27. Yeni Hayat

273 14 1
                                    

Keyifli okumalar

🌿

🌿

🌿

 Artık hayatım değişmişti, nerden bilebilirdim ki böyleolacağını.

Umeyr yoktu artık hayatımda, beni boşamıştı en son gördüğüm yer adliye salonuydu, ben ise kaderime teslim olmuştum.

Direnmeliydim belki ama ben direnmedim yüzüne bakamadım, bu hikayede yanan ben ve umeyr olmuştu mutlu olan serdar olmuştu.

Şimdi ise bambaşka evdeydim hem de imam nikahlı eşim serdar, nikahlanmıştık.
Bu eve bedenimde ruhumda teslim edilmişti sanki. Yüreğim umeyr diye bağırıyordu, hani bir söz vardı.

 YANINDAKİYLE YAŞLANIRSIN AKLINDAKİYLE ÖLÜRSÜN.

Tam olarak da 3 ay böyle geçmişti. Serdar bana iyi davranıyor ne istersem onu yapıyordu ama benim istediğim bu değildi.
Ben sevdiğim adamın yanında olmak istiyordum. Hayat beni nereye götürecekti bilmiyordum, umeyr ne yapıyordu?  nasıldı? Aklımda hiç çıkmadı çıkamaz o benim canımdı, nefesimdi, nefesim olmadan nasıl yaşardım.

Kaçsam umeyr beni affeder mi? sahi affedilecek ne yapmıştım ben, iftiraya kurban gitmiştim. Düşünceler başımda yankı yapmaya başlamıştı. o sırada odaya Serdar girdi.

- Yemek yemiyorsun, su içmiyorsun ne istiyorsun. Söyle de alayım.

-Aslında cevabını biliyorsun. Ben Umeyri istiyorum. Ben ona aitim, oda bana ait. ben onsuz oda bensiz yapamaz. dedim gözyaşlarımı akarken.

Alaycı şekilde gülmüştü serdar.

- Sensiz yapmaz öyle mi. Annesi evlendirecekmiş, oda kabul etmiş. beğenmiş her halde ki hafta sonu nikahı var.

- NE !  ya..l..an   in..an..mı..yorum.

diyebilmelmiştim nefesim kesilmişti.

- Kızım neden yalan söyleyeyim artık sen benimsin

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

- Kızım neden yalan söyleyeyim artık sen benimsin. nikahlı helalimsin. istesen de gidemezsin benden. gerçekleri söylüyorum, artık hayalle kaptırma kendini. gerçeklere dön,  ben seni bekledim rızan olana kadar beni seveceğin güne kadar yine beklerim sen yeter ki, şans ver bana.

- Sanmıyorum serdar.

- Ben sanıyorum güzelim. çarşıya gidiyorum şimdi, var mı benden istediğin?

- Var ! gelmemen.

- İşte o zor gülüm. Ben sensiz yapamam. diyerek çapkın gülüşü ile odadan çıktı.

Doğru muydu umeyr evlenecek miydi. Benden bu kadar hızlı mı vazgeçmişti.

Cami de umeyrin sohbeti aklıma geldi. buruk bir gülümseme oldu yüzümde. 

sahi o ne demişti;

Yaşadıkların ne kadar zor olursa olsun, ne kadar acı çekilmez hal alırsa alsın, bütün kalbinle ve bütün dualarınla sabretmeye devam et. unutma, en iyisini Allah bilir.ve en  iyisini Allah verir....  Bil ki sabrın başlangıcı acıdır. Ancak sonu her zaman hayırlıdır. Sabret...

ve ben de umeyr için sabredecektim. bu cehennemden umeyr için kurtulacaktım.

Vira bismillah !






●Selamun aleyküm, uzun süre yeni bölüm gelmemişti sizlerden özür diliyorum. Her gün yeni bölüm yazmaya çalışacağım. Bu bölüm kısa oldu.

● Yeni bölümler böyle olmayacak :)

●Yeni bölümü nasıl buldunuz?

●Yanlışım varsa affola.

●Desteklerinizi bekliyorum.
Kendinize iyi bakın 🌿

ZÜLEYHAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin