen de muur gedrukt en hem kei hard genomen.
Ik voel mezelf weer hard worden bij het idee dus breng ik mijn hand langs mijn borst over mijn buik richting mijn penis. Ik leg mijn hand er omheen en trek er zachtjes aan. Als ik met mijn duim over mijn eikel wrijf kan ik een kleine kreun niet onderdrukken. Ik ga steeds wat sneller dit is zo lekker.. "moet ik je daar even helpen sunshine?" Ik schrik van de stem "wat doe jij hier?" Max staat in de deuropening met niks meer dan een handdoek om zijn middel. Hij heeft weer die aparte blik in zijn ogen als hij naar mijn hand kijkt. Ja die hand die nog steeds om mijn pik heen ligt. "Je ligt in mijn bed Joost, maar laat mij je niet afleiden ga vooral door" mijn hand heeft een eigen wil en gaat door met wat hij aan het doen was.
"Waar dacht je aan voor ik binnenkwam?" Vraagt hij. "Aan gister in de kleedkamer. Aan die blik in je ogen. Ik vroeg me af wat je dacht." Ik kreun nog eens. Om mezelf het meeste genot te geven ga ik steeds wat langzamer zodat de druk er een beetje af gaat. "Wil je weten wat ik dacht Joost?" Ik knik.
Hij gaat naast me op bed zitten en laat zijn hand via mijn kuit naar boven glijden langs de binnenkant van mijn bovenbeen over mijn lies door naar mijn buik die ik automatisch aanspan richting mijn tepel. Hij wrijft er met zijn duim overheen en dat maakt me zo verschrikkelijk geil. "Ik dacht aan die kleine waterdruppeltjes die aan elk stukje van je huid likte. Ik wilde dat ook doen. Ik kreun "shit ik ben er bijna!" Hij buigt zich over me heen "kom voor me sunshine! Laat het me zien." En op dat moment explodeer ik in één miljoen stukjes. Mijn zaad zit overal. Max veegt er met zijn vinger overheen om het over mijn buik uit te smeren terwijl ik bij lig te komen. Hij staat op van bed en laat zijn handdoek vallen. Ik zie dat zijn pik hard is maar hij trekt een boxer aan een donkere jeans en witte trui.
Hij gunt me geen blik waardig. Het enige dat ik nu kan denken is dat ik het grandioos verneukt heb!
shit!
JE LEEST
Een aanbod met gevolgen. 18+ ✅
RomanceMax is een jongen die bi is. Hij heeft het moeilijk als hij een aanbod krijgt van een meisje, maar hij af en toe wat flikflooit met een goede vriend. Natuurlijk heeft het gevolgen wanneer hij na een avond toch met haar in bed duikt.. Dit verhaal b...