39

862 12 1
                                    

Hij staat op en ik doe mijn armen wijd open. Hij gaat op mijn schoot zitten "als je dit niet wilt moet je het zeggen" zegt hij. "Het maakt mij niet uit ik maak me meer zorgen om jou." Ik kijk hem aan "ik vind het niet erg" zegt hij. Hij drukt gelijk zijn lippen op die van mij. Ik voel zjjn handen rond mijn nek. Ik kus hem. Ik lik met mijn tong tegen zijn lip en hij doet zijn mond een stukje open. Zijn tong komt voorzichtig tegen die van mij. Mijn handen liggen op zijn rug waar ik zachtjes overheen wrijf. En zo kussen we.

Zijn handen glijden van mijn nek door mijn haar. Zijn kus word iets ruwer en hij gaat iets dichter tegen me aan zitten. Zijn borst drukt nu tegen de mijne. Ik denk dat niemand de beweging van zijn lichaam heeft gezien. Hij heeft zich een millimeter verschoven. Maar voor ons is het een groot verschil.

"Gaat het jongens?" roept Joost. Levi laat me met een schok los en staat op. Ik kijk naar Joost die met een boze blik naar ons zit te kijken. "Volgens mij is hij jaloers" zegt Luuk zacht tegen me. Ik knik "dat denk ik ook" zeg ik terug. Levi staat naast me "Ik hou het voor gezien vandaag, welterusten." Hij draait zich om en loopt naar zijn tent.

Ik sta op "Levi! Wacht even." Vlak voor zijn tent blijft hij staan en kijkt hoe ik op hem af loop. "Ik wilde even weten of het wel goed gaat" zeg ik. Hij knikt "ja, hoezo?" Ik denk even na "omdat Joost lullig deed" gooi ik er dan uit. "Ach die moet niet zeuren" zegt hij. Ik knik "dat is zo, maar wij zijn goed?" vraag ik voor de zekerheid. Hij knikt "ja Max, wij zijn goed. En als je het niet erg vind dan ga ik nu mijn tent in." Ik knik "welterusten."

"Joost?" Hij zit nog bij de vuurkorf met Michiel en Nicole te kletsen. Hij kijkt op "ja?" Ik ga vlak voor hem staan "was dat nou echt nodig?" Hij knikt "ja je at die arme jongen bijna op" reageert hij. Hij probeert te lachen maar het is nog nepper dan het gezicht van Marijke Helwegen. "En dat boeit jou omdat?" Hij verzint snel een antwoord "omdat het niet netjes is als iedereen erop zit te kijken" zegt hij. Ik knik draai me om "jongens en meisjes? Vonden jullie dat ook?" vraag ik de rest. Ze schudden allemaal hun hoofd van niet. Ik draai me weer om naar Joost. "Het lijkt erop dat je de enigste bent" zeg ik. Hij haalt zijn schouders op "dat maakt me niks uit."

Hij maakt me boos met zijn gedrag. "Dus" begin ik "jij mag doen wat je wilt, maar als ik iemand anders zoen voor een spelletje dan ga je lullig doen?" Hij zegt niks "ik stoor me aan je. Je gedraagt je als een klootzak Joost. Wat denk je nou? Dat ik van jou ben, omdat we sex hadden?" Zijn ogen worden donker "niet iedereen hoeft dat te weten Max!" Zegt hij. "Net of ze dat niet al wisten" lach ik. "je loopt me al een heel weekend in de gaten te houden en opmerkingen te maken. Denk je nu echt dat ze dom zijn?"

Ik voel een hand op mijn arm "kom Max, wij gaan naar onze tent." Luuk trekt me weg van de groep "welterusten allemaal!" Roept hij nog. Ik loop met hem mee naar de tent "hij irriteert me mateloos" vertel ik hem. Hij knikt "mij ook, maar denk je dat het slim was om het zo te doen? Ik weet zeker dat de helft van de groep het niet wist van jullie" zegt hij. "Nu wel dus." Ik draai me om en ga de tent in. Ik kleed me uit en trek een shirt aan om in te slapen. "Kom je bij mij liggen?" vraagt Luuk. Hij houdt zijn deken omhoog zodat ik eronder kan kruipen. Ik leg mijn hoofd op zijn borst en val zo diep in slaap.

Het is al bijna lunchpauze als ik de volgende dag wakker word gemaakt. Er staat iemand tegen de tent te duwen. "Laat me met rust" roep ik. Mijn stem is schor. Mijn hoofd doet zeer. Ik heb echt te veel gedronken gister. Gelukkig heb ik geen zwarte gaten in mijn geheugen en weet ik alles nog. Ik kom mijn bed uit. En neem wat kleren mee. "Ik ga even douchen" roep ik. Een paar mensen roepen iets terug, maar ik hoor niet eens wat ze zeggen.

Het douchen gaat best snel. Vandaag is er niemand die me komt storen. Gelukkig! Ik trek alvast een zwembroek aan want als we naar het meertje gaan dan wil ik wel even zwemmen daar. Mijn shirt laat ik uit. Het is nu al behoorlijk warm buiten. Ik doe mijn haar en poets mijn tanden. Als ik klaar ben loop ik terug naar de tent. Morgen gaan we al weer terug naar huis. Dat weekend gaat best snel.

"Goedemorgen" zeg ik als ik op een stoel neer plof. "Gaan we nog naar dat meertje?" vraagt Hannah. "Wat mij betreft wel, het is er echt prachtig" reageert Lucy. Ik knik "dat is zeker" ik probeer niet te denken aan wat we daar gedaan hebben want dan word mijn kleine jongen wakker. En daar zit ik nu niet op te wachten. Ik smeer wat broodjes voor mezelf. Ik eet er nu twee en neem er een paar mee voor vanmiddag. De rest doet hetzelfde. De meeste hebben een tas bij voor hun handdoek. De meisjes nemen ook nog wat drinken en chips mee. Als we daar de hele dag blijven dan is dat straks wel lekker.

Luuk en ik lopen voorop als Lucy zich tussen ons in wringt "zo net als gister" fluistert ze. Luuk pakt haar hand vast en glimlacht naar haar. Volgens mij vind hij haar echt heel erg leuk.

Een aanbod met gevolgen. 18+ ✅Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu