9. KAVUŞMA

912 37 13
                                    

KEYİFLİ OKUMALAR.

🌻

🌻

“ Kızım züleyha’m  uyan."

Annemin sesiyle yataktan  sıçrayarak uyandım.

“ A..a.anne o b.be..beni  ö..öldürüyordu.”
 
“ Kızım  kabus görmüşsün ben sana hemen su getireyim.”

Annem hızla suyu getirmişti içtim  ve anneme teşekkür ettim.

“ Annecim ben iyiyim  sen uyu  hadi.”

“ Kızım  emin misin bak sende uyu, akşam  hatice teyzenlere akşam  yemeğine  davetliyiz.”

“ Tamam anne."
dedim ve odadan  çıktı annem onlara gidecek olmamızı  deyince ürpermedim değil korkuyordum , çekiniyordum. Belki biz de evlenince aynısı olacak nasıl  korurum kendimi. Ama o bir hoca yapar mı ki ? Ah züleyha uyu artık  yoksa yarın  hayalet  gibi gidersin uykusuz kalmamalıyım diyerek gözlerimi  kapattım uykunun bana gelmesini bekledim.
 
Sabah  telefonumun çalmasıyla  uyandım. Numara kayıtlı değildi   normalde  yabancı  numaraları açmazdım  ama bunu açmak çok istiyordum  telefonu   açtım ve bir kız sesiydi.

“ Selamun Aleyküm  züleyha  hanım.”

Bu ses , hemen yataktan  zıplayarak kalktım.

“ Aleyküm selam sevde  bu sen misin ?  evet evet sensin kızım ben seni çok özledim.”

Gözlerim çoktan  dolmuştu.

“ Evet benim züleyham ben her zaman gelmek  istedim de işte  ailem  uzak diye  göndermediler ama şimdi  1 hafta izin aldım geliyorum.”
 
Sevinçten  evde bağıra  bağıra dolanıyordum.

“  O 1 hafta  1 ay olur izin alırız  senin gelmen yeterli.”
İlimizde güldük 
“ Züleyham  ben şimdi  bavulumu  hazırlayacağım 1 saat sonra  otobüsüm  var haberdar ederim seni.”

“ Tamam  kardeşim çok dikkatli  ol yollarda.”

“ Tamam hadi bakalım  beni heyecanla  bekle.” Dedi ve kapattı.

Sevde çok iyi bir kızdı 5 vakit namazını aksatmazdı kuran-ı kerimi  her zaman okurdu tesettürüne  önem verirdi asla dar giyinmezdi makyaj hiç  yapmazdı ,

onun yüzünde bir güzellik  var ki makyaj  yapmasına  bile gerek  kalmıyordu. Sevdenin  yanında  namazımı  kılardım, kuran-ı kerimi okurdum o olunca şeytana  kanmıyordum ama tek başıma şeytana  yeniliyordum.
Banyoya geçtim , elimi yüzümü yıkadım. Odama geçtim yatağımı  topladım , kıyafetlerimi değiştirdim mutfağa  geçtim annem yine not bırakmış  markete gitmişti. Kapı  anahtarla  açılmıştı , Annem gelmişti  elinde market poşetleri ile.

“ Kızım daha yeni mi uyandın sen ?”

“Sevde aradı annem buraya  geliyormuş onunla  konuştum.”

Annem sevinmişti.
“ Kızım  sana sevde gibi  arkadaşlar  lazım keşke  her zaman burada olsalar yakınımızda  sizde hiç  ayrılmasanız.”

“ Belki olur annem öyle  bizde çok istiyoruz.”

“ inşaAllah kızım  hadi kahvaltımızı  hazırlayalım.”

Annemle  kahvaltıyı hazırladık , masaya oturduk  ve annem  hatice  teyzelere saat kaçta  gideceğimizi söyledi.
Kahvaltım çoktan  bitmişti  masayı  topladık ve  annemle ev işine  başladık.
Telefonuma üst üste mesaj bildirimi gelmişti.
Telefonumu  elime aldım ve baktığımda  Buğlem yazmıştı.

ZÜLEYHAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin