18. Mucize

653 18 8
                                    

Uzun bir aradan sonra merhaba arkadaşlar

Keyifli okumalar

🌻

🌻

🌻

Günler , haftalar  ve aylar  geçmişti ve bu geçen zamanda bizde değişmiştik hemde çok güzel  birşekilde.
Bu değişim ikimize çok iyi gelmişti daha mutluyduk daha samimiydik  aramıza girenler  yoktu.

Saat öğlen 14:30'du öğlen namazımı kılmış kuran-i kerimimi okumuş evde takılıyordum, sevdeler  bizim evin yakınına taşınmışlardı birbirimize  gider gelirdik yanlız olmamam çok güzeldi iyi hissediyordum.

Zil  çalmıştı , gidip açtığımda  karşımda suratı asık  bir sevde gördüm.

" Hayırdır  bu ne surat?"

" hiç sorma."

" geç içeriye de konuşalım."

İçeriye  geçer geçmez çayları  servis ettim,

" anlat bakalım."

" Annem bana görücü  bulmuş."

" Ne."

" Bende bu tepkiyi verdim  işte."

" sevde çok güzel ama."

" Züleyha güzel  de ben ne bileyim ya." Konuşamıyordu fazla sıkmak  istemedim.

" çaylarımızı  içelim sende kafanı yorma rahatla anlatırsın biraz sonra."

Kafasını salladı , çaylarımızı yavaş  yavaş yudumlamaya başlamıştık sonrada sevde içini dökmeye  başladı.

" bak şimdi züleyha evliliğe  bir şey demiyorum ama bir şeyler duydum ben bu görücü  gelecek kişi kumar oynayan biriymiş."

" Ne , annen biliyor mu peki?"

" biliyor ama eskiden oynuyormuş diyor kafaya sokmuş  illada evleneceksin deyip duruyor ama ben istemiyorum  züleyha  kumar oynamış , ileride oynamayacak mı sanıyorlar."

" Haklısın  canım arkadaşım  sen üzme bende annenle konuşurum annemde konuşur bizim haddimize değil ama eğer ki o adam kumar oynamaya devam ediyorsa seni harcatamam."

" iyiki varsın züleyha  iyiki küçüklükten  beri yanımda oldun  şimdide yanımdasın senin gibi kardeşim var rabbime  şükürler olsun."

" iyiki rabbim bizi bir araya getirmiş çok şükür."

" Züleyha en çokta neyden korkuyorum  biliyor musun  ? Evlenirsem ve  hâlâ  da kumarı devam ederse ben ne yaparım."
Gözleri dolmuştu bile

" sakın üzülme rabbim  bilir her şeyi sen sıkma  canını hem ortada daha fol  yok yumurta  yok."

" orası öyle , neyse de sen halsiz gibisin hayırdır sana ne oldu ev işleri mi yoruyor ?"

" şey sevde ben sana bir şey  diyeceğim  ama nasıl bilmiyorum."

" Ne oldu züleyha biri bir sey mi dedi  yoksa yavuz mu hapisten çıktı."

" Yok hayır bu daha farklı bir olay."

" Ne züleyha  çatlama insanı."

" şey ya galiba ben hamileyim."

" Ne Ne Ne Ne sen ciddi misin teyze mi olacağım  şimdi ben."

" Dur daha sevinme ortada  bir şey yok sadece  bazı belirtiler var."

ZÜLEYHAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin