45

823 9 0
                                    

"jongens, het is bijna 3.00 uur we gaan naar bed" roept Koen. Hij zet de muziek uit en stuurt de gasten weg. Ik probeer op te staan, maar ben inmiddels behoorlijk dronken dus het lukt niet zo goed. Ik zie een hand voor me verschijnen "kom maar Max. Wij gaan naar bed" zegt Levi. "Wat ga je met me doen dan?" vraag ik. "Slapen" zegt hij terug. "Je bent dronken." "Oh en jij niet?" vraag ik hem. Hij knikt "jawel, maar niet zo erg als jij."

Hij trekt me omhoog "Jezus wat ben je zwaar!" "Hey! Dat ben ik helemaal niet!" roep ik. Hij knikt "huhu, toch wat minder friet moeten eten hè afgelopen dagen." Hij probeert het serieus te zeggen, maar faalt verschrikkelijk. "Oké" zeg ik. Ik trek mijn shirt uit "kijk zelf maar." Ik hoor meisjes fluiten, maar ik let alleen op Levi. Zijn ogen worden groot. Hij kijkt "ik zie een vetje" zegt hij. Ik kijk naar beneden "waar?" Hij wijst "daar." Ik pak zijn hand en leg hem op mijn buik "waar dan?" Hij zuigt zijn adem naar binnen "waar is je grijns nu?" grijns ik.

Hij laat mijn buik los en pakt mijn hand "kom, jij moet naar bed." Hij trekt me mee en loopt zo hard dat ik over mijn eigen voeten struikel en bijna op me bek ga. Ik kan me nog net recht houden "gaat het?" vraagt hij. "Ja maar je loopt zo hard!" "Ik loop niet hard Max, maar jij loopt niet recht" hij grijnst weer. Wat heeft die jongen toch met die grijns. Hij lijkt het steeds vaker te doen.

Hij doet de rits van zijn tent open en duwt me naar binnen "kut! We zijn je spullen vergeten" zegt hij. "Dan moet ik maar bij jou in bed." Hij staat nog buiten de tent naar me te kijken. "Of zal ik gewoon buiten slapen? Dat is ook geen probleem" zeg ik. Ik wil opstaan, maar hij duwt me terug "nee je blijft hier!" Om zijn opmerking kracht bij te zetten ritst hij de tent dicht.

"Kleed je uit Max, of slaap je altijd met kleren aan?" vraagt hij me. Hij begint zijn kleren uit te trekken. Ik doe hetzelfde en ineens schiet een liedje mijn hoofd in en begin het zachtjes te zingen

I don't want to close my eyes.
I don't want to fall asleep.
'Cause I'd miss you baby.
And I don't want to miss a thing.
'Cause even when I dream of you.
The sweetest dream will never do.
I'd still miss you baby.
And I don't want to miss a thing.

Je moet niet zingen Max. Je moet je uitkleden en slapen. Levi helpt me met mijn broek en legt me in zijn bed. Hij komt naast me liggen en slaat de deken over ons heen. We liggen naast elkaar allebei op onze rug. Onze armen liggen tegen elkaar aan. Ik kijk naar de punt van de tent en ga verder met mijn liedje:

Lying close to you, feeling your heart beating.
And I'm wondering what you're dreaming.
Wondering if it's me you're seeing.
Then I kiss your eyes.

"Kappen nou!" Snauwt hij. "Waarom?" "Omdat je dronken bent en niet weet wat je doet" zegt hij.

I met you in the dark, you lit me up.
You made me feel as though I was enough.
We danced the night away, we drank too much.
I held your hair back when.
You were throwing up.

"Max? Wil je alsjeblieft ophouden met zingen?" vraagt hij. "Maar ik wil nog niet slapen" zeg ik. "Ja dat zal best zo zijn, maar ik wel!" "Party pooper" fluister ik. Hij draait zich een kwartslag en hangt over me heen "wat zei je daar?" Zijn gezicht staat boos "ik zei dat je een party pooper bent" zeg ik. "Dat neem je terug!" zegt hij. Ik schud mijn hoofd "echt niet! Je zegt dat ik een vetje heb die onzichtbaar is en je laat me mijn liedje niet zingen. Dat mijn lieve Levi maakt jou een party pooper."

En lieve mensen dat had ik beter niet kunnen zeggen. Ik zie alles in een waas gebeuren. Zijn gezichtsuitdrukking veranderd van boos naar eng. Hij krijgt een smerige grijns op zijn gezicht waar ik bang van word. "Wat ga je doen? Je kijkt eng" hij lacht. "Ik ga jou je vetje aanwijzen en daarna stop ik je mond vol zodat je niet meer kunt zingen" zegt hij.

Please have mercy on me
Take it easy on my heart.

Zing ik nog voor hij zijn gezicht dichterbij brengt. Hij is zo dichtbij dat onze neuzen elkaar raken "wat zei ik nou?" "Ik weet het niet meer" piep ik. Hij komt nog dichterbij zijn adem gaat over mijn lippen heen "ik zei dat je niet moest zingen" fluistert hij.

Kiss me like you wanna be loved
You wanna be loved
You wanna be loved

Doe ik er nog een schepje boven op. "MAX! Nu is het genoeg! Als je nu niet ophoudt gooi ik je mijn bed uit. Ik heb gelijk een ander liedje in mijn hoofd, maar ik twijfel of ik het hardop moet zingen. Dus doe ik het zachtjes en fluister het deuntje.

I'm all out of faith, this is how I feel
I'm cold and I am shamed
Lying naked on the floor
Illusion never changed
Into something real

Ik krijg een duw tegen me aan en lig naast zijn bed op de grond. "Hey! Waarom deed je dat?" "Dat hoorde ik! En ik heb je gewaarschuwd" zegt Levi. Hij ligt op zijn zij naar te me kijken. "Levi? Mag ik alsjeblieft terug in bed? Het is koud hier." vraag ik op mijn liefst. "Nee Max, dit is wat je wilde toch? Koud en naakt op de grond liggen?" weer heeft hij die grijns op z'n face staan. "Ik ben niet naakt!" Zeg ik. Ik trek mijn boxer uit en ga terug liggen "maar nu wel!"

Levi zijn ogen schieten over me heen "doe wat kleren aan Max. Straks vries je nog dood!" Ik lach "het is zomer Levi, ik denk dat ik me wel red." Zijn ogen blijven bij mijn pik hangen. "Bevalt het?" vraag ik. Hij knikt "ja, al ziet hij er niet zo groot uit." Mijn ogen worden groot "WAT?" Hij grinnikt "je hoorde me wel." Ik pak mijn penis vast en begin met mezelf te spelen terwijl ik naar hem kijk. Hij kijkt naar mijn hand die over mijn pik glijd. Ik kreun dit is lekker. Ik voel mezelf steeds stijver worden en wanneer ik het genoeg vind stop ik "is mijn kleine vriend nu wel groot genoeg?" vraag ik.

Een aanbod met gevolgen. 18+ ✅Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu