Keyifli okumalar
🌿
🌿
🌿
Korkmak, iliklerime kadar korku hissediyordum. Bu neydi şimdi. Bu kimdi. Ne yapacaktım, bebeğimi nasıl koruyacaktım. Sakin bir şekilde yavaş adımlarla kapıya ilerledim. Elime ilk gelen şeyi alıverdim. Cam bardak...
Sıkı sıkı tuttum. Kapı deliğinden deli gibi bakmak istiyordum. Ama evde yokmuş gibi davranmam lazımdı. Ya gelen annemse saçmalama Züleyha annem gelse haber verirdi gelen kimse tanıdık olmayan biriydi.. Kapıdan uzaklaşmam lazımdı sesiz adımlarla kapıdan uzaklaşıyordum ki kapının arkasında duyulan kalın erkek ses ile dura kaldım.
- Züleyha benim serdar aç kapıyı.
NE Bu nasıl olur. Serdar benim amcamın oğluydu. Kapıyı açmak açmamak arasında kaldım. Bu saatte umeyr evde olmadığı halde eve alamazdım.
- Serdar hoş geldin ama kusuruma bakma bu saatte eve buyur etmem hoş karşılanmaz eşim evde değil şehir dışında o geldiği zaman gelirsin olur mu .
- Olmaz Züleyha aç kapıyı.
Sinirlenmişti sesinden belliydi korkum daha çok arttı. Çünkü bu serdar kuzenimden de öte korkunç birisiydi .
- Züleyha aç kapıyı yoksa binayı ayağa kaldırırım.
- Yapamazsın serdar.
- Emin misin Züleyha beni çok iyi bilen sensin. Sırıttı çirkince.
Kapıyı açtım , içeriye girdi kapıyı kapattı oturma odasına geçti bende arkasından süzüp oturma odasına geçtim, eskisi gibi değildi değişmiş hafif kilo almış. Midem bulanmıştı şimdiden yüzüm değişmiş olacak ki anladı.
- O Züleyha hanım hayırdır mideni mi bulandırdım. Kızım benden kurtuluşun yok bunu nasıl unutursun.
- Ben evliyim konuş ne konuşacaksan sonra git.
- Benden habersiz nasıl evlenirsin kızım benden başkasını nasıl koca yaparsın. Odanız nerde ha.
Gözü dönmüştü sinirle odalara giriyordu arkasından gidip tutmaya çalışırken yatak odasını bulmuştu.
Birkaç saat odaya bakıp durdu ve dağıtmaya başladı. Bense yere oturmuş hüngür hüngür ağlıyordum.
Yatak odasını küfür ede ede dağıttı sonra bir hışımla beni oturduğum yerden kaldırdı. Ve bağırmaya başladı.
- Sen nasıl evlenirsin , sen nasıl o adamın koynuna girersin. Girdin mi lan söyle.
Dedi beni sarsarak benim de elim karnıma gitti bunu hemen farketmiş olacak ki beni bıraktı.
- Hamile misin Züleyha.
- E...vet diyebildim.
Odadan çıkıp gitti hemen odasının kapısını kilitledim. Yatağa uzandım karnıma sıkı sıkı sarıldım ağlamam dinmiyordu. Umeyr nerdesin bebeğimiz ve sana çok ihtiyacımız var. Akıma gelen telefon ile sevdeye mesaj attım bizi anca o kurtarırdı.
- Sevde amcamın oğlu serdar hapisten çıkmış eskilerden benimle evlenmek isteyen şuan bizim evde. Sevde anneme haber ver çok korkuyorum gözü dönmüş pisliğin. Hamile olduğumu öğrendi bebeğime her an bir şey yapabilir.
Gönderdim aramak istiyordum o manyak sesimi duyar diye mesaj kalıyordu geriye.
Bebeğime zarar verecek korkusu beni bitiriyordu. Sonum ne olacaktı. Bu manyak yıllar önce benimle evlenmek istemişti. Herkes karşı çıkmıştı. Çünkü kuzendik millet laf söz ederdi. Ama kuzen olsak ta olmasak ta ben nefret ederdim her kötü iş ondaydı. Sadece tek iyi bir huyu da sadakati yıllardan beri aklında gönlünde de benden başka bir kız yoktu annesi bana hep der dururdu beni kaçıracaktı ta ki hapse girene kadar kurtulmuştum sonra umeyr girdi hayatıma mutluydum huzurluydum ama geldi. Çıktı karşıma bundan sonra ne olacaktı rabbim bana sabır ver güç kuvvet ver olan biteni umeyre nasıl anlatacaktım. Aynı evin çatısı altındaydık hem de o bir katildi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ZÜLEYHA
Teen FictionErkeklerin gözdesi Züleyha... Güzeliği ve tesettürü ile hayran bırakan günahlara dalmış bir kız. Cami imamı Asım Umeyr ismi gibi iffetli günahtan yasaktan çekinen bir adam. Mizan'da seninle işlediğim amallerin cennetini görmek is...