Pov Levi
Dit doet hij niet echt toch? Hij ligt zich niet echt af te trekken in mijn tent toch? Mijn ogen glijden over zijn lichaam richting zijn hand. Hij ziet er zo ontzettend goed uit. Natuurlijk heeft hij geen vetje zijn lichaam is perfect. Hij kreunt. Zijn pik is groot, erg groot. Ik maakte maar een geintje en ik had nooit verwacht dat hij dit zou gaan doen. "Is mijn kleine vriend nu wel groot genoeg?" vraagt hij.
"Nog steeds kleiner dan de mijne" zeg ik. Ik weet dat ik lieg, maar dat weet hij niet. Niet dat die van mij klein is. Als ik Mandy moet geloven dan is hij huge. Ik zweer het dat zijn haar woorden niet de mijne! Hij draait zich naar me om en trekt de deken van mijn lijf af. "Hey laat dat!" Hij schudt zijn hoofd "laat het nu maar eens zien dan opschepper of durf je soms niet? Chicken!"
En dat is de druppel. Ik trek mijn boxer uit en mijn halfharde pik komt tevoorschijn. Mijn hand glijd er om heen en net als Max trek ik mezelf af vlak voor zijn neus. Hij ademt harder "fuck." Ik kijk naar hem zijn gezicht kijkt naar mijn hand. Zijn pik wijst tegen zijn buik aan zo hard is hij. "godverdomme, kut, fuck, shit! vloekt hij.
Hij buigt zich over me heen en zoent me. Zijn tong glijdt mijn mond in en draait rond de mijne. Zijn handen gaan over mijn lichaam tot ze bij mijn hand zijn. Hij haalt mijn hand van mijn pik af en legt hem op die van hem. Hij pakt mijn penis vast en beweegt zijn hand op en neer. Ik kreun in zijn mond. Mijn vinger glijd over zijn eikel waar wat voorvocht lekt. Dat maakt hem aan het kreunen. "Ik hou dit niet lang vol" zegt hij. "Ik ook niet" hijg ik. Ik zet een tandje bij en beweeg wat sneller. Zijn ademhaling gaat sneller, zijn spieren spannen aan en dan voel ik het. Zijn warme zaad over mijn hand.
Hij laat mijn pik los en buigt zich over me heen "ik wil je proeven." Ik wil protesteren, maar mijn pik verdwijnt tot achter in zijn keel. Ik ben niet in staat om iets te zeggen. Ik kreun zo luid dat ik zeker weet dat ze het verder op horen. Hij zuigt en likt me en het duurt niet lang voor ik ook tot een hoogtepunt kom. Hij slikt mijn zaad door en lacht naar me. "Je smaakt lekker" zegt hij.
"Mag ik nu wel bij je in bed?" vraagt hij. Ik knik en kijk hoe hij de deken over het bed heen trekt en zich naast me neer laat vallen. "Nu ben ik wel moe" zegt hij. "Ik ook, gaan we nu dan slapen en niet meer zingen?" vraag ik. Maar als ik naast me kijk zie ik zijn ogen dicht zitten. Is hij serieus al in slaap gevallen? Nu al? Ik geef hem een kus op zijn slaap "welterusten." Ik draai me om en val zelf ook in slaap.
Pov Max
Ik wordt wakker met Levi in mijn armen. Zijn hoofd ligt onder mijn kin. Ik voel zijn ademhaling over mijn lichaam gaan. Zijn borst en buik liggen tegen de mijne. Zijn benen liggen tussen die van mij. We zijn helemaal in elkaar verstrengeld. Zijn hand wrijft over mijn rug. Een teken dat hij ook wakker is.
"Goedemorgen" kraakt hij. "Goedemorgen" zeg ik. Hij wilt zich bewegen "niet doen, ik lig lekker' hou ik hem tegen. "Heb je hoofdpijn?" vraagt hij. "Nu nog niet, maar ik ben er bang voor om mijn ogen open te doen" zeg ik. Hij lacht "kun je je überhaupt nog iets herinneren?" Ik knik "ik weet alles nog."
"Levi?" vraag ik. "Je moet me toch dat vetje nog eens aanwijzen" zeg ik hem. "Je weet net zo goed als ik dat je die niet hebt Max" zegt hij. "Maar het was wel grappig om je te plagen." Nu is het mijn beurt om te lachen "ik vond het ook leuk om jou te plagen" zeg ik. "Vooral het zingen" ik lach steeds harder. Mijn hele lichaam schud tegen hem aan. "Je bent een idioot" zegt hij. "Maar wel een lekkere" geef ik terug. Hij knikt "dat is een feit."
"Ik ben zo blij dat ik dit gewoon kan zeggen zonder dat je boos word." zucht hij. "Ik was echt doodsbang dat je geen vrienden meer wilde zijn als je het eenmaal wist." Ik laat hem los zodat ik hem aan kan kijken "Levi? Heb je volgende week iets te doen?" vraag ik hem. Hij schudt zijn hoofd "nee hoezo?" "Zorg maar dat je zaterdag om 14.00 uur klaar staat, want dan kom ik je halen." Hij kijkt me vragend aan "mis ik iets?" "Ik neem je mee op een date" zeg ik.
"Oh? En als ik dat niet wil?" Ik leun naar hem toe en plaats mijn lippen zacht op die van Levi. Ik kus hem zacht. Onze lippen glijden over elkaar heen. Mijn tong likt over zijn lip voor toestemming die ik krijg. Ik laat mijn tong tegen die van hem botsen. Mijn handen gaan naar zijn nek en hou hem daar stevig vast. Zo zoenen we tot we allebei adem te kort komen. "Wil je nu wel mee?" grijns ik. Hij knikt "ja heel graag."
"We moeten er maar eens uit gaan, ik heb tenten opruim dienst" zeg ik Levi. We staan op en zoeken onze kleren "mag ik een shirt van je lenen? Ik weet niet waar de mijne is" zeg ik. "Ik denk dat één van de vrouwen uit je fanclub hem mee heeft genomen als aandenken." Hij geeft me een shirt aan die ik aan trek "een mafkees ben je." Ik geef hem nog een klein kusje en stap de tent uit. De meeste slapen nog zie ik alleen Luuk en Lucy zitten bij tafel.
"Goedemorgen" ik geef Luuk een klap op zijn schouder en Lucy een zoen op haar wang. "Hoe was het vannacht?" vraag ik ze. "Dat kunnen we beter aan jullie vragen" zegt Lucy. Ik kijk naast me en zie dat Levi een beetje rood is. Ik pak zijn hand "ik denk wel goed?" zeg ik als ik naar Levi kijk. Hij knikt "we hebben volgende week een date" zegt hij. Hij kijkt naar me en glimlacht.
"Ik wist niet dat jij van de mannen was?" vraagt Luuk. Levi haalt zijn schouders op "Alleen voor Max." We schieten alle drie in de lach. "Wat?" vraagt Levi. Hij snapt er niks van. "Dat zei Luuk hier laatst ook over Max" zegt Lucy. Luuk knikt "hij is gewild." Nu krijg ik een kleurtje "als je maar weet dat je er voorlopig maar vanaf blijft" zegt Levi. Ik grijns "ben je jaloers?" Hij knikt "hartstikke." Lucy bemoeit zich er ook mee "don't worry Levi, Luuk is van de markt. Die raakt helemaal niet aan. Behalve mij natuurlijk" knipoogt ze.
JE LEEST
Een aanbod met gevolgen. 18+ ✅
RomanceMax is een jongen die bi is. Hij heeft het moeilijk als hij een aanbod krijgt van een meisje, maar hij af en toe wat flikflooit met een goede vriend. Natuurlijk heeft het gevolgen wanneer hij na een avond toch met haar in bed duikt.. Dit verhaal b...