7. YANLIZLIK

883 39 27
                                    

Keyifli okumalaar

🌻

🌻





Gitti ,  gitti çekip  gitti  ben ne yapmıştım ki çoktan  gözlerim  dolmuştu  bile.

Ama bu sefer üzülmeyecektim  direnecektim , ben buraya onun için  gelmedim burada işim vardı  işimi  güzelce  yapıp  evime  gidecektim.

Hiç  bir şey  olmamış  gibi işime  devam ettim.

İkindi vakti  yaklaşıyordu  bizim ise işlerimiz bitmişti , zeynep  hoca teşekkür  etti ve yarın  tekrar gelmem gerektiğini  söyledi  yarın  camiyi süpürmemizi istedi  bende seve seve kabul ettim.

Kızlarla  vedalaştım  ve eve doğru yürümeye  başladım , yoldayken  Asım  hocayı  gördüm  oda beni görmüştü  ama bakışını  çekti  ve  hızlıca  yanımdan  geçti rüzgar  yüzüme  şiddetle  çarpmıştı. Devam ettim yoluma , eve gelmişim  anneme selam verdim zeynep  hocanın selamını  söyledim  odama geçtim  abdestimi yenileyecektim  ki telefonum çaldı  arayan Eylüldü açtım.

“ Züleyha  kızım cafedeyiz hadi gel buradan sürprizimiz var .”

“ Ne süprizi  Eylül ?”

“Gelmen lazım  her zamanki cafedeyiz bekliyoruz.”

“ Ama eyl....”

Kapatmıştı merak etmedim değildi , ikindi vaktini kazaya bırakırım  dedim ve hazırlandım  evden çıktım.

Cafeye  doğru  yürümeye  başladım  , mahalledeki erkekler beni görünce  çapkınca gülümsüyorlardı önceden  olsa hoşuma  giderdi , ama şimdi  o gülsün  bana diye dua ediyorum  asım hoca bir kez olsa bana baksa  erkek bakıyor  o bakmıyor  onun bakması  için  her şeyimi verirdim. Dertlenmiştim , hüzünlenmiştim.

Cafeye gelir gelmez  masaya geçtim  kızlar direk bana

“ Züleyha  ınstagramda takipçin  düşmüş.”

“ Kızlar  insan selam verir ne hemen takipçi falan  ve bilmiyorum bakmıyorum  hiç.”

“ Ama züleyha  takipçi bu  yani önemli  bir şey  hiç  story de atmıyorsun gelde bizimle paylaş.”

“ Teşekkür ederim ama hayır bir şey paylaşmak  istemiyorum.”

Kızların  yüzü  düşmüştü  devam ettim.

“ Çok  durmayacağım  kızlar.”

“ Tamam tamam hani seninle sevgili  olmak isteyen  bir  çocuk vardı  ismi cenk’ ti  o seninle sevgili olmak  istiyormuş ne dersin ?” Diyen Buğlem  olmuştu.

“ Desenize  boşuna  gelmişim.”

“ Ya züleyha  bir şans  ver.”

“ Kızlar  ne şansı  ha ne şansı  dalga mı geçiyorsunuz?”

“ Züleyha  bak seni seviyor.”

“ Kızlar  bir kere  olsun bana gelip  de içtenlikle nasılsın  dediniz mi ? Derdin var mı dediniz mi ? Birini seviyor musunuz dediniz mi ? Ha demediniz varsa yoksa  takipçi  benimle ilgilenmediniz ama hep  ben sizin yanınızda oldum ama yeter benimde  bir sabrım var bir  süre  sizinle görüşmek istemiyorum.” Dedim ve cafeden çıktım.

O kadar  çok  üzgündüm ki  en yakın dost böyle  değil ki bunlar benim dostum değildi. Eve geçtim  hemen telefonumu kapattım  ve uyumak istedim  sadece uyumak.

ZÜLEYHAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin