32

985 12 0
                                    

We zitten allemaal te relaxen rond de vuurkorf. Ik heb een fles boswandeling. Het is echt een vrouwen drankje, maar ik heb hem gekregen dus ik ga die in mijn eentje burgemeester maken. Lucy zit tegen me aan geplakt. Die is nog niet van mijn zijde weg geweest sinds we terug zijn van dat eiland. Wat ik op zich wel grappig vind alleen krijg ik steeds blikken van Nicole die de hele situatie verkeerd interpreteert. Ze knipoogt zelfs naar me.

"Yo Max? Ga je mee het bos in?" vraagt Luuk? "We gaan nog even wandelen" zegt hij. Ik sta op en neem mijn fles mee. Dat is leuk toch... Een boswandeling maken met een fles boswandeling? Ik lach om mijn eigen gedachten. "Wat doe je?" vraagt Luuk. "Niks binnenpretje" zeg ik. Hij haalt zijn schouders op en pakt mijn hand. "Wie gaat er nog meer mee?" roept Levi. Lucy staat ook op "ik ga mee" zegt ze zachtjes. Ik pak haar hand "ben je echt zo bang zonder me?" grinnik ik. Ze kijkt naar me op en knikt dan "dat eiland heeft me de stuipen op het lijf gejaagd" zegt ze zacht. Ik laat haar hand los en trek haar wat dichter naar me toe en plaats haar onder mijn arm. Ik voel hoe ze haar arm om me heen slaat. Luuk loopt aan de andere kant van Lucy ook hij heeft een arm om haar heen geslagen. En zo lopen we weg.

Na een half uurtje lopen komen we ineens bij een open plek uit er ligt een meertje.

"Wauw!" zegt Lucy

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

"Wauw!" zegt Lucy. Ik kijk naar haar. Ze pakt mijn hand en doet een stap naar voren. Ik lach ze laat me nog steeds niet los. Ze trekt me mee "kom Luuk, we gaan wat dichterbij kijken" zeg ik. We lopen wat verder naar het water en daar laat ik me op het gras zakken. Ik draai mijn fles open en neem een slok. Luuk steekt zijn hand uit "geef mij eens!" Ik begin te lachen "en wat krijg ik er voor terug?" vraag ik hem. Hij komt dichterbij "ik denk niet dat je me nu moet uitdagen Max" zegt hij. Ik slik "en als ik dat wel doe?" vraag ik. Hij komt nog dichterbij. Zijn adem kriebelt mijn gezicht "dan moet ik je kennis laten maken met mijn wilskracht om door te zetten" fluistert hij.

"Jongens" hoor ik ineens. Lucy staat achter Luuk naar ons te kijken. "Kom eens Lucy" ik schuif op zodat ze tussen ons in kan zitten. Ik neem nog een slok en geef de fles door aan haar. Ze neemt een flinke slok en zet de fles tussen haar benen. Ik kijk er naar en ik zie dat Luuk hetzelfde doet. "Lucy?" zegt hij "als je niet wilt dat mijn hand tussen je benen komt, dan zou ik nu die fles daar weg halen" zegt hij. Ik zie haar slikken en naar Luuk kijken, maar ze doet niks. Luuk legt zijn hand net boven haar knie en laat zijn hand over haar bovenbeen langzaam omhoog glijden tot hij bij de fles komt. Hij doet haar benen wat uit elkaar en haalt de fles er tussen uit. Ik zie dat ze de hele tijd haar adem in heeft gehouden en die er nu uit laat. Luuk ziet het ook "ik had je gewaarschuwd meisje" zegt hij. Hij neemt een slok en geeft de fles door aan mij. Ik pak hem dankbaar aan en neem ook een slok voor ik de dop erop draai en hem aan de andere kant naast me zet.

"Lucy?" Ze draait zich om naar mij "ja?" "Ik denk dat ik je wil helpen" zeg ik. "Waarom?" vraagt ze ik pak haar hand en rijg mijn vingers door die van haar "omdat lieve Lucy, we nu op het perfecte plekje zijn en ik vind dat je het verdient. Jij verdient het om een goed gevoel te krijgen" maak ik mijn zin af. "En hoe past Luuk in dat plaatje?" vraagt ze terwijl ze Luuk aan kijkt. Hij kijkt over het meer en lijkt na te denken. "Ik wil je ook graag helpen" zegt hij. "Ik denk dat wij het samen nog specialer voor je kunnen maken." Hij kijkt haar nu recht in de ogen "maar als je alleen Max wilt, dan is dat natuurlijk ook hartstikke prima" zegt hij. "Ik zou het begrijpen." Ze knikt "ik snap het."

Ik schraap mijn keel "hoeveel ervaring heb je Lucy?" vraag ik. Ze word rood "helemaal niks" komt er zacht uit. Luuk tilt haar kin op "hey je moet je niet schamen, dat is nergens voor nodig." Hij probeert haar gerust te stellen en op dit moment ben ik zo trots op mijn beste vriend. "Wat wil je precies" vraag ik. Ze kijkt nu naar mij "ik wil dat je me kust" zegt ze. "Daarna zien we wel wat er gebeurd." Ik kijk over haar heen naar Luuk "is het goed als Luuk je eerst kust? Hij doet het voorzichtiger dan ik, en ik wil je niet laten schrikken."

Ze knikt geeft me een zoen op mijn wang en draait zich naar Luuk. Ze kijken elkaar lang aan. "Kus haar Luuk, kijk eens naar die mooie groene ogen en die mooi volle lippen. Als ze dalijk bij mij komt wil ik dat ze opgezwollen zijn door jou" moedig ik hem aan. Hij lijkt eindelijk uit zijn trance te komen en buigt zicht voorzichtig naar haar toe. Zijn handen liggen op haar wangen. Zijn ogen vallen dicht op hetzelfde moment als hij haar lippen raakt. Ze legt één hand op zijn schouder en wilt met de andere mij vast houden. "Leg je handen in zijn nek Lucy" zeg ik "dat vind hij lekker." Ze doet wat ik zeg en een tijdje zitten ze zo. Tot ik ineens zijn tong naar buiten zie gaan en haar mond in zie glijden. Fuck wat is dit geil. Ze zoenen elkaar zachtjes. Je kunt zien dat Lucy verlegen is. Ik leg mijn hand op haar rug en wrijf er over heen.

Een aanbod met gevolgen. 18+ ✅Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu