16

1.2K 17 2
                                    

Joost haalt voorzichtig zijn nu slappe penis uit me en haalt het condoom er af. Ik heb me nog geen centimeter bewogen en dat wil ik ook nog even niet. Ik lig lekker zo. Ik pak Joost zijn hand haak mijn vingers om die van hem. "Dat was lekker" zucht ik "ik heb niet eens gemerkt dat we een toeschouwer hadden" Joost schudt zijn hoofd "nee ik ook niet, maar eerlijk gezegd doe ik het volgende keer liever zonder publiek." Ik kijk naar hem "dus er komt een volgende keer? Ik dacht dat je klaar met me was" zeg ik er zacht achteraan. "Nee Max dat ben ik niet waarom denk je dat? en ik ben zeker wel van plan dit vaker te doen."

Ik laat zijn hand los en ga rechtop zitten. "Nou vrijdagavond leek het zo te zijn" ik sta op en loop naar mijn kast om me aan te kleden. Als hij stil blijft ga ik verder "en gister niet te vergeten." Ik heb inmiddels een broek aan en ben op zoek naar een trui om aan te doen. "Die groene, die staat je mooi" mmm reageer ik als ik mijn groene trui uit de kast pak en hem over mijn hoofd trek. "Wat kwam je hier eigenlijk doen Joost? Ik neem aan dat dit niet op je planning stond?" Ik kijk naar hem hij zit nog op mijn bed met zijn hoofd in zijn handen.

Zijn hoofd komt omhoog en zijn ogen zoeken de mijne "ik kwam mijn excuses aanbieden, maar ik kon me gewoon niet beheersen toen je zo de kamer in kwam. Sorry Max, ik weet niet wat me bezielde. Die jongen waar je me mee zag was mijn eerste crush. We stonden te praten en toen kuste hij me ineens. Ik kuste hem terug en ik weet dat ik het niet had moeten doen, maar het gebeurde en ik heb geen woorden om mijn acties te goed te praten." Ik weet niet wat ik moet zeggen. Hij heeft alle recht om te doen wat hij deed "je bent me niks verplicht Joost. Je bent vrij om te doen en laten wat je wilt" hij knikt "dat weet ik, maar ik weet niet of ik dit met jou op wil geven. Jij voelt toch ook wel dat er iets tussen ons is?" Hij kijkt naar me en als ik knik zie ik een kleine glimlach opkomen. "Ik voel het ook Joost, maar ik weet niet of je mij zometeen nog wel wilt. Ik moet je iets vertellen." "Wat is er dan?"
Ik adem een keer diep in "ik ben met Nicole naar bed geweest."

Ik zie de glimlach van zijn gezicht vallen en zijn gezicht word wit. "Wat?" Hij staat op en begint zijn kleren bij elkaar te zoeken "gister avond voelde ik me zo rot nadat ik jou zag op de toiletten bij monet's dat ik naar Nicole ben gegaan. Ik had behoefte aan iemand die niet op de hoogte was van jou en mij, omdat ik er niet over wilde praten. Toen ik daar aan kwam vroeg ze wat er was en heb ik uiteindelijk verteld wat er gebeurd was."
Hij stopt in zijn beweging en staat met één been in zijn spijkerbroek als hij me aankijkt "je hebt haar verteld over ons?" Ik knik "ja, ik vertelde dat we elkaar af en toe zien en dat het zeer deed om jou met een ander te zien. We gingen naar haar kamer en toen hebben we sex gehad" maak ik mijn zin af. Hij hoeft niet alle details te weten.

Hij trekt zijn broek verder aan. "Joost zeg alsjeblieft iets" smeek ik. "Wat wil je dat ik zeg Max? Dat het me niks doet? Want dat doet het wel. Je bent boos omdat ik een ander zoende en dan duik jij maar gelijk met een meisje in bed?" Hij heeft inmiddels zijn schoenen aan en loopt naar de deur "Joost, blijf nou! Ik wil niet dat je gaat!" In de deuropening blijft hij staan en draait zich om "luister Max, ik ben niet boos, maar ik moet hier over nadenken. Als je zo makkelijk naar iemand anders rent als het even moeilijk word dan weet ik niet of ik dit nog wel wil." Zijn blik is gebroken "ik ben niet met Michiel naar bed geweest, ik heb hem gister zelfs vriendelijk verzocht om me niet meer op te zoeken, omdat jij belangrijk voor me bent. Maar eerlijk gezegd weet ik nu even niet zo goed waarom. Gun me even wat tijd Max." En met die woorden loopt hij weg mij achterlatend in mijn kamer. Ik laat me op mijn bed vallen als ik beneden stemmen hoor. De voordeur gaat open en dicht en er komen voetstappen dichterbij.

Luuk komt naast me zitten en slaat zijn armen om me heen. Inmiddels lopen de tranen over mijn wangen. "Wat is er gebeurd Max? Joost verteld me net dat ik naar je toe moest omdat je me nodig hebt." Luuk wrijft over mijn rug. Ik probeer mijn tranen te bedwingen maar het lukt me niet. "Ik.. ben.. met.. Nicole.. naar.. bed.. geweest.." snik ik. "Aha, ik begrijp het. En dat heb je net aan Joost verteld?" Ik knik "hij.. moest.. het.. weten.." "je hebt er goed aan gedaan om het te vertellen Max" zegt hij. "Waarom.. doet.. het.. dan.. zo'n.. pijn?" Ik kijk naar mijn beste vriend. Hij zegt niks en houdt me alleen maar vast. Dit is waarom hij mijn beste vriend is. Hij weet precies wanneer ik behoefte heb aan en gesprek en wanneer niet. "Het komt wel goed Max."

Ik ben hem kwijt en dat is helemaal mijn schuld.

Een aanbod met gevolgen. 18+ ✅Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu