33

1.1K 10 0
                                    

Ze laten elkaar los en kijken elkaar nog even aan. "Ik ga even het water in" zegt Luuk "gaan jullie mee?" We knikken allebei te gelijk en trekken onze kleren uit. Ik heb mijn zwembroek nog aan en Lucy haar bikini ook. Alleen Luuk loopt in zijn boxer. Hij rent het water in en laat zich voorover vallen. Ik doe hetzelfde en als ik weer boven kom zie ik Lucy tot halverwege haar bovenbenen in het water staan. Ze staat naar ons te kijken met haar armen over elkaar. Ik loop op haar af en als ik bij haar ben leg ik haar handen in mijn nek. Sla mijn armen om haar heen en kus haar. Ik hou haar stevig vast wanneer mijn tong in haar mond glijd. Ze kust me terug. Ik voel hoe haar tong voorzichtig tegen de mijne aan tikt wat mij doet beseffen hoe onschuldig ze eigenlijk is. Ik laat mijn handen over haar lichaam heen dwalen. Ik voel alles. Haar gladde huid hier en daar een moedervlekje. Het maakt haar alleen maar meer perfect. Dit hele moment is fucking perfect! Dit was de juiste keuze om te doen. En dat Luuk er bij is maakt het alleen maar nog perfecter.

Ik maak me los van haar mond en geef haar kusjes over haar wang en eindig in haar nek. Ik lik en knabbel aan haar gevoelige plekjes. Ik voel een lichaam tegen mijn handen aankomen. Als ik mijn ogen open doe zie ik Luuk achter haar staan. Hij kust de andere kant van haar nek. We hebben dit nog nooit gedaan, maar tot nu toe lijkt het goed te komen.

"Kom" zegt hij "we gaan het water uit." We nemen haar mee tussen ons in en lopen terug naar de plek waar onze kleren liggen. Ik leg mijn shirt op de grond en die van Luuk eronder zodat ze een soort van handdoekje heeft."ga maar liggen mevrouw, wij zullen u eens laten zien hoe je iemand 3 keer laat klaarkomen" zeg ik met een grijns. "Misschien kom je wel vaker" zegt Luuk. "We zijn nu met zijn 2en!" Ik glimlach naar Luuk voor ik mijn blik op Lucy laat vallen.

Ze gaat liggen en wij zitten beide aan een kant van haar. Ik laat me half over haar heen zakken terwijl ik haar mond weer in beslag neem. Luuk doet haar bikini uit en het moment dat ze naakt onder me ligt ademt hij scherp in. Ik maak me van haar los en bekijk haar nu ook. "Wauw" komt eruit mijn mond voor ik het tegen kan houden. "Ze is echt prachtig" valt Luuk me bij. Ik knik "dat is ze zeker."

"Mag ik?" vraagt Luuk haar. "Ja Luuk, en jij ook Max. Je hoeft het niet steeds te vragen. Ik beloof dat ik het aan geef als ik iets niet wil." We knikken allebei en dat is het moment dat ik doe wat ik wil. Ik zoen haar wat ruiger dan net. Ik zuig op haar tong en lik er dan om heen ondertussen laat ik mijn handen over haar lichaam glijden.

"Ik ga je proeven" mompelt Luuk. Ik laat haar lippen los en kijk naar wat Luuk gaat doen. Hij zakt naar beneden en geeft haar overal kusjes tot hij bij haar poesje komt. "Ze ruikt heerlijk Max" laat hij me weten. Ik kreun "dat wil ik straks proeven." Hij knikt "ik ga eerst van haar heerlijke sappen genieten" zegt hij voor hij een kus op haar klit drukt. Hij haalt haar schaamlippen iets uit elkaar en kijkt naar haar warme plekje. "Perfect" hij likt over haar heen en nestelt zich tussen haar lippen. Hij likt haar zachtjes. Lucy kreunt.

Ik draai me naar haar om en concentreer me op haar heerlijke tieten. Haar tepels staan hard en wijzen naar me. Ik draai er één tussen duim en wijsvinger en de ander zuig ik mijn mond in. Ze kreunt nog harder. Ik bijt er zachtjes op en zuig nog een keer. Ik  doe hetzelfde met haar andere borst. "Ik voel me raar Max" mompelt ze. Ik kijk naar haar op en kus haar mond "laat je gaan" zeg ik tegen haar lippen. "Ik hou je vast." Haar lichaam begint te schudden. Luuk houdt haar heupen tegen de grond terwijl ik haar vast hou en naar haar kijk. Het moment dat haar orgasme door haar heen gaat vertrekt haar mond in een grijns. Wanneer ze zich ontspant komt Luuk omhoog. "Dat was één" grijnst hij.

"Ik wil iets voor jullie doen" zegt Lucy vast besloten. Ze kijkt ons allebei aan "maar ik weet niet wat" bekent ze dan. Ik trek mijn zwembroek uit en toon haar zo mijn naakte lichaam. Haar ogen worden groot "raak me aan Lucy" zeg ik. Voorzichtig legt ze haar hand op mijn borst. Hij glijd naar beneden  over mijn tepel wat mij een kreun oplevert "ik wist niet dat dat bij mannen zo gevoelig was?" Ik knik "bij mij wel." Ze duwt me op mijn rug en gaat over me heen hangen en zoent me. Haar handen glijden verder naar beneden tot ze bij mijn pik komen. Ze pakt hem voorzichtig vast "wat moet ik doen?" Ik pak haar hand en klem hem wat steviger rond mijn pik heen. Ik beweeg onze handen heen en weer "zo, beweeg hem zo" kreun ik. Ze doet wat ik zeg en geeft me kusjes op mijn borst. In een stout moment likt ze over mijn tepel waardoor ik harder kreun.

"Gebruik je mond Lucy. Laat me die warme mond van je in gaan." Smeek ik haar. Ze gaat boven mijn pik hangen en likt aan het topje waardoor ik bijna omhoog schiet. "Stop hem in je mond en zuig eraan alsof het een lolly is" zeg ik. Ze doet wat ik zeg en het moment dat ze haar lippen om me heen slaat drukt Luuk zijn lippen op de mijne. Hij kust me ruw en hard. Lucy zuigt mijn pik steeds verder haar mond in. Luuk legt beide handen op mijn tepels terwijl zijn tong met de mijne vecht. Ik leg mijn handen op zijn lichaam en trek zijn boxer een stuk naar beneden "geef me je pik Luuk." Hij gaat staan trekt zijn boxer uit en houdt zijn penis voor mijn mond. Ik trek hem aan zijn kont dichterbij en zuig aan zijn pik. Mijn hand leg ik om de basis en trek hem af. Hij kreunt, ik kreun en merk dan dat de warmte rond mijn pik weg is.

Ik laat Luuk los en kijk naar beneden. Lucy zit op haar knieën naar ons te kijken "dit is zo fucking geil" zegt ze. En voor ik het weet begint ze me weer te pijpen. Ze zuigt harder dan net wat mij nog harder laat kreunen. Luuk kreunt ook boven me als ik nog harder trek en zuig. "ik ga komen Max" ik trek nog iets harder en op dat moment vult zijn warme zaad mijn mond. Ik slik alles door en lik hem schoon. Het duurt bij mij ook niet lang meer voor ik kom. Ik pak haar hand en laat haar zien dat ze me zo ook nog af kan trekken. "Shit dit is zo lekker!" kreun ik.

Luuk grijns "jij hebt echt een flink uithoudingsvermogen of niet?" grijnst hij. Ik kijk naar Lucy en zie dat ze een hand over haar lichaam naar haar poesje laat glijden. Ze legt hem op haar clit wat haar doet schokken. Dit word me te veel "ik kom!" ik wil haar weg trekken, maar ze blijft gewoon zitten. "Als je niet weg gaat spuit ik je mond vol" probeer ik nog, maar ze gaat stug door. "Ze wilt je zaad proeven denk ik" zegt Luuk. En op dat moment kom ik klaar in de mond van Lucy. Ze slikt alles door en laat me dan los. "Jezus" ik heb even een momentje nodig om bij te komen.

Een aanbod met gevolgen. 18+ ✅Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu