Pov Levi
"Max? Ga je mee? Ik zwaai voor zijn gezicht, maar hij ziet het niet. Hij lijkt nogal afwezig sinds ze terug zijn van hun wandeling. Ik vraag me af wat er gebeurd is. "Huh? Wat? zegt hij. "Ga je mee naar dat eiland wat je had gevonden? vraag ik. Hij knikt en staat op. Hij geeft zijn fles aan Lucy "zorg goed voor mijn kindje." grijnst hij. We zwemmen met een hele groep naar het eilandje. Zo stom dat niemand dit is opgevallen. Het valt bijna niet over het hoofd te zien.We lopen over het eiland heen ik loop naast Max. Op een gegeven moment hou ik het niet meer. Ik ben zo verdomd nieuwsgierig. "Gaat alles wel goed?" vraag ik. Hij knikt "ja hoor, hoezo?" Hoe ga ik dit zeggen? "nou euhm, je bent zo afwezig en ik dacht omdat Joost mee is met Michiel" hij wuift het weg "dat is geen probleem, Joost en ik zijn vrienden." Zegt hij. Oké nu ga ik het doen. Dit houd me al de hele dag bezig. "En hoe zit het met jou en Luuk?" Zijn wangen worden warm "ook vrienden?" Het komt er meer vragend uit dan dat hij het bedoeld denk ik.
Ik leg een hand op zijn arm en hou hem zo tegen "wacht even" fluister ik. "Loop maar door mensen wij komen zo" zeg ik tegen de andere. Zodra die niks meer kunnen horen fluister ik zacht "Ik hoorde jullie onder de douche vanmorgen." Ik zie zijn gezicht betrekken. Hij word zelfs een beetje wit. "Luister Levi, Luuk is mijn beste vriend. Hij zag me laatst sex hebben met Joost en dat heeft hem nieuwsgierig gemaakt. Hij experimenteerd."
Ik knik "en als ik dat wil moet ik dan ook bij jou zijn?" vraag ik. Hij doet een stap dichterbij me zodat ik er standaard één naar achter zet en met mijn rug tegen een boom sta. Hij brengt zijn gezicht naar mijn oor en fluister erin. "Is dat wat je wilt dan Levi? Een pik in je kont? Of heb je liever dat ik mijn pik in je mond stop? Zeg het maar hoor want ik laat je hier voorover bukken en ik neem je." De kleur is uit mijn gezicht. "ik durf te wedden dat als je mij gehad hebt dat je niks anders meer wilt. Ik leg de lat nogal hoog qua bed prestaties heb ik gehoord" zegt hij met een knipoog " dus zeg het maar, wat wil je?" Ik hou me stil "dat dacht ik al." En met die woorden loopt hij weg. Hij roept naar de rest dat we terug gaan.
De hele terug weg zeg ik geen woord meer. Ik zwem en doe mijn ding maar ik hou me stil. Als we aankomen loop ik zonder wat te zeggen naar mijn tent en kleed me om. Ik trek een warme trui aan en een lange broek. Terug bij de rest zit iedereen er al. Ik pak een fles drank. Ik weet niet eens wat het is, maar ik heb het nodig na net. Ik kijk naar Max, hij zit te grappen met Luuk en Lucy.
"Zullen we een spelletje doen?" vraagt Max. De meeste stemmen in "wat gaan we doen?" vraagt Mandy. Hij denkt even na "spin the bottle?" Hij houdt zijn fles omhoog "deze is toch bijna leeg" hij verplaatst zijn blik naar Lucy die net doet of ze het niet ziet. Volgens mij heeft zij hem leeg gedronken.
"Ik begin!" roept Max. Hij legt de fles in het midden en geeft er een flinke draai aan. Hij land op Hannah. Hij buigt zich naar haar toe en geeft haar een kus op haar lippen. "Jou beurt." Ze geeft de fles een draai en wacht tot hij stil ligt. Hij komt op Joost. Ook die geven elkaar een kus.
Het is inmiddels al 2.00 uur geweest. We zijn allemaal redelijk aangeschoten zo niet dronken. "Laten we het wat spannender maken" zegt Luuk. "Hoe dan?" vraagt Nicole. "Het is nu alleen maar kussen met tong" zegt hij. "Wie er niet mee wilt doen kan dat beter nu zeggen." Alleen Koen en Anne doen niet mee, maar ja die twee zijn al zo lang een item. "Wij gaan naar bed" zegt Koen "have fun kindjes."
Luuk draait aan de fles en hij beland op Nicole. Hij kruipt naar haar toe en zoent haar. Na een paar seconden laten ze los en is Nicole aan de beurt. Haar fles beland op Joost. Ook hun zoenen een paar seconden. Joost draait hem en zijn fles komt op Michiel. Hij grijns en pakt Michiel vol op zijn bek. Michiel moet zoenen met Hannah. Hannah zoent met Mandy. Mandy draait en de fles stopt bij mij. Ze komt naar me toe en kust me. Ik laat mijn tong haar mond inglijden en zoen haar diep. Na een paar seconden laat ik haar los en draai ik aan de fles. Hij lijkt voor mijn gevoel wel een uur te draaien en als hij dan eindelijk stil ligt. FUCK! Hij ligt bij Max!
Ik sta op en loop richting Max. Hij doet zijn armen open en ik ga op zijn schoot zitten "als je dit niet wilt moet je het zeggen" zeg ik. "Het maakt mij niet uit" zegt hij "ik maak me meer zorgen om jou." Hij kijkt me aan "ik vind het niet erg" zeg ik. En voor hij kan reageren druk ik mijn lippen op die van hem. Ze zijn zacht en een beetje warm. Ik wil hier optimaal van genieten dus ik leg mijn handen rond zijn nek en kus hem. Hij kust me terug. Zijn tong likt tegen mijn lip en ik doe mijn mond een stukje open. Mijn tong laat ik naar buiten komen en tegen die van hem botsen.Zijn handen liggen op mijn rug ik voel dat hij er zachtjes overheen wrijft.
Eindelijk! Eindelijk kus ik hem. Eindelijk kan ik doen wat ik al jaren wil. Ik geniet met volle teugen van onze zoen. Ik wil niet meer stoppen. Dit voelt zo ontzettend goed.
JE LEEST
Een aanbod met gevolgen. 18+ ✅
RomanceMax is een jongen die bi is. Hij heeft het moeilijk als hij een aanbod krijgt van een meisje, maar hij af en toe wat flikflooit met een goede vriend. Natuurlijk heeft het gevolgen wanneer hij na een avond toch met haar in bed duikt.. Dit verhaal b...