51

779 10 3
                                    

"kom we gaan je hand even schoonmaken. Je bloed" zegt Levi. Ik kijk naar mijn hand en loop met hem naar de badkamer. Hij begint met een pincet wat glas uit mijn knokkels te vissen. "Dit had je niet moeten doen Max" begint hij "ik snap dat je boos bent, maar dit is niet de manier." Hij klinkt teleurgesteld.

Mijn hoofd hangt hij heeft helemaal gelijk. "Het spijt me, alweer" mompel ik. "Dat hoef je niet te zeggen je hebt alleen jezelf pijn gedaan" reageert hij. "Ik vind het ook niet leuk dat ze dit gedaan hebben en ik snap ook niet waarom, maar dat geeft je geen reden om je kamer kort en klein te slaan."
Ik krimp na elk woord steeds verder in elkaar. Ik weet dat wat hij zegt waar is en dat ik dom bezig ben. Ik moet me herpakken en degene zijn die ik altijd dacht dat ik was.

Dit hele weekend is één groot feest voor me geweest. Ik heb gedaan wat ik op dat moment wilde en nergens op gelet. Ik zie nu wel in wat voor man-hoer ik ben. En dat doet me diep van binnen heel veel pijn, want ik ben zo niet. Iedereen die die foto's en filmpjes ziet zal dat wel van me denken. Mijn ogen lopen weer vol als ik kijk hoe Levi mijn hand verzorgd.


Pov Levi

Deze hele situatie zit me dwars. Het moment dat Max de kleedkamer uit stormde en Luuk en ik besloten om het laatste uur te skippen om achter hem aan te gaan. Hij wilde een fucking stoel door het raam gooien toen we op zijn kamer kwamen. Hij had niet eens de moeite genomen om de deuren dicht te doen. Dit is echt niks voor Max om zo te reageren.

Ik sta zijn hand schoon te maken en hem een flinke preek te geven. We moeten hier iets aan doen voor het uit de hand loopt. Dat is het natuurlijk al, maar nog verder bedoel ik. Dat meisje dat vanmiddag naar hem toe kwam die zal ook die site wel gezien hebben. En dan Nicole die zo lachend aan kwam lopen. Het zit me dwars, zouden die twee dit echt doen?

"Max?" vraag ik "waarom huil je?" Er vallen tranen op zijn hand. "Omdat iedereen die op die site komt nu naar me zal kijken alsof ik één of andere man-hoer ben" snikt hij. "Ik ben dat niet Levi, maar zo gaan ze me wel zien." Ik knik. Ik wil hem zeggen dat hij zijn pik in zijn broek had moeten houden, maar dit is niet het goede moment.

Ik was oprecht bang geweest dat ze ons hadden gefilmd op die boomstam. Je kunt je niet voorstellen hoe groot de opluchting was die door me heen ging toen ze alleen foto's hadden gemaakt. Ik weet dat het stom is, maar ik wil niet dat ze dat zien of horen. Al zou het wel goed zijn voor zijn reputatie. Dan kunnen ze allemaal zien dat Max wel degelijk om andere geeft en niet de playboy is die hij nu lijkt te zijn.

Wanneer ik klaar ben ruim ik de spullen op en lopen we terug naar zijn kamer. Luuk zit op bed te bellen "Het gaat om mijn vriend. Er is een site online gezet met persoonlijke foto's en video's. Die site is er zonder zijn toestemming opgezet." hoor ik hem zeggen. Hij gebaart dat we stil moeten zijn. Ik knik terwijl hij luistert naar wat er gezegd word aan de andere kant van de lijn.

Max gaat op zijn bed liggen met zijn rug naar ons toe. Hij rolt zich op als een balletje en ik zie zijn schouders schokken. Ik trap mijn schoenen uit en ga achter hem liggen. Sla mijn armen om hem heen en trek hem tegen me aan. Hij draait zich om en verstopt zich in mijn armen terwijl hij blijft huilen. "Het komt wel goed" troost ik hem. Ik hoop maar dat dit gauw over is.

Pov Luuk

Het eerste dat ik doe is Instagram een bericht sturen. Die site moet eraf. Volgens mij is het nog illegaal ook om dit zonder toestemming te plaatsen. Daarna bel ik Lucy op. Ik toets haar nummer in en wacht tot ze opneemt

Lucy: "Hey schat."

Ik: "Hey, weet jij van die site van Max?" vraag ik haar gelijk. Ik moet weten waar dit vandaan komt.

Lucy: "Euh"....

Ik: "Lucy?" vraag ik

Lucy: "Ja" geeft ze dan toe.

Ik: en je was niet van plan dit mij te vertellen? vraag ik.

Lucy: "jawel, ik weet het ook pas net. Ik hoorde het van Mandy en die had het weer gehoord van Nora die het weer had van Nicole." Zegt ze.

Ik: "Dus jij hebt er niks mee te maken?"

Lucy: "NEE! Natuurlijk niet! Dat je het durft te vragen Luuk!" Zegt ze boos

Ik: "Het spijt me Lucy, alles is een rotzooi nu. Ik ben bij max die heeft net zijn kamer kort en klein geslagen alles ligt overhoop hier."

Lucy: "Jezus, gaat het wel goed met hem?" Ze klinkt bezorgd.

Ik: "Ja dat komt het wel. Ik ga de politie bellen om aangifte te doen. Mag ik vanavond bij je langs komen?" vraag ik haar. 

Lucy: "Ja ik zie je straks schat."

Ze hangt op en gelijk druk ik het nummer van de politie in.

Goedendag, U spreekt met de politie uit de regio Noord-Brabant afdeling Eindhoven. Waar kan ik u mee helpen?

"Hoi, mijn naam is Luuk Wouters en ik wil graag aangifte doen." zeg ik

Oké, en wat is de situatie rondom deze aangifte? Vraagt de agent me.

Op dat moment komen Max en Levi terug binnen dus ik gebaar dat ze stil moeten zijn.

"Het gaat om mijn vriend. Er is een site online gezet met persoonlijke foto's en video's. Die site is er zonder zijn toestemming."

Ik denk dat het makkelijker is om even naar het bureau te komen met uw vriend zodat we dit persoonlijk kunnen doornemen.

"We komen eraan" zeg ik voor ik ophang.

Een aanbod met gevolgen. 18+ ✅Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu