58

775 11 3
                                    

"Hoe vind je het tot nu toe?" Levi kijkt naar me. Hij heeft een grote glimlach op zijn gezicht "echt helemaal geweldig!" zegt hij. "Ik had nooit verwacht dat ik Damon zou ontmoeten EN zou gaan racen in één van zijn auto's! Dat was zo gaaf!" zegt hij. Ik lach naar hem "ik hoop dat je niet boos bent, dat ik niks heb gezegd over Damon?" Hij schudt zijn hoofd "nee ik begrijp het wel Max, ik zou hetzelfde gedaan hebben."

We zijn nu ruim een uur onderweg en we moeten nog een uur. We zijn onderweg naar Scheveningen. Ik heb daar een romantisch diner geregeld op het strand. En daarna verblijven we een nachtje in het Kurhaus hotel. Het is een lange rit en ik heb het gevoel dat we meer in de auto zitten dan dat we een date hebben.

Ik voel een hand op mijn knie waardoor ik opzij kijk "wat is er Max?" vraagt Levi "je zit te zuchten vind je het niet leuk?" Ik schud mijn hoofd "jawel, maar ik heb het idee dat we meer in de auto zitten dan dat we een date hebben" beken ik hem zacht. Hij glimlacht lief naar me "het maakt me niet uit waar ik ben als ik maar met jou ben Max. En als we daarvoor een paar uur in de auto moeten doorbrengen dan is dat helemaal prima." Ik glimlach terug "we zijn op weg naar onze laatste bestemming voor vandaag" zeg ik hem.

Als we na nog een uur aankomen in Scheveningen rij ik mijn auto de parkeerplaats van het Kurhaus op. We stappen beide uit "gaan we hier eten?" vraagt Levi. "Nope" ik steek mijn hand uit en pak die van hem "kom." Ik neem hem mee naar het strand.

Ik hoor hem naar adem happen als we bij 'ons' plekje aankomen. "Wauw Max! Dit is echt schitterend" zegt hij. Ik schuif zijn stoel naar achter en schuif hem terug aan wanneer hij zit. "Alstublieft meneer" fluister ik in zijn oor. Ik neem plaats op de andere stoel en zie dat er iemand aan komt lopen.

"Goedenavond meneer, kan ik iets voor jullie inschenken?" Ik knik "champagne graag." De man knikt en loopt terug naar binnen "wie is dat?" vraagt Levi. "Dat is een ober van het Kurhaus" vertel ik hem. "Maar Max, dit is toch allemaal veel te duur?" Ik schud mijn hoofd "Damon hoorde wat er allemaal gebeurd is en bood aan om iets extra's voor ons te doen. Dit was zijn idee" beken ik.

Hij blijft stil "zeg alsjeblieft iets." smeek ik. Ik zie de bui al hangen dat ik het verknald heb voor het überhaupt echt is begonnen. "Ben je nu teleurgesteld?" vraag ik. Ik durf hem amper aan te kijken. Waarom moest ik dit nou persee vertellen.

Hij pakt mijn kin vast en dat maakt dat ik hem aan moet kijken "dit is serieus echt de beste date die ik ooit heb gehad" zegt hij. "Ik ben niet stil omdat ik teleurgesteld zou zijn volgens jou. Ik ben stil omdat ik gewoon sprakeloos ben! Max het is ongelooflijk bijzonder hoe jou familie elkaar helpt."

Ik ken dit niet. Mijn familie denkt voornamelijk aan zichzelf. Jou familie omarmd het bi zijn. Mijn familie negeert me al sinds ik uit de kast ben gekomen." zegt hij dan. "Sorry, dat spijt me Levi." Hij haalt zijn schouders op "het maakt me niks meer uit Max, zolang ik jou heb maakt niks me meer uit." Ik kus hem zacht. "Ik zal er altijd zijn Levi."

De ober komt terug met een fles champagne en schenkt onze glazen vol. Er komen nog twee obers aan die allebei een bord vast hebben. "Ik heb alvast besteld" zeg ik. Ze zetten de borden voor onze neus en ik hoor de over zeggen:

Ham met meloen

"Het ziet er heerlijk uit" zegt Levi

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

"Het ziet er heerlijk uit" zegt Levi. Ik knik "dat doet het zeker" zeg ik. We eten allebei ons voorgerecht op en praten ondertussen over van alles. De zware onderwerpen laten we links liggen. Ik weet niet of we het bewust doen, maar dat maakt niet uit. Als alles op is komt de ober onze borden halen en neemt ze mee terug naar binnen.

Gelijk komt een andere ober met andere borden naar buiten. Hij zet ze voor ons neer.

Ree biefstuk met wildjus van port en sinaasappel.

Het water loopt me in de mond "ik hoop dat je dit lekker vind?" vraag ik

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.


Het water loopt me in de mond "ik hoop dat je dit lekker vind?" vraag ik. Hij knikt "ik ben gek op biefstuk." Hij snijdt een stuk van zijn vlees en stopt het in zijn mond. Hij kreunt "is het zo lekker?" grijns ik. "Ja! Proef maar. Hij houdt zijn vork voor mijn mond en ik neem een hap. "Dit is goddelijk" ben ik het met hem eens. We voeren elkaar af en toe een stukje van onze biefstuk. We hebben allebei hetzelfde maar dat maakt niet uit. Het is romantisch om elkaar te voeren.

De ober komt met het nagerecht. Het ziet er wederom fantastisch uit.

Vanille ijs met caramel, bacon crumble en een krokant koekje.

Vanille ijs met caramel, bacon crumble en een krokant koekje

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

"Ik denk niet dat ik ooit zo lekker heb gegeten" zegt Levi. "Ik ook niet" zeg ik. Ik geniet met volle teugen van onze avond. Onze toetjes zijn inmiddels op de fles champagne is bijna leeg. Ik bestel bij de ober nog een nieuwe fles. We kunnen hem natuurlijk gewoon mee nemen naar de kamer. Ik leg mijn telefoon op tafel en zoek het juiste nummer op.

Als ik de eerste tonen van Elvis Presley hoor sta ik op en hou ik mijn hand voor zijn neus. "Wil je met me dansen?" vraag ik. Hij knikt en pakt mijn hand aan. We nemen een paar passen van de tafel en ik leg mijn handen om zijn nek. Zijn handen liggen op mijn heupen en zo dansen we. Hoe verder het liedje is hoe dichter we tegen elkaar aan staan.

Maybe I didn't hold you,
All those lonely, lonely times
And I guess I never told you,
I'm so happy that you're mine
If I make you feel second best
Boy, I'm so sorry I was blind
You were always on my mind.

Zing ik zachtjes in zijn oor. De laatste tonen van het liedje sterven en hij gaat gelijk door naar de volgende waardoor hij moet lachen. Ik zing mee met de tekst

I could stay awake just to hear you breathing
Watch you smile while you are sleeping
While you're far away and dreaming
I could spend my life in this sweet surrender
I could stay lost in this moment forever
Every moment spent with you is a moment I treasure.

Hij haalt zijn hoofd uit mijn nek en kijkt me diep aan "Ik hou van je Max" zegt hij. Dit is een moment die we voor altijd zullen koesteren en juist nu is het moment om het te zeggen "ik hou ook van jou Levi." Ik leg mijn lippen op die van hem en kus hem zacht terwijl het liedje verder gaat.

"Kom ik heb nog één verassing voor je" zeg ik. Ik heb hem na het dansen niet meer los gelaten dus ik neem hem aan zijn hand mee het Kurhaus in.

Een aanbod met gevolgen. 18+ ✅Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu