20. İLK KORKU

572 15 6
                                    

Merhaba arkadaşlar burayı çok fazla ihmal ettim  farkındayım hepinizden teker teker özür dilerim her gün  bölümler gelecek biraz kısa  olabilir.

Keyifli okumalar

🌻

🌻

🌻

Hepimizin korkuları vardır. Ailemizden, sınavlardan, evlilikten, yolculuktan , ve en çokta çaresizlikten korkarız. Elimizden bir şey gelmeyeceğini  bile bile bekleriz dua ederiz. Bir ümit  bekleriz.

Hastahanede bekliyorduk düşük tehlikem vardı kontroller  yapıldı geç  gelseydik  bebeğinimi  kaybediyorduk.

Dile ne kadar kolay geliyor dimi ? Kaybetmek ne kadar basit bir kelime gibi duruyor.
Ben daha bugün varlığını  ögrendigim  bebeğimi, belkide kaybedebilirdim.

Rabbim onu bize bağışladı çok şükür.

Umeyr ile doktorun odasında oturuyorduk. Gece burada kalmıştık doktor öyle istemişti saat ise sabah 09.00 dı.
Başımı kaldırdım Umeyre  baktım, başı eğikti üzgündü sanki 20 yıl yıpranmış gibiydi ne çok telaşlanmıştı.

Kapının açılma  sesi ile düşüncelerimden kurtuldum  doktor elinde kağıtlarla  gelmişti.

" Evet züleyha hanım burada yeni listeler  var kanınız  gelmesi normal çünkü düşük tehlikeniz var bir daha yaşarsanız hemen hastahaneye geliniz."

Elindeki kağıtları göstererek.

" Bu kâğıtta bebeğiniz  için  bilgiler var size yiyeceğiniz  ve yemeyeceğiniz yemeklerin listesini vermiştim mutlaka uyun ve ani  hareketlerden  kaçının ağrılarınız olur ve mideniz bulanabilir bunlar doğal şeyler kendinizi halsiz hissettiğiniz  an lütfen dinlenin ve lütfen iyi beslenin."

" çok teşekkür ederiz."

Dedik ve listeyi aldık çıktık  odadan  arabaya doğru ilerledik arabaya bindik ve korku içinde  geldiğimiz yolu huzurlu bir şekilde gidiyorduk.

Eve gelmiştim umeyr hemen yanıma geldi  çok korkuyordu

" umeyr sakin ol tamam."

" Ne yapayım hayatım idare ediceksin artık bundan sonra böyle."

Gülmüştük

" sen her zaman yanımda ol da ben her şeye kabulum."

Gözlerimiz  takılı kalmıştı , sanki  zaman durmuştu  hiç  bitmesini istemediğim anlardan  birini yaşıyordum.....
Derken bu mutluluğum  uzun sürmedi 

" züleyha , züleyha."

Nefes nefes sevde gelmişti.

" Hayırdır  sevde ne oldu ?"

" hâyır mı şer mi bende bilmiyorum  konuşmamız lazım."

Eve çıktık umeyr odaya geçti kıyafetleri değiştirdi.

" Ben camiye geçiyorum  hayatım, çok dikkatli ol önce Allaha sonra sana emanet sevde."

" Sen merak etme enişte  gözüm gibi bakacağım."

Umeyr evden gitmişti.

" Anlat bakalım neler oldu."

" ilk sen anlat doktor ne dedi ve hâlâ annenler bilmiyor dimi hamile olduğunu."

ZÜLEYHAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin