1. Günahkar

2.5K 68 282
                                    

Merhaba arkdaşlar benim 2. Kitabım olan Züleyha ile karşınızdayım. inşaAllah seversiniz keyifli okumalar

Buraya okumaya başladığınız tarihi yazar mısınız ?

07.01.2021 🥰

Arkadaşlar multimedya da inşirah suresini dinleminizi tavsiye ederim.


🌻

🌻

Yüzüme gelen güneşle uyandım.
Yine sabah olmuştu , yine huzursuzum. Yataktan kalktım banyoya girip elimi yüzümü yıkadım yatağıma gelir gelmez telefonumu elime aldım ve ınstagramda dolaşmaya başladım gelen beğenilerine baktım yorumlara cevap verdim gelen mesajlara baktım gülümsedim çok hoşuma gidiyordu iyiki fenomenim iyiki mesaj atan kişilere cevap yazıyordum ki bu beni çok mutlu ediyordu zevk alıyordum herkesin gözdesi olmak , herkesin tanıdığı biri olmak gurur verici bir duyguydu.  annem odama geldi

" kızım züleyha'm hayırlı sabahlar , sabah namazına kalkmamışsın " dedi

" Evet annem kalkamadım dün arkadaşlarla dışarıdaydık ya yorulmuşum "

" Kızım yapma böyle namazını aksatmaman lazım günah " dedi

Bende biraz da olsa pişmanlıkla

" Bundan sonra dikkat edeceğim annem "

dedim ve yatağımı topladım odamdan çıktım kahvaltı masası hazırdı oturdum ve sessiz sessiz kahvaltımı yapıyordum annemin konuşması ile sessizlik bozuldu

" Kızım nereye kadar böyle devam
edecek ?"

" hangi konu anne ?"

" Kızım kendine yazık ediyorsun."

" Afiyet olsun anne."

kahvaltımı yapıp hemen odama geçtim arkadaşım buğlem arıyordu

" efendim buğlemim " dedim.

" züleyha eylül ile her zamanki gittiğimiz cafedeyiz ne zaman geleceksin. "

" 30 dakika sonra orda olurum hazırlanıyorum kapatıyorum görüşürüz"

dedik ve kapattım.
Hazırlanmaya başladım dar kot pantolonumu giyindim  siyah şalımı yaptım boynum gözükecek bir şekilde yaptım çok hoş duruyordu en sevdiğim  model buydu hem havalar sıcak rahat olmam lazımdı. Gömleğini giyindim kolumu biraz açtım ve makyajımı yapıp evden anneme görüşürüz dedim çıktım.

Annem bu halimi sevmiyordu ben çocuk değildim ki 20 yaşında genç bir kızdım istediğimi yapardım. Annem der namazını aksatma her gün kuran- ı kerimi oku tesbihat yap falan filan evet huzur veriyor ama şeytana kanıyorum. Buda galiba bahanemdi.

Anneannem her zaman derdi tesettürüne dikkat et ki senden başkaları görüp tesettürü yanlış anlamasın sen her zaman doğru ol ki herkes doğruyu görsün .

Bunları düşüne düşüne cafe'ye gelmiştim. Her zamanki masamıza geçtim kızlarla selamlaştım oturdum yerime
" kız züleyha nasıl özlemişim seni "

" Kızlar bende sizleri çok özledim "

Buğlem ve Eylül hemen hadi fotoğraf çekinelim de bizi story ' de paylaş takipçi gelsin diyip güldüler. Ben de bozuntuya vermeden tamam dedim ve çektim paylaştım beni herkes tanırdı takipçim yüksekti erkekler tanışmak için sıraya girerdi ama sevgili yapmadım yapmam da bana gereksiz gelirdi. Sevgiyi hiç tatmadım aşk nedir  diye sorsalar bilmem derdim  hayatıma ,  hayallerimdeki gibi biri çıkmadı yada çıktı ben görmüyorum  kim bilir.
Garson gelmişti  çayımızı söyledik ve 5 dakkika sonra çaylar gelmişti.

Çayımızı  yudumlarken öğlen ezanı okundu içim  huzursuz olsada aldırış etmedim sonuçta arkadaşlarım vardı yanımda gülüp eğleniyorduk. Biraz zaman geçtikten sonra yanımıza 2 erkek geldi bana seslenip .

" sen züleyha değil misin ? Şu fenomen olan "

Eylül hemen atladı ve

" Evet züleyha bizde en yakın arkadaşlarıyız " dedi

" Seninle tanışmak istiyorum züleyha " diyerek sırıttı çocuk ve devam etti.

" Çok hoş kızsın beğeniyorum seni takip de ediyorum bugün sana yazacağım ismim yavuz unutma "
dedi ve gitti.

" Züleyha çocuk çok yakışıklıydı yazarsa hemen konuşun "
dedi Buğlem ve Eylül de katıldı.

" Hayır tabi ki ben konuşmam lütfen bu konuyu kapatalım "
diyerek kızları susturdum.

Zaman o kadar hızlıydı ki ikindi ezanı okunuyordu. Kızlarla vedalaştım cafeden çıktım. Kulaklığımı taktım ve açtım şarkıyı eve doğru yürütmeye başladım şarkı bitti o an inşirah suresi okunmaya başladı evet hatırladım bir ara indirmiştim 2 veya 3 kere dinlemiştim duruyordu öyle. Tam onun yerine şarkı açacaktım elim varmadı dinledim dinledim dinledim.....

Kalbim huzur ile doldu bu nasıl bir şeydi böyle. Abdulllah altun okuyordu inşirah suresini. Eve gidene kadar 5 kere dinledim.
Eve girince anneme selam verdim ve annem bu halime üzgün üzgün baktı ben direk banyoya gittim makyajı çıkardım abdestimi aldım seccademi aldım namaz elbisemi giyindim başörtümü taktım ve ikindi namazını kıldım.

Namazım bitince aklıma telefon geldi merak ediyordum kaç kişi takip etmeye başladı , kaç kişi fotoğrafıma beğeni veya yorum attı deli gibi merak etsem ' de tesbih çektim uzun uzun duamı ettim.

Telefonumu elime aldım ınstagrama girdim beğenilere baktım yorumlara baktım ve sonra dikkatimi çeken bugün cafedeki yavuz isimli erkek yazmıştı

" Naber güzelim "

Hayat böyledir. Çaresizlik ve tehlike anları vardır ki, o zaman çırpınmaya ve haykırmaya gelmez. Batar insan ve boğulur. Marifet o anları geçirmektir. Sonrası gittikçe kolaylaşır. Kadere teslim olmak lazımdır o anlarda. Bu acizlik değildir. Dikkat et sözüme: Bu dünyada ölümden başka hemen her şeyin çaresi vardır.

Nasıl buldunuz ?

İlk zamanlar kısa olacak bölümler telafi edeceğim.

Desteklerinizi bekliyorum yanlışım varsa Afolla 🌻🌻🌻

ZÜLEYHAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin