11. HASTANE

911 31 10
                                    


Arkadaşlar merhaba
Keyifli okumalar

🌻

🌻

Yavuz  kaçmıştı , asım umeyr yerdeydi ne yapacaktım.

“ Züleyha ambulansı ara.”

Demişti zar zor kafam donmuştu  telefonu  elime aldım  112 numaralarına  bastım. Evin adresini verdim. Asım umeyrin yanında beklemeye  başladım.

“ Şey iyi misin ?"

“ Sence züleyha  kanlar içinde yatıyorum.”

Her konuşmasında güçlük çekiyordu.
Ahh düşüncesiz züleyha  vurulan insana iyi misin denir mi ?

“ Düşünemedim”

sokakta  ambulans  sesleri geliyordu.

“ Geldiler sana bir şey  olamayacak rabbimin  izni ile”

Asım Umeyr  çok farklı baktı  bakışında merhamet mi vardı  ? Yoksa sevgi mi ? Bakışı etkilemişti  beni.

“ İnşaAllah.” Demişti.
Ambulans  ekibi gelmişti  asım umeyri  sedye  ye koydular  ambulansa geçtik.
Asım umeyrin  gömleğini  açmışlardı ilk defa tenini görüyordum. Utanmıştım  kafamı çevirdim. Bakmamaya özen gösterdim.

“ Vurulan  kişiler kurşun dahi sıyırsa  baygınlık  geçirir  ama sizde olmamış çok şanslısınız.”

Asım Umeyr oynaylamak için   kafasını sallamıştı.  Hastaneye  gelişmiştik, asım umeyri ameliyathane ye almışlardı. Bende ilk önce benim annemi aradım.

Asım umeyrin vurulduğunu  , hastahane ‘nın ismini söyledikten  sonra kapattım  annem hatice teyzeyi arayacaktı.

Dua etmeye başladım. Çaresizdim Benim yüzümden  olmuştu.
2 saat ameliyattan  sonra normal odaya aldılar anneler ve Sevde gelmişti.

" Kızım  nasıl oldu?”

 “ Hatice teyze  biz kapının önündeki malzemeleri alırken biri geldi silahı sıktı."

Hatice  teyze o kim diyecekken  doktor odadan çıktı.

“ geçmiş olsun hastamız çok iyi kurşunu çıkardık , kurşun  hastamıza da zarar vermemiş 1 gün dinlensin hastahanede yarın çıkış  yapabilirsiniz."
dedi ve gitti.

Odaya geçmiştik asım umeyr uyanıktı. Hatice teyze  hemen oğlumun yanına gitti

“ Oğlum  kim yaptı  ? Neden yaptı ?"  ağlamaya  başladı.

“ Anne camideki öğrencimdi  bir konuda sinirlenmiş olucakki  yaptı.”

Olayı anlatmadı. Züleyhanin yüzünden oldu demedi  ?
Saatler geçti akşam 21:00 dı hatice teyze kalmak istedi ama ben o evde tek başıma korkardım, ve asım umeyre  borcum vardı.

“ Hatice anne ben kalırım siz gidin lütfen.”

Odadaki herkes bana bakıyordu asım umeyr bile ne demiştim ki ? Yanlış  bir cümle mi kullanmıştım?

“ Kızım  teşekkür  ederim.” Dedi ve vedalaştık gittiler
Sevde yanıma geldi ve

“ Züleyha  inanıyorum  sizin evliliğiniz  güzel  olacak bu sorunları aşacaksınız.”

Beni  öptü ve gitti.
Odada asım umeyr ve ben kalmıştık.

“ Anneme anne dediğin için  sevindi.” Anlamadığımı anlamıştı.

“ Şey  evet.” Utanmıştım

“ Ben özür dilerim benim yüzümden oldu. Ben onu tanımıyorum hep konuşmak istedi  ben kabul etmedim."

“ Biliyorum.” Dedi

“ Nasıl biliyorsun?”

“ Züleyha senin hakkında her şeyi biliyorum.”

Odaya polisler gelmişti ifademizi vermiştik , daha sonra odaya yemek gelmişti asım umeyre ben yedirecektim heycanlanmıştım  yakın olacaktım.
Çorbayı içirmeye başladım.
Bittiğinde teşekkür  etti ve uyudu  ilaçların  etkisiydi. Bende koltuğa  oturdum.

Evliliğimizin ilk günüydü ve hastahanedeyiz benim yüzümden acaba  neler daha gelecek ?
 
Asım Umeyr benim hakkımda ne düşünüyordu  kesin kötü  Allahım sen sabır  ver diye dua ettim.
Saat gece 02.00 olmuştu zaman hızlıydı gözümde  uyku yoktu. Asım Umeyr uyuyordu.
Telefonumu elime aldım kağıt kalem olamadığı için not kısmına yazı yazmak istemiştim.

Bir kadının prensi her zaman babaları olmuştur. Doğduğu günden, evlenip o evden adımını atana kadar bu hep bu şekilde sürmüştür. Ta ki, prensine benzer birini bulduğuna inanana kadar. Onun gibi koruyup, kollayıp şefkatle sarılabilecek kadar cesur biri ile karşılaşana kadar. , sen benim ellerimden tut , her daim yanımda yer alıp beni yalnız bırakma. ömrümün sonuna kadar benim prensim olarak kal. 
 
 
Ben aşk neymiş sende gördüm sende yaşadım. İçim seninle doldu, taştı. Ben ben olmaktan çıktım tamamen sen oldum. Seni düşündüğümde daha da güzelleşiyor dünya. Hayat daha yaşanabilir geliyor. Gözlerine baktığımda anlıyorum yaşadığımı. Zerrelerime kadar hissediyorum varlığını. Yokluğun aklıma geliyor bazen.. nefesimin kesildiğini hissediyorum. Düşüncesinin tüylerimi ürperttiği bir şeyi yaşama ihtimalimi düşünmek bile hayattan vazgeçmeme neden olabiliyor. Varlığını sürekli hissettiğim, senin gülüşünle geçireceğim günler yaşama hevesimi arttıran tek şey. Gel birlikte mutlu sonsuz olalım.

 
Yazdıkça yazasım geliyordu  asım umeyrin yanına gittim. Başını  okşamak istedim ama cesaretim olmadı.

Babam ben 10 yaşındayken  vefat etmişti. Dünyam  yıkılmıştı  sanki , annemden  duymuştum  asım umeyrin de babası vefat etmişti o 10 yaşındayken benim  yaralarım  vardı onunda birlikte sarabilir miydik ? O ister miydi ? Bilemiyorum.

Saatler birbirini kovalamıştı  biz hastahaneden çıkmıştık eve gelmiştik.
Annemler ve Sevde de buradaydı.  Sevde ile mutfağa  geçtik yemek yapmak için.
Hem yemek yapıyorduk hem sevde  sorularını sormaya başlamıştı.

“ Züleyha  bu olaylar  nasıl  oldu?”

“ Beni kafasına takmış  bir çocuk vardı o geldi buraya  züleyha  ile benim evlenemem lazım senin gibi hoca bozuntusuyla değil dedi. Vurdu kaçtı."

“ Bak züleyha ben bundan  bahsediyorum sosyal medya size engel oluyor sorun  yaşatıyor  bak ilk sorununuzu yaşadınız rabbim  korusun sizleri  inşAllah.”

“inşAllah  çok haklısın sevde baştan yapmam lazımdı.”

“ Neyse biz yemekleri yapalım hadi.”

Yemekleri yapmıştık  sofrayı hazırlamıştık. Yemekler yeniyordu evimin ilk yemeğiydi.
Sevde ile sofrayı topladık çayı  hazırladık. İçiyorduk.
Asım umeyre bakışım  kaydı oda bana bakıyordu. O anı bölen  anneler oldu
 
“ Biz kalkalım artık geç  olmadan gidelim.”

“ Burada kalın.” Asım Umeyr ile aynı anda demiştik.

Birbirimize  baktık.  İlk bakışımı çeken bendim annemler gitmekte ısrarcıydı.
Onlar gittiğinde bardakları mutfağa  görürdüm yıkadım  asım umeyrin yanına geçtim

Uyumak istiyordu yatak odasına  gitmesine yardım ettim.
Odaya geldiğimizde yatağa  yatırdım üstünü örttüm.
Bende kendime dolaptan  pjama  aldım kapıdan çıkarken

“ Züleyha hayırlı  geceler.”

“ Hayırlı geceler.”

Kapıya doğru  dönmüştüm  ki duyduğum cümle  ile kalbim erimişti.

“ Züleyha iyi ki varsın."




Sizce züleyha ile asım hocanın araları düzelecek midir ?

Kısa  bir bölüm oldu ama telafi edeceğim  beğeni ve yorum yaparsanız çok sevinirim desteklerinizi  bekliyorum  kendine iyi bakın 🌻🌻🌻🌻🌻🌻🥰🥰

ZÜLEYHAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin