18

1K 15 0
                                    

Pov Luuk

Ik loop naar buiten en zie Nicole met Joost praten. Ik blijf een tijdje staan tot Joost weg fiets en Nicole met haar hoofd omlaag mijn richting op komt. "wat was dat Nic? Waarom kijk je nu zo moeilijk?" Ze had me duidelijk nog niet gezien "ik wilde mijn excuses aanbieden" zegt ze. "Oh waarom dan? Je hebt toch niks verkeerd gedaan?" Ze knikt "jawel ik ben met Max naar bed geweest." Nadat ze dat gezegd heeft loopt ze langs me heen naar binnen.

Ik blijf nog even staan het werd me een beetje te triest binnen. Max is niet te genieten en de rest probeert hem op te vrolijken. Toen Joost vanmorgen in de deuropening bij de kantine stond deed ik net of ik niks zag, maar het was duidelijk dat ze elkaar hartstikke leuk vinden. Ze zijn nu alleen allebei zo koppig dat ze elkaar uit de weg gaan. Ik zweer het als die twee nog lang rond elkaar heen blijven draaien doe ik ze allebei wat aan. Ik snap dat ze allebei gekwetst zijn, maar dat ze zich zo gedragen slaat nergens op. De bel gaat tijd om terug naar binnen te gaan.

Pov Max.

Ik zit in de kantine met Koen, Sander, Levi, Anne en nog wat van haar vriendinnen. Luuk is nergens te bekennen en ik zag Nicole net de kantine uit rennen wie weet waar die heen ging. Joost heb ik na vanmorgen niet meer gezien wat me alleen maar slechter laat voelen. Dat hij niet op mijn bericht reageerde gister had ik wel verwacht, maar dat hij me zo zou ontlopen had ik niet verwacht. Normaal gaat hij een confrontatie niet uit de weg. Dat betekent dat ik hem echt gekwetst heb. "Hey max ga je nog trainen vanavond?" vraagt Sander. Ik denk er even over na en knik dan "Ja hoor denk het wel hoezo?" vraag ik hem. "Nou omdat je niet zo vrolijk bent vandaag, gaat het allemaal wel goed?" Ik knik "het gaat prima." De bel gaat dus sta ik op en loop naar het lokaal waar ik moet zijn.

School was vandaag een hel. Niks ging er goed. Ik stootte mijn arm kei hard tegen een kluisje dat open stond, met de gym viel ik over mijn eigen voeten. Ik kreeg een bal tegen mijn wang die nu helemaal rood is. Morste mijn drinken over mijn shirt. Ik ben blij dat de dag erop zit. Vanavond de training nog. Ik ben benieuwd hoe dat gaat.

Ik sta op Luuk te wachten hij komt langs mij zodat we samen kunnen fietsen. "Hey, ben je er klaar voor?" Hij remt hard als hij voor me staat waardoor zijn achterband een zwarte streep achter laat op de tegels. "Jup, laten we maar snel gaan anders zijn we straks weer te laat." Ik weet zeker dat de coach ons alleen maar rondjes laat rennen als we weer te laat komen. Het is nog 10 minuten fietsen en de training begint over 20. Dus dat word krap.

1 minuut voor tijd staan we op het veld omgekleed en al. Coach staat met de teamcaptain te overleggen. Verder is iedereen is er al "dank je wel dat jullie ook nog op tijd wilde komen vandaag heren!" Ik kijk naar de coach "graag gedaan coach!" met een vette knipoog loop ik door.

De training gaat hetzelfde als de rest van de dag. Echt bizar slecht "ga jij maar alvast douchen en omkleden Max aan jou hebben we vandaag niet veel." roept de coach wanneer ik de zoveelste bal mis. Ik loop met mijn hoofd naar beneden vloekend naar de kleedkamer "Godver de Godver, fuck, godskolere, gloeiende, godverdomme!" Ik schreeuw het uit van frustratie zodra de deur achter me in het slot valt. Ik kleed me uit en ga onder een douche staan. Doe mijn ogen dicht en laat het water over me heen stromen.

"Het komt wel goed Max." Ik doe mijn ogen open en kijk naast me "wat doe je hier?" "Ik voetbal hier ook weet je nog?" Ik knik "maar ik heb je niet gezien op het veld." Hij schudt zijn hoofd "dat komt omdat ik te laat was en ik net aan het omkleden was toen jij binnen kwam." Mijn mond maakt een 'o' vorm maar er komt geen geluid uit. Het valt stil alleen het geluid van vallend water hoor je nog. Ik blijf er onder staan en doe mijn ding. Ik was mijn lichaam en mijn haar en spoel het uit.

Ik zet de kraan uit met het idee dat ik weer alleen ben, maar als ik me omdraai zie ik dat Joost er nog steeds staat. Hij kijkt naar me. Ik loop langs hem heen om een handdoek te pakken als ik zijn hand op mijn arm voel "wat is er gebeurd?" Hij kijkt naar de blauwe plek "ik stootte tegen een kluisje op school niks ernstigs dus." Hij wrijft er overheen. Ik wil mijn arm los trekken om me aan te kleden, maar hij blijft me vast houden "kom eens." Hij trekt me dichterbij en geeft me een kusje op mijn arm. Zijn aanraking zorgt voor tintelingen en dat is niet wat ik nu kan gebruiken. "Niet doen."

Hij tilt zijn hoofd op en kijkt nu naar mijn gezicht in plaats van mijn arm en voor ik het door heb plant hij zijn lippen op de mijne. Zijn ene hand ligt op mijn wang en de andere op mijn rug. Hij trekt me tegen zich aan "Joost, wat doe je?" ergens achter in mijn hoofd realiseer ik me dat ik nog steeds naakt ben. "Ssstt ik wil je Max. Weet je nog de vorige keer dat we hier naakt stonden en jij de druppels van mij wilde aflikken?" Ik knik. "Dat wil ik nu bij jou doen." Na die woorden kus ik hem. Ik kus hem hard en diep. Ik duw hem achteruit tegen de muur van de douche aan en sta ondertussen aan zijn shirt te trekken. Hij snapt de hint, laat mijn lippen los doet en stap achteruit en trekt hem uit waarna hij gelijk mijn lippen weer vangt. Mijn handen glijden over zijn lichaam met zoals die van hem bij mij doen. Ik laat mijn duim over een tepel glijden wat me een kreun van hem oplevert.

"Kuch.. kuch.. Euh, jongens." Shit! Ik laat Joost gelijk los maar hou hem zo vast dat hij niet weg kan, ik ben natuurlijk nog steeds naakt. Ik voel mijn gezicht rood worden terwijl Luuk kei hard staat te lachen.

Een aanbod met gevolgen. 18+ ✅Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu