Merhaba arkadaşlar
Keyifli okumalar 🌻🌻
🌻
Sabah ezanı okunuyordu, dinledim bittikten sonra oturduğum yerden kalktım yerimi toparladım abdest almaya gittim , o an asım umeyr ile karşılaştım bana şaşkınlıkla baktı.
" Neden ayaktasın."
" Abdest alacağım."
Daha çok şaşırmıştı yüzünde hem şaşkınlık hem de mutluluk vardı.
" İlk sen al Abdestini."
Dedi ve odasına döndü tekrardan.
Abdestimi aldım , namaz elbisemi giyindim seccademi aldım arkamdan asım umeyrin seslenmesini duydum beni çağırıyordu. Yanına gittiğimde" Madem bu evde namaz kılıyoruz ayrı ayrı değil beraber olduğumuz sürece aynı anda kılacağız inşaAllah."
Mutlu olmuştum benden uzakta durmuyordu. Bana kızmıyordu.
" İnşaAllah."
Asım Umeyr seccadesini sermişti bende onun biraz arkasında kalacak şekilde serdim seccademi. Namaz kılmıştık tesbihimizi çektik ve duaya geçtik ellerimizi semaya açtık.
Farklı bir duygu vardı , onunla namaz çok güzeldi.Kahvaltı hazırlamak için mutfağa geçtim çay suyunu koydum kahvaltıları , kahvaltılıklara koydum bardakları tepsiye yerleştirdim. Çayı demlemiştim.
" Ben ekmek almaya gidiyorum züleyha."
Tamam diyebildim işlerime devam ettim.
Asım Umeyr gelmişti son olarak yumurta pişirdim." kahvaltı hazır."
Diye seslendim. Asım Umeyr geldi. Masaya oturduk besmele çektik başladık.
Önceden olsa, dikkat etmezdim unuturdum ama şimdi unutamıyorum sanki yıllardan beri alışkanlığım varmış gibi Kahvaltımız bittiğinde.
" Ellerine sağlık züleyha."
" Afiyet olsun."
Masayı toplaya başladım evde pek bir iş yoktu yeni olduğumuz için temizdi sadece az olan bulaşıkları yıkadım. Saat 09.30 du.
Kuran- ı kerim okumak istedim abdestim vardı hâlâ kuran-i kerimi aldım asım umeyre baktığımda oda okuyordu. Doyasıya bu manzarayı izlemek isterdim , sıkılmazdım usanmazdım bu manzara çok hoştu.
Odama geçtim kısık sesle okumaya başladım.
1 saaten beri dalmışım okumaya o kadar güzel bir şey ki okumak huzur veriyor kafamı kaldırdığımda asım umeyr bana bakıyordu. Ne zamandan beri buradaydı ? Ne zamandan beri beni izledi ? Utanmıştım. Utandığımı anladı ve hemen söze girdi." Evde eksik olan bir şey var mı ? Markete gideceğim de."
" Hayır evde her şey tam."
" Tamam o zaman ben hemen gelirim." Ne almaya gitmişti ki her şey tamdı.
Asım Umeyr evden çıktı kuran-i kerimi yerin koydum telefonumu elime aldım , sevdeyi aradım." Züleyham nasılsın?"
" Elhamdülillah , sen nasılsın?"
" Hamd olsun kardeşim benim keyifler nasıl, nasıl gidiyor evlilik?"
" Normal her şey sadece bana kötü davranmıyor hâlâ şaşkınım sabah namazını bile beraber kıldık."
" Oh maşAllah rabbim mutluluğunuzu daim etsin."
" Amin sevdem ya sen geldin ben evlendim seni orda bıraktım gibi oldu. Hâlâ bunu düşünüyorum özür dilerim."
" Züleyha saçmalama ben yabancı mıyım? Bu mahalleyi , bu evi , senin anneni tanıyorum çocukluğumdan beri ben rahatım önemli olan senin rahatlığın."" Teşekkür ederim sevdem iyiki varsın."
" Rica ederim canım kardeşim sende iyiki varsın."
Vedalaştıktan sonra telefonları kapattık daha sonrada Asım Umeyr gelmişti elinde poşetler vardı
" Atıştırmak için aldım senin için."
Ne demişti senin için; benim için. Bana almıştı beni düşünmüştü. Mutlu olmuştum önemsiyordu beni.
" Teşekkür ederim ne gerek vardı."
" Olsun ben camiye geçiyorum öğlen ezanından sonra camide dersim başlayacak. Yatsı ezanından sonra gelirim bir şey olursa ara çekinme Allaha emanet ol."
" Allaha emanet ol."
Gitmişti evde yalnızdım.
kaldın mı yalnız züleyha ne yapacaktım şimdi ben. Telefonumu aldım.Boş boş baktım geri yerine koydum artık telefonda bana boş geliyordu.
Odama geçtim kağıt kalem çıkardım yazmaya başladım.~Sen bana gelmeden önce içimdeki boşluk beni yutacak kadar büyümüştü. Tam yok oluyorken kendi karanlığımda, yolun sonunda bir ışık görmüştüm senin gözlerinden parlayan. Işığa doğru koştuğumda aydınlanmıştı zifiri karanlık. Seni sevmek beni hayata bağlıyor.
Seviyorum seni, büyüyebilmek için yağmurun yağmasını bekleyen çiçekler gibi. Seviyorum seni, yürüyebilmek için cesaretini toplayan bir çocuk gibi. Seviyorum seni, kendi varoluşumu keşfettiğim günden beri. Seviyorum seni çünkü hayat kelimesinin eşanlamlısı sensin.
Benim için inanması çok zor inan; ama hayatımda ilk kez gerçekten sevebileceğim, bağlılığı sadakati hissedebileceğim, gözüm arkada kalmadan güvenebileceğim birini, yani seni buldum. Sen benim bugüne kadar ki en iyi halimsin asım umeyr . Sana çok güçlü bir bağlılık hissediyorum. Kalbimde bambaşka bir his var senin sayende. Bunun için sana teşekkür ederim ve umarım bu hislerimiz, ikimiz için çok daha güzel günlerin kapısını aralar. Sen benim umudum, gülen yüzüm, yarınlarım oldun. Umarım hayallerimi tamamlayan kişi de sen olursun. Seni seviyorum asım umeyr iyi ki hayatımdasın. Her zaman seninle olmak ve sıcaklığını, verdiğin güveni yanımda hissetmek istiyorum. ~
Bunları asım umeyre anlatamıyordum , dile getiremiyordum. Sadece yazmak iyi geliyordu. Ama cesaretim olursa der miydim daha doğrusu diyebilirmiydim ki ? Galiba hayır.Evden sıkılmıştım, annemlere gitsem güzel olurdu öğlen ezanına 1 saat vardı.
Asım umeyre haber versem iyi olurdu aramak rahatsız etmek istemedim mesaj attım ve evden çıktım.Dışarıda mis gibi hava vardı. Arkamda 2 tane adam seslendi.
" sen şu meşhur olan züleyha değil misin?"
Duymamış gibi yaptım yürümeye devam ettim.
" cami hocasını nasıl kafaladın?"Önüme geçmişlerdi.
Arkamı döndüm döner dönmez sinirli bakan gözlerle karşılaştım. Asım Umeyr hemen yanıma geldi ve hiç beklemediğim hareketi yaptı.
Bölümü nasıl buldunuz ?
Arkadaşlar beğeni ve yorum yaparsanız çok mutlu edersiniz kendinize iyi bakın yanlışım varsa Afolla 🌻🌻🌻🌻🥰🥰🥰🥰
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ZÜLEYHA
Novela JuvenilErkeklerin gözdesi Züleyha... Güzeliği ve tesettürü ile hayran bırakan günahlara dalmış bir kız. Cami imamı Asım Umeyr ismi gibi iffetli günahtan yasaktan çekinen bir adam. Mizan'da seninle işlediğim amallerin cennetini görmek is...