Merhaba arkadaşlar nasılsınız iyi misiniz ?
Keyifli okumalar
🌻
🌻
🌻
Akıp giden zaman içinde bir kafesteyim' diyor Mevlana Hazretleri Mesnevi'de. Ne kadar doğru değil mi? Dünya ve hayata baktığımızda sürekli olarak bir koşturmaca içindeyiz. Bu yoğun, kalabalık koşturmaca içerisinde zaman da akıp gidiyor. Adeta bizden bir şeyler çalarak ilerliyor. Hayatımızı, aşkımızı, sevdiklerimizi ve toplamda hayatımızı alıp gidiyor zaman. Zaman bu kadar hızlı ve acımasız bir şekilde hayatımızda akarken bu fani dünyada belki de en önemli şeyi yapmaktan da bizi alıkoyuyor bazen. O da sevdiklerimize zaman ayırmak. Evet şu zamanın akışında sevdiklerimize zaman ayırıp, onları elimizden geldiğince mutlu etmeye çalışmak, onlarla vakit geçirmek, eğlenmek belki de Mevlana Hazretlerinin bahsettiği o kafesten bizi çıkarabilir. Sevgiliye, aşka ve diğer sevdiklerinize zaman ayırın, göreceksiniz hayatınız bambaşka bir akış kazanacaktır.
Bir hafta dolu dolu geçmişti ilk kez aile gibi hissetmiştim. Hemde bebeğimiz vardı onun mutluluğu daha farklıydı.
Saat 14.30'du umeyr camide bense evde oturmuş sevdeyi bekliyordum. 2 gün sonra sevdenin nişanı vardı sevdeyi ikna etmek zor olmamıştı. Bu geçen bir haftada Eylül ve Buğlem mesaj atıp durmuşlardı , ama hiç birine cevap vermemiştim.
Kapının zili çalıyordu oturduğum yerden kalktım, kapıyı açtım.
" Hoş geldin sevde."
" Hoş buldum züleyha."
Sarıldıktan sonra oturma odasına geçtik.
" Nasılsın?"
" Elhamdülillah, sen?"
" çok şükür."
" 2 gün kaldı sözüne nasıl hissediyorsun."
" Hem mutlu hem mutsuz kalbim ısındı buna eminim ama züleyha kumar olayına çok takıldım.
" Buna emin ol sevde hem tevbe etmiş."
" Hayırlı olsun."
" Amin arkadaşım amin."
Elini sımsıkı tuttum güven verircesine.
" Ee annesi yeğenim nasıl?"
" Çok şükür çok iyi."
" Rabbime şükürler olsun iyi olsunlar da hemen zaman hızlı olsada sevsek"
" inşAllah sevde inşAllah en çok istediğim şey." Ardından sevdenin telefonu çaldı arayan annesiydi.
" Efendim anne."
"..................."
" Yarın baksam olmuyor mu?"
"................."
" Tamam Tamam geliyorum."
Telefonu kapatı ve bana doğru baktı.
" Hayırdır sevde."
" Annem nişan için hazırlıklar bakmış onları göstericekmiş hadi sende gel."
" Çok isterdim ama yemek yapmak lazım sevdem hadi sen git bana çekip atarsın zaten yarın yanında olacağım."
" Yarın edeyim mi?"
" Hâyır hayır sen git önemli senin için."
" Tamam o zaman kendini yorma önemli bir şey olursa hemen ara beni."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ZÜLEYHA
Teen FictionErkeklerin gözdesi Züleyha... Güzeliği ve tesettürü ile hayran bırakan günahlara dalmış bir kız. Cami imamı Asım Umeyr ismi gibi iffetli günahtan yasaktan çekinen bir adam. Mizan'da seninle işlediğim amallerin cennetini görmek is...